اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

انواع دستگاه پرده هوا

با توجه به اهمیت روز افزون بحث انرژی و هزینه ای که در قبال اتلاف انرژی از دست می رود مطرح ترین مزیت استفاده از پرده هوا جلوگیری از اتلاف انرژی و به طبع آن کم شدن هزینه ها می باشد. از مزایای دیگر استفاده از پرده هوا می توان به موردها زیر اشاره نمود:

ذخیره نمودن انرژی در محیط درون از روش کنترل انتقال هوا بالا رفتن بازده کار با توجه به جلوگیری از نفوذ بادهای فصلی ارتقا تراز بهداشتی محیط با جلوگیری از ورود مگس و حشره ها و دیگر آلاینده های موجود در هوا ارتقا فضای مورد استفاده در اطراف دربها جلوگیری از مسدود شدن کریستالهای یخ و برفک در نزدیکی درب و کف سردخانه به گردش درآمدن هوا و جلوگیری از قفل انرژی.

انواع مدلهای دستگاه پرده هوا

عمدتا پرده هوا در 2 نوع اداری - تجاری و صنعتی تولید و عرضه می گردد. مدلهای اداری - تجاری دارای مزیت هایی همچون ظاهر قشنگ و اشغال فضای کمتر و صدای کم و مصرف برق پایین می باشد و همینطور امکان تجهیز به کویل آب گرم و هیتر برقی را هم دارا می باشد. مدلهای صنعتی دستگاه پرده هوا هم با توجه به طول و عرض درب و همین طور نوع کاربرد آن دربرگیرنده مدلهای متعدد با فشار باد و حجم هوای متناسب پباده سازی ساخت و عرضه می گردد.

نکات حساس در محافظت پرده هوا

  • از نصب دستگاه در مکانهایی که قابلیت ورود آب به داخل دستگاه و موتور آن هست پرهیز نمائید.
  • گرد و غبار و آلودگی هوا می تواند به مرور زمان موجب برهم خوردن بالانس و نامتوازن شدن پروانه ها شده و محور موتور را از سطح خارج کرده و موجب لرزش و در نهایت شکستن پروانه یا سوختن موتور گردد. به همین علت سرویس دوره ای دستگاه اضطراری می باشد.
  • در دستگاه هایی که مجهز به میکروسوئیچ می باشد در زمانهای پر رفت و آمد خوب تر است دستگاه از موقعیت اتوماتیک بیرون شده و دایم کار شود.
  • از بنزین یا این که تینر و یا این که بقیه مواد شیمیایی برای پاک کردن دستگاه استفاده نکنید.

انواع مدل های پرده ها:

مدل FM 40 AL: با نمایی آلومینیومی وبسیار زیبا مناسب برای استفاده در ورودی دربهای اماکن عمومی جهت جلوگیری از تبادل حرارت و ورود گردوغبار.مناسب برای استفاده در اماکن عمومی و صنعتی جهت جلوگیری از ورود حشرات و هدر رفتن انرژی

پرده هوا تجاری مدل FM 40 L/Y:مناسب برای استفاده ورودی دربهای اماکن عمومی، دربهای سرد خانه ها تا ارتفاع 2/5 مترجهت جلوگیری از تبادل حرارت و ورود گرد غبار. پرده هوا اداری مدل RM 15 SJمجهز به المنت برقی جهت وزش باد گرم برای جلوگیری از تبادل حرارت مناسب برای کلیه دربها.

پرده هوا تجاری مدل RM 30: مجهز به کویل آب گرم جهت وزش باد گرم برای جلوگیری از تبادل حرارت، مناسب برای دربهایی که امکان تعبیه لوله رفت و برگشت آب گرم تا محل نصب دستگاه مقدور باشد.

پرده هوای صنعتی مدل HS: ایجاد فشار باد قوی جهت استفاده در کلیه کارخانجات صنایع غذایی و صنعتی جهت جلوگیری از ورود حشرات، مناسب برای دربهایی با ارتفاع بسیار بلند.

پرده هوای صنعتی مدل HV: ایجاد فشار باد قوی جهت استفاده در کلیه کارخانجات صنایع غذایی و صنعتی جهت جلوگیری از ورود حشرات، مناسب برای دربهایی با ارتفاع بسیار بلند. پرده هوای صنعتی مدل HRمناسب برای استفاده در کلیه کارخانجات صنایع غذایی و صنعتی جهت جلوگیری از ورود حشرات در دربهای معمولی.

پرده هوای تجاری کویل دار مدل RM LUX:مجهز به کویل آب گرم جهت وزش باد گرم برای جلوگیری از تبادل حرارت، مناسب برای دربهایی که امکان تعبیه لوله رفت و برگشت آب گرم تا محل نصب دستگاه مقدور باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>