اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

خط تولید کیک

کیک یکی از خوراکی های معروف برای مصرف روزانه می باشد و تولید این محصول امروزه پیشرفت چشمگیری داشته و برای تولید کیک با ما همراه باشید تا دستگاه های مورد نیاز تولید کیک را شرح دهیم.

  • دستگاه های مورد نیاز تولید کیک
  • الک آرد
  • آسیاب شکر
  • میکسر کیک
  • دستگاه دیپوزیتور کیک 
  • دیس کیک قالب دار
  • قفسه حمل دیس کیک
  • فر کابینی دوار
  • سرد کن عمودی

مراحل تولید کیک

مخلوط نمودن مواد اولیه کیک و اماده سازی خمیر در میکسر کیک پمپ دار، پمپاژ خمیر به داخل قیف دستگاه دیپوزیتور، قرار دادن کاغذ کیک در داخل قالب های کیک، گذاشتن دیسهای کیک در داخل دستگاه دیپوزیتور، تزریق اتوماتیک خمیر در داخل قالبهای کیک، گذاشتن دیسها در داخل قفسه حمل دیس، انتقال قفسه ها به داخل فر کابینی، پخت کیک در دما و زمان مربوطه، خروج قفسه از فر، سرد کردن اولیه دیسهای محتوی کیک به وسیله سرد کن عمودی، تخلیه کیک از دیسها، سرد کردن ثانویه کیک ها، بسته بندی کیک، گذاشتن کیک های بسته بندی شده در داخل کارتن، عرضه برای فروش محصول

گام های تولید کیک

معرفی خط تولید کیک با تولید خمیر، تغذیه خمیر و شکل دادن به خمیر آغاز می شود. پس از پختن، کیک ها خنک می شوند و سپس به سمت ماشین های بسته بندی ارسال می شوند.

1 - مواد اولیه

اکثر کیک های استاندارد از خمیر ساخته شده اند، این خمیر شامل آرد گندم، چربی اشباع شده، تخم مرغ، شکر، پودر شیر، آب، طعم دهنده ها و نگهدارنده ها می باشد.

2- پرکردن خمیر در قالب

قالب پخت به طور خودکار با یک لایه نازک روغن اسپری می شود که از چسبیدن خمیر به قالب در طی فرآیند پخت جلوگیری شود.سپس قالب با استفاده از یک سیستم دوز اتوماتیک، که شکل، وزن و سطح خمیر را کنترل می کند، از خمیر پر می شود.

3 - پخت

پس از پر شدن قالب ها، قالب ها از طریق یک نوار نقاله به اجاق اتوماتیک فرستاده می شوند.درجه حرارت و رطوبت اجاق به دقت تنظیم می شود تا بهترین نتیجه را برای انواع کیک ها به وجود آورد تا به طور مساوی و به طور کامل پخته شوند.برای جلوگیری از ترک خوردگی سطح کیک در طی فرآیند پف کردن، با آب اسپری می شوند تا انعطاف پذیر تر شوند.

4 - خنک کردن

پس از پخت، کیک باید به طور کامل و با دقت سرد شود تا شکل خود را از دست ندهد.همانطور که کیک خنک می شود، رطوبت به هوا فرستاده می شود که توسط پمپ های مکش قدرتمند در اتاق برداشته شود، به طوری که هیچ فشاری بر روی کیک ها ایجاد نشود.

5 -بسته بندی

هنگامی که کیک کاملا خنک است، از قالب ها جدا می شود و برای بسته بندی نهایی آماده می شود.قبل از بسته بندی، کیک ها باید کاملا خنک شوند، تا هنگام بسته بندی آسیب نبینند و محصولی سالم به دست مشتریان برسد.این کیک ها به طور معمول در بسته بندی پلاستیکی بسته بندی می شوند.

دستگاه تولید کیک

دستگاه های میکسر و شیرینگ برای تولید کیک استفاده می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>