اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی وکیوم

در هر کارگاه و شرکت کوچکی یکی از پر استفاده ترین و پر کاربرد ترین دستگاه برای بسته بندی محصولات می توان به دستگاه بسته بندی وکیوم اشاره کرد.به طور معمول هر کسی که به دنبال خلق و ایجاد کسب و کار کوچک در کارگاه کوچک و حتی خانگی می باشد، می تواند به راحتی از دستگاه بسته بندی وکیوم تک محفظه ای استفاده کند. این دستگاه را می توان یکی از رایج ترین و پر کاربرد ترین دستگاه های بسته بندی در ابعاد کوچک درنظر گرفت.

توضیحات کلی در مورد این دستگاه بسته بندی

دستگاه بسته بندی مورد نظر را می توان به عنوان یک دستگاه بسته بندی صنعتی و یا نیمه صنعتی که در ابعاد و مقیاس کوچک به منظور بسته بندی انوع مواد غذایی و سایر محصولات استفاده می شود معرفی کرد.یکی از ویژگی های برجسته این دستگاه، امکان انتقال و جابه جایی آن با سهولت کامل است.

این دستگاه دارای یک محفظه بسته بندی می باشد که این ویژگی، این دستگاه را بسیار منحصر به فرد و خاص می کند.به نظرخیلی از افراد وجود این محفظه در این دستگاه، یک مزیت برای آن بشمار می رود ولی از دیدگاه برخی افراد و میزان و حجم کار آنها بالا می باشد، این ویژگی شاید به عنوان یک مشکل در نظر گرفته شود ولی در هر حال عملکرد این دستگاه تا حد زیادی به این بخش بستگی دارد.

عملکرد و نحوه کار دستگاه بسته بندی وکیوم

به منظور کسب شناخت و آگاهی بهتر از چگونگی کارکرد این مدل دستگاه بسته بندی وکیوم بهتر است که ابتدا یک محفظه نسبتاً عظیمی را که متصل شده به یک پمپ مکنده در نظر گرفت که به بسته بندی انواع مواد غذایی و سایر کالا ها کمک ویژه ای می کند.

ساختمان جامع این دستگاه دارای یک میز تقریباً کوچک بوده که به صورت یک محفظه به یک پمپ مکنده وصل شده است و بر روی آن یک درپوش جا گرفته که به طور کامل و دقیق کل محدوده محفظه را پوشش داده است و برای شکل گیری یک محدوده عایق به آن کمک می کند.

فرآیند بسته بندی و فعالیت دستگاه با روشن شدن موتور کشنده شروع می شودکه موجب شکل گیری خلأ مکندگی در محفظه می شود. این فضای خلأ ایجاد شده موجب ایجاد یک فشار روی مواد اولیه و تشکیل دهنده بسته بندی محصول می شود و در نهایت آن را به سمت محصول یا مواد غذایی مورد نظر جمع می کند.

این فرآیند ایجاد خلأ و مکندگی ادامه می یابد تا وقتی که لایه بسته بندی به طور دقیق و کامل روی محصول را پوشش بدهد و هیچ محدوده و فضای خالی وجود نداشته باشد. در نهایت هیچ اکسیژن و یا هوایی در این بسته بندی باقی نخواهد ماند.

حجم و اندازه کوچک دستگاه بسته بندی وکیوم را می توان یک مزیت خوب آن در نظر گرفت. و برای بسته بندی در ابعاد و میزان کوچک از این مدل دستگاه استفاده می شود. این ویژگی دستگاه در عملکرد آن نیز تأثیر خواهد داشت.

در ادامه به برخی از امتیازات این دستگاه اشاره می کنیم:

  • امکان استفاده جهت بسته بندی کالاهای کوچک چند تایی به منظور ارسال درخواست و سفارش مشتری
  • جهت استفاده به منظور بسته بندی محصولات کوچک جهت پیشگیری از اثرات مخرب محیط اطراف
  • مناسب برای استفاده در کارگاه های کوچک و خانگی برای تولید محصولات غذایی یا گیاهی و غیره
  • مناسب برای بسته بندی میوه جات، سبزیجات و سایر کالاها با ابعاد کوچک
  • امکان انبار و ذخیره کردن مواد غذایی بعد از بسته بندی آنها با دستگاه بسته بندی وکیوم یک محفظه ای

علاوه بر موارد فوق از این دستگاه می توان برای وکیوم کردن مایعات نیز استفاده کرد که به ویژگی های ممتاز دستگاه می افزاید که می توان از آن در موارد دیگر تولیدی نیز استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>