اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه لیبل شیرینگ

این دستگاه به کمک رول های چاپ شده برتری خاصی برای بسته بندی محصولات به وسیله دستگاه لیبل شرینگ دارد، چون این قبیل فیلم های نصب شده دور محصول علاوه بر بسته بندی و حفظ محصول از آسیب، نقش پر رنگی در تبلیغات و زیبایی ظاهری محصول دارد. غالباً از لیبل شرینگ بر خلاف شرینگ دسته ای محصولات به منظور بسته بندی انحصاری روی ظروف و بطری استفاده می شود.

به کمک چاپ فلسکو یا چاپ دیجیتال، فرآیند چاپ روی لیبل شرینگ انجام می شود و این فیلم بنا به در خواست مشتری می تواند با هر تصویر و نمادی قابل چاپ و سفارش می باشد و همچنین در لیبل شرینگ فیلم ها به صورت غلاف دور کالا قرار دارد و کاملا آن را احاطه کرده است که این یکی از تفاوت های ویژه فیلم های شرینگ معمولی با لیبل شرینگ است.

ماشین آلات شرینگ پک ماشین سازی خرم جهت بسته بندی انواع محصولات و کالاها در فیلم های نایلون یا سلفون مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه شرینگ پک از خاصیت جمع شوندگی پلاستیک بر اثر حرارت، استفاده می کند. روال کار دستگاه به این صورت است که اپراتور نایلونی دور محصول مورد نظر برای بسته بندی کشیده و محصول را وارد تونل هوای گرم می کند.

جریان هوای گرم داخل تونل باعث انقباض نایلون شده و نایلون شکل محصول را به خود می گیرند. در دستگاه بسته بندی شرینگ با اعمال کنترل بر روی سیستمهای دما و سرعت نقاله می توانید بر کیفیت بسته بندی شرینگ اعمال نمایید.

کارآمدی سیستم گرمایشی دستگاه می تواند مصرف برق را کاهش و در نتیجه از هزینه ها کم و بر عمر دستگاه بیافزاید. همچنین برای داشتن یک بسته بندی حرفه ای باید از بهترین فیلم های بسته بندی (PVC, POF) استفاده نمایید.

شاید عمومی ترین نوع استفاده از این نوع ماشین آلات را بتوان بسته بندی قوطی های نوشابه و آب معدنی معرفی کرد. بسته بندی شرینگ از استحکام، زیبایی و شفافیت ویژه و قیمت پایین تر نسبت به بسته بندی های مشابه همانند کارتن و… برخوردار است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>