اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه دوخت پلاستیک

اگر برای بسته بندی محصول تولیدی خود دستگاه دوخت پلاستیک را انتخاب کرده اید ولی هنوز برای خرید شک دارید و مطمئن نیستید کدام مدل برای شما مناسب است و قبل از خرید باید به چه مشخصاتی توجه کنید، این متن را تا انتها دنبال کنید.

دستگاه دوخت پلاستیک یکی از بهترین و مناسب ترین دستگاه های بسته بندی برای مواد غذایی است. با استفاده از این دستگاه که با حرارت لبه های کیسه های پلاستیک را به هم می چسباند، محصول مورد نظر به خوبی در مقابل هر آلودگی محافظت می شود و سالم می ماند.

اما خریداران معمولا قبل از خرید این دستگاه سوالات زیادی درباره ی نوع دوخت، ابعاد پاکت، ابعاد دوخت و... برایشان پیش می آید، با ما همراه باشید تا مهم ترین نکاتی را که پیش از خرید دستگاه دوخت پلاستیک باید به آن توجه کنید را مرور کنیم.

1- نوع دستگاه دوخت پلاستیک

همانطور که می دانید دستگاه دوخت نایلون و پلاستیک در 3 نوع رومیزی (دستی)، ریلی و پدالی تولید می شوند که هر کدام برای بسته بندی محصولات مشخص و در ظرفیت های معینی کاربرد دارند.

دستگاه دوخت رومیزی

همانطور که از اسم این دستگاه مشخص است، ابعاد کوچکی دارد و برای انواع فروشگاه ها، مغازه ها، کارگاه های کوچک و حتی منازل بسیار مناسب است.این دستگاه که با نام دستگاه پرس پلاستیک نیز شناخته می شود، به طور دستی عمل می کند. با قرار دادن لبه های کیسه ی محصول بین دستگاه و فشردن اهرم، لبه های نایلون به وسیله ی حرارت به هم می چسبند و محصول شما بسته بندی می شود.

دستگاه دوخت ریلی

دوخت پلاستیک ریلی که در دو نوع افقی و عمودی تولید می شود هم برای کارگاه های کوچک با ظرفیت تولید کم مناسب است و هم برای کارگاه های بزرگ با ظرفیت تولید بالا.این دستگاه با نام دستگاه دوخت غلطکی نیز شناخته می شود و نوع دوخت آن ساده با یک خط دوخت است.

دستگاه دوخت پدالی

دستگاه دوخت پلاستیک پدالی بیشتر صنعتی است و برای فعالیت های کارگاهی کاربرد دارد و معمولا برای بسته بندی محصولات با وزن بالا و کیسه های بزرگ از دستگاه دوخت پدالی استفاده می شود.قدرت دوخت بالا و نداشتن محدودیت در عرض دوخت از مزایای دستگاه دوخت پدالی است.برای بسته بندی مایعاتی مانند آبمیوه هایی که در پاکت های آلومینیومی بسته بندی می شوند، از دستگاه دوخت پدالی دو فک استفاده می شود.

2- عرض دوخت دستگاه دوخت پلاستیک

هر کدام از انواع دستگاه های دوخت پلاستیک توانایی دوخت با عرض مشخصی را دارند و یکی از مهم ترین نکات قبل از خرید، توجه به عرض دوخت دستگاه است. منظور از عرض دوخت، اندازه ی پهنای دوختی ست که دستگاه انجام می دهد.این مورد در استحکام بسته بندی و نگهداری و حافظت از محصول نقش مهمی دارد.

قبل از خرید دستگاه دوخت رومیزی باید مطابق با محصولی که قرار است بسته بندی کنید، دستگاه با عرض دوخت مناسب را انتخاب کنید.انواع دستگاه دوخت رومیزی با عرض دوخت 2 میلی متر، 5 میلی متر و 8 میلی متر ساخته می شوند که باید با توجه به نوع محصول خود دستگاه مناسب را انتخاب کنید.

عرض دهانه ی پامت نیز می تواند از 20 تا 100 سانتی متر متغیر باشد.دستگاه دوخت پدالی هیچ محدودیتی در عرض دوخت ندارد.دستگاه دوخت ریلی نیز محدودیتی برای عرض دوخت ندارد ولی معمولا با عرض دوخت 8 تا 10 میلی متر ساخته و تولید می شود.

3- وزن محصول

همانطور که قبلا اشاره کردیم توجه به نوع محصولی که قرار است بسته بندی کنید، در انتخاب این دستگاه بسیار تأثیرگذار است.اگر بدون توجه به وزن محصول دستگاهی را انتخاب کنید ممکن اس در آینده با مشکلی همچون باز شدن سریع بسته بندی مواجه شوید.دستگاه دوخت رومیزی معمولا برای بسته بندی محصولات با وزن کمتر از 5 کیلوگرم کاربرد دارد و برای بسته بندی محصولاتی که از 5 کیلوگرم سنگین تر هستند بهتر است دستگاه دوخت ریلی یا پدالی را انتخاب کنید.

4- قابلیت نصب تاریخ زن

اگر ظرفیت تولید شما خیلی کم نیست و فعالیت کارگاهی دارید، به یک دستگاه تاریخ زن برای ثبت اطلاعات محصول مانند قیمت، تاریخ تولید، انقضا، برند و... نیاز خواهید داشت.در صورت انتخاب دستگاه دوخت پلاستیک ریلی یا پدالی، با توجه به اینکه این دستگاه ها قابلیت نصب تاریخ زن را دارند، می توانید روی آنها این دستگاه را نصب کنید و با سرعت بالا انواع اطلاعات و مشخصات محصول را روی بسته بندی آن ثبت کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>