اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نایلون شیرینگ پک

امروزه در صنایع بسته بندی از دستگاه شیرینگ پک یا دستگاه استرچ پالت برای بسته بندی محصولات استفاده می شود و این دستگاه ها از نایلون برای بسته بندی استفاده می کنند.

نایلون شیرینگ پک چیست؟

نایلون شیرینگ در نوع یک و دو لایه تولید می شود که همانند سایر پوشش ها هر چه تعداد لایه های آن افزایش می یابد کیفیت آن نیز بالاتر میرود. ضخامت نایلون شیرینگ متفاوت است و از 30 تا 400 میکرون می باشد. عرض آن نیز از 10 سانت تا 4 متر می تواند تغییر کند.

این نایلون ها برای بسته بندی و عایق کردن کالا در برابر رطوبت استفاده می شود که به صورت ورقه ای بر روی اجناس کشیده می شودو با اعمال حرارت معین زیر دستگاه بسته بندی و سریع سرد شدن به حالت استحکام اولیه در می آید.

البته این نایلون در صنعت های مختلف مانند کاشی وسرامیک، نوشابه و آب معدنی، بسته بندی قوطی، مواد غذایی، بطری آب معدنی و نوشابه و لبنیات، کارتن، شیشه های سکوریت، آجر، پشم شیشه، سنگ های نمای ساختمان، قطعات خودرو و … و کلیه صنعت مواد غذایی استفاده می شودنایلون شیرینگ در رنگ های مختلف تولید می شود و اگر شما رنگ مختلف نیاز داشتید می توانید از رنگ بندی های مختلف این نایلون هم استفاده کنید.

قیمت نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ پک هزینه بالایی ندارد و شما می توانید در صنایع کوچک و تقریبا بزرگ از این نایلون برای بسته بندی محصولات استفاده کنید و حتی می توان از چند لایه نایلون برای بسته بندی نیز استفاده کرد

کاربرد نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ به دو منظور در صنایع تولیدی مورد استفاده قرار می گیرد:

  • برای جلوگیری از آلودگی
  • جلوگیری از شکستگی

انتخاب نایلون مناسب

برای انتخاب جنس نایلون و اندازه نایلون شیرینگ باتوجه به اندازه محصول خود اقدام کنید.

جنس نایلون شیرینگ

نایلون شیرینگ یکی از پر کاربردترین محصولات در حوزه بسته بندی و نگهداری از کالا ها می باشد. جنس این محصول از پلی اتیلن ساخته شده است و در برابر تغییرات دمایی بین 160 تا 220 درجه تغییر حالت داده و با استفاده از آن می توان کالایی را که بسته بندی آن را داریم وکیوم کرد. امروزه در اکثر صنایع بسته بندی دنیا از نایلون های شیرینگ استفاده می کنند.

خرید نایلون شرینگ مناسب

برخی از شرکت هایی که در زمینه فروش نایلون شیرینگ مشغول به فعالیت هستند از فروشندگانی هستند که به صورت واسطه ای فعالیت می کنند و همین موضوع باعث می شود تا قیمت تمام شده نایلون برای مشتری افزایش یابد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>