اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

پروتکل Injective، در حال راه اندازی معاملات سهام بازارهای سنتی است که با سهام فیسبوک، آمازون، نتفلیکس و گوگل شروع می کند. این حرکت، با همکاری پروتکل های Terra و Band انجام می شود. این سهام ها توسط تتر (USDT) و بدون کارمزد گس به فروش می رسند.

پروتکل صرافی غیرمتمرکز لایه دوم Injective، سهام این شرکت ها را در صرافی غیرمتمرکز خود لیست می کند.

پروتکل Injective سهام شرکت های بزرگ را وارد دیفای می کند
پروتکل Injective یک صرافی معاملات اوراق مشتقه لایه دوم است که با SDK کازمس ساخته شده است. این صرافی در روز پنجشنبه سهام شرکت های سنتی را وارد معاملات می کند. در ابتدای کار، آنها ترید سهام های فیسبوک، آمازون، نتفلیکس و گوگل را اضافه می کنند و سهام های بیشتر نیز در آینده افزوده خواهند شد. این مجموعه از سهام ها به اختصار FANG (حروف اول این چهار شرکت) نامیده می شوند و در این اواخر، سودهای بزرگی از سرمایه گذاران به دست آورده اند.

تیم پروژه Injective برای افزودن سهام شرکت ها، با پرپتکل های ترا و Band همکاری می کند؛ Terra توکنیزه کردن سهام ها را انجام می دهد و Band نیز دیتای قیمتی را توسط تکنولوژی اوراکل خود تامین می کند.

اریک چن (Eric Chen) مدیرعامل پروتکل اینجکتیو در طی معرفی این پروژه گفته:

سرمایه گذاری در سهام همچنان برای میلیاردها انسان در سراسر جهان امکان پذیر نیست؛ چرا که پلتفرم های فعلی از چالش های فنی رنج می برند. اینجکتیو کمک می کند تا این مشکلات به صورت یکپارچه رفع شوند و به هر کسی اجازه می دهد که بدون کارمزد، سهام را معامله کنند. این آپدیت اولین محصول در نوع خود بر روی یک صرافی غیرمتمرکز است.

صرافی FTX متمرکز بر روی پیش بردن این صنعت است و این ماه، سهام Airbnb را لیست کرده، که تاکنون بر روی دیفای وجود نداشته است. Injective سهام ها را بر روی شبکه Solstice V2 خود لیست می کند، که توسط USDT قابل خریداری هستند.

اینجکتیو همچنین ترید این سهام ها را بدون کارمزد ارائه می دهد. معمولا تریدرهای سهام ها باید کارمزد زیادی بپردازند، که اکثرا توسط بازارسازها (Market Maker) کسر می شود. این توسعه باعث می شود که دیفای گام های بلندی بردارد و از بازارهای مالی سنتی، امکانات بیشتری را ارائه دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>