اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


استرچ پالت رولی

در چه مواردی از دستگاه استرچ پالت رولی استفاده می شود؟

به وسیله پیچاندن مقداری از نایلون استرچ به دور تا دور بسته هایی که بر روی پالت واقع شده اند توسط دستگاه استرچ پالت رولی، محصولات و بسته های تولید شده کارخانه، محکم، مقاوم، نفوذ ناپذیر در مقابل آلودگی گرد و غبارمی شود و همینطور فرآیند جابه جایی را بسیار راحت و آسان می کند.

کاربرد دستگاه های استرچ رولی

به منظور آنکه دستگاه استرچ پالت به آسانترین شکل ممکن ایجاد شود ارتفاع خیلی کمی از سطح زمین دارد. صفحه پالت دارای ساختاری می باشد که بتواند وزن تمام بسته ها را بدون کمترین فشاری به خود دستگاه تحمل کند.

تمامی دستگاه های استرچ پالت تولیدی شرکت خرم ماشین حاوی دو الکترو گیربکس می باشند که که امکان تنظیم از راه دور توسط اینورتر به منظور تنظیم سرعت و سفتی فیلم استرچ را در کمترین وبیشترین فاصله به اپراتور می دهد.یکی از ویژگی های برجسته دستگاه استرچ پالت امکان بسته بندی بسته های مختلف با اندازه های بزرگ و کوچک می باشد.

از سایر ویژگی های برجسته دستگاه استرچ پالت می توان به بدنه مستحکم، صفحه گردان مقاوم، دکل مرتفع و زیبا از قسمت های مختلف این دستگاه تولیدی شرکت خرم ماشین می باشد. در بخش بالا. پایین بدنه فیلم استرچ، دارای قسمت هایی مانند ریل و واگن می باشد که همه آنها از مقاومت و کیفیت مطلوبی برخوردار می باشند علاوه بر این بسیار نرم و ملایم کار می کند. رنگ بدنه ضد ضربه، ضد خش، ضد حرارت و فرسودگی می باشد و همچنین امکان ارتقاء حجم و وزن بسته های نامتجانس دارد.

از عمده تفاوت های فیلم شرینک پک و فیلم استرچ در این می باشد که در استرچ نایلون ها فقط دور تا دور بسته ها کشیده می شوند ولی در دستگاه های شیرینک پک نایلون ها پس از گذر کردن از دستگاه کوره حرارتی گرم و نرم می شوند تا به دور بسته ها و محصولات بچسبند.

نایلون های استرچ پالت که به منظور پالت پیچی تولید و استفاده می شود از مواد اولیه پلاستیک (پلی اتیلن) مانند PE ,PP,LLD تهیه و تولید می شوند. تولید کواکستروژن ریخته گری و چندین مرحله، روش تولید فیلم استرچ می باشد

برخی از مزایای استفاده از استرچ پالت

  • بالا بردن استحکام محصولات بر روی پالت
  • سرعت دادن به فرآیند بسته بندی محصولات
  • کاهش دادن وزن بسته بندی
  • مانع شدن از ورود بخار و رطوبت و گرد و غبار به محصولات بسته بندی شده.
  • هزینه های حمل و نقل را کاهش می دهد.
  • نایلون های استرچ پالت ضخامتی بین حدود 15 الی 55 میکرون تولید می شود. وفیلم های استرچ به صورت وزنی بفروش می روند و غالباً نایلون هایی که دارای لایه های بیشتری باشند و همینطور از وزن کمتر و مقاومت بیشتری برخوردار باشند اولویت نخست خرید می باشد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>