اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی iml

یکی از ویژگی های ‏IML‏ که به هیچ وجه قابل قیاس با دیگر انواع روش های لیبل زنی است، ظاهر منحصربه فردی است ‏که از محصول ارائه می دهد چرا که خریدار تصور می کند هیچ لیبلی بر روی ظرف وجود ندارد. به قیمت بسیار به صرفه ‏IML‏ اشاره کردیم، بد نیست بدانید وقتی صحبت از انجام لیبل زنی در حین تولید ظرف می کنیم، دیگر نیازی به خرید ‏دستگاه های لیبل زن و یا حرارتی برای چسباندن لیبل نیست و با استفاده از یک دستگاه، تمامی کارها انجام می پذیرند.

‏یکی دیگر از عوامل کیفیت بالای عکس های چاپ شده در روش ‏IML، چاپ لیبل ها به صورت افست 175 خطی است، ‏این در حالی است که برای چاپ لیبل های عادی، از دستگاه های افست 80 خطی استفاده می شود. به دلیل کیفیت ‏بالاتر رنگ، طرح لیبل نیز به صورت دقیق تری چاپ شده و توهم واقعی بودن را هر چه بیشتر به چشمان بیننده انتقال می ‏دهد. گفتنی است که برای چاپ برچسب های عادی، از دستگاه های چاپ ‏flexo‏ یا ‏Direct offset‏ استفاده می شود. در ‏نهایت تنظیم میزان شفافیت یا مات بودن طرح و عکس نیز کاری است بسیار آسان.‏

می توان ادعا کرد که ‏IML‏ خود کمکی است در جهت حفظ محیط زیست چرا که وقتی ظاهر بسته بندی زیباست و این ‏زیبایی به راحتی از بین نمی رود، مصرف کننده نهایی قادر است از ظرف برای مقاصد دیگر نیز بهره ببرد و به این ترتیب ‏استفاده از انرژی صرف شده به صورت بسیار بهینه تری انجام می پذیرد و زباله کمتری نیز تولید می شود. با توجه به دوام ‏بسیار بالای عکس روی ظرف و قابلیت استفاده دوباره از ظرف بسته بندی، عملیات بازاریابی نیز به صورتی خودکار و برای ‏مدت زمان طولانی انجام می پذیرد.

این یعنی تبلیغات کاملا رایگان که خود ره آوردی است از فناوری ‏IML‏. یکی از فناوری ‏هایی که برای مدت بسیار کوتاهی خود را به عنوان رقیب ‏IML‏ مطرح نمود، فناوری انتقال لیبل به صورت گرمایی بود ولی خیلی زود بازار را برای رقیب قدرت مند خود خالی گذاشت چرا که ‏IML‏ لیبل را به صورت کامل بر روی ‏ظرف پیاده می کند و تمامی سطح ظرف را می پوشاند در حالی که ‏heat transfer‏ بخش هایی از بالا و پایین ظرف را ‏خالی می گذارد و البته از انرژی کمتری نیز در انجام عملیات لیبلینگ استفاده می کند.

به علاوه این که در روش ‏IML‏ فقط ‏با استفاده از یک لیبل، می توان تمامی 4 طرف بسته بندی و حتی روی درب و کف ظرف را نیز به صورت یکپارچه چاپ ‏نمود ولی ‏heat transfer‏ قادر به انجام چنین کاری نیست. از دیگر ضعف های ‏heat transfer‏ می توان به دوام کم در برابر ‏خراشیدگی ها، اشیاء تیز و جمع شدن و چروک خوردن اشاره نمود. لیبل های ‏IML‏ در برابر گرما از مقاومت بالایی برخوردارند و حتی ظروف دارای این نوع لیبل را می توان در مایکروویو نیز ‏استفاده کرد.

هم اکنون بازار مصرف ‏IML‏ در آمریکای شمالی به شدت رو به افزایش است و صاحبان برندهای مختلف در ‏حوزه های مختلف تولید در حال یافتن راه هایی جدید برای استفاده از آن برای عرضه هر چه بهتر محصولات خود می ‏باشند. حتی شرکت های تولیدی رنگ و رزین، محصولات شیمیایی مورد استفاده در استخرها، انواع نوشیدنی های میوه ‏ای و در نهایت انواع محصولات لبنی نیز روی به استفاده از این روش جذاب و مقرون به صرفه آورده اند.

همان طور که از ‏نمونه های مذکور بر می آید هیچ محدودیتی برای استفاده از ‏IML‏ در صنایع بسته بندی وجود ندارد و تقریبا هر محصولی ‏را می توان با استفاده از ‏IML‏ بسته بندی و روانه بازار نمود. برخی کارشناسان ‏IML‏ را همه چیز می دانند، چرا که فقط با ‏تغییر نوع بسته بندی به ‏IML، یک شرکت می تواند به چند هدف مهم است پیدا کند که از آن جمله به تمایز در ظاهر، ‏انجام بازاریابی به صورت خودکار و بدون صرف حداقل هزینه اضافی و در نهایت زیبایی منحصر به فرد به همراه رنگ های ‏بسیار طبیعی و متنوع اشاره نمود.‏‏

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>