اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی لمینت

شرکت انگلیسی API Laminates بزرگ ترین تولید کننده لمینه های سفارش در جهان می باشد. API در اصل تولید کننده انواع لمینه های تزئینی است ولی در این راه فقط به تولید اهمیت نمی دهد بلکه دوست دارد در تمامی تولیدات خود نوعی خلاقیت و نوآوری را نیز به معرض نمایش بگذارد.

به گفته یکی از مدیران API، تولیدات این شرکت همگی از طراحی خوب الهام می گیرند و فقط با فرآیند تولید سروکار نداریم بلکه با مشتریان خود از همان ابتدای ایده کار همراهیم و در جهت به کارگیری خلاقیت برای بالا بردن جذابیت بسته بندی و استفاده از بسته بندی برای به نمایش گذاردن ارزش واقعی محصول، هر چه در توان داریم انجام می دهیم.

شرکت API Laminates جزیی از شرکت بزرگ API Group PLC است که در انگلستان، چند کشور اروپایی، ایالات متحده و منطقه آسیا اقیانوسیه دارای سایت های تولید است، محصولات این گروه در زمینه های مختلفی همچون بسته بندی محصولات تزئینی گران قیمت، بسته بندی های ایمنی برای صنایع دخانیات، آشامیدنی، محصولات لوکس، مواد غذایی ومواد مصرفی و موارد گسترده مصرف در بسته بندی های امنیتی tamper-proof و tamper-evident.

این شرکت حدود نیم قرن سابقه در امر تولید لمینه دارد و خواه ناخواه از شرکت های پیشرو و صاحب سبک در این امر محسوب می شود. اولین فعالیت این شرکت مربوط به تولید بسته بندی برای صنایع آشامیدنی اسکاتلند بود ولی هم اکنون فعالیت API چنان گسترده شده که حتی برای محصولات الکترونیکی و تمامی انواع لوازم لوکس، بسته بندی تولید می کند. لمینه های تولیدی API قابلیت تولید به صورت متالیک و یا به صورت هولوگرام مانند را دارا هستند.

در این شرکت کارگروه های تخصصی مختلفی مشغول به کارند که هر کدام در یک زمینه تخصص دارند به عنوان مثال کارگروه فویل و هولوگرام ارائه کننده خدمات حفاظتی و امنیتی برای انواع مدارک می باشند.باید اذعان داشت که APIبرای بالا بردن ارزش تولیدات خود حاضر است هر نوع فناوری را در اختیار گرفته و با تلفیق آنان با تخصص خود، در جهت بالا بردن جلوه محصول بر روی قفسه فروشگاهها، از آنان به بهترین شکل ممکن سود ببرد.

ابتدا API ارزش خاصی برای محافظت از برند مشتریان خود قایل است و شاید همین نکته خود عامل برتری آنان در صنعت لمینه باشد. مشتریان API از نوع خاصی هستند و اغلب آنان تولید کنندگان محصولات لوکس و گران قیمت می باشند به همین جهت تمامی آنان خواستار بسته بندی هستند کاملا متمایز از آنچه معمولا بر روی قفسه فروشگاه ها می بینیم.

API نیز به این نیاز مشتریان خود با استفاده از آخرین فناوری ها پاسخ می دهد.همان طور که در ابتدای مطلب ذکر شد، API بزرگ ترین تولید کننده لمینه های سفارشی در جهان است و دارای کارخانه های بسیاری می باشد که یکی از آنان در شهر paynton انگلستان واقع است. دراین سایت، 4 خط تولید لمینه با ظرفیت های مختلف و تولیدات متنوع مشغول به کارند.

هیچ یک از این خطوط دارای تولید ثابت نیستند و بسته به نوع سفارش مشتری، تولی خود را تغییر می دهند. API نسبت به به روز بودن ماشین آلات خود حساست بسیاری دارد و همواره آنها را با آخرین فناوری های روز، مطابقت و ارتقاء می دهد. از فعالیت های توسعه این شرکت می توان کارخانه جدید در لهستان اشاره نمود که قرارداد ساخت آن تقریبا نهایی شده است و تمامی توافقات با سرمایه گذاری لهستانی به انجام رسیده است.

این کارخانه در شهر ورشو واقع خواهد بود و به تمامی امکانات لازم برای تولید تجهیز خواهد شد. هدف از راه اندازی کارخانه ورشو، پاسخ گویی به نیاز داخلی لهستان در زمینه محصولات لمینه است چرا که لهستان و چند کشور همسایه از رشد بسیار بالایی در مصرف لمینه برخوردار شده اند و در حقیقت به مراکز تولید محصولات لوکس بدل گردیده اند که همگی مشتریان لمینه های API می باشند.

ماشین آلات مورد نیاز این کارخانه از انگلستان به لهستان ارسال خواهند شد و پیش بینی می شود تا اواخر سال 2008 این کارخانه فعالیت خود را شروع نماید. راه اندازی این سایت کمک شایانی به API در پاسخ گویی هر چه سریع تر به نیازهای بازار شرق اروپا خواهد بود. هر چند که هم اکنون رشد مصرف لمینه بیشتر در مرکز و شرق اروپا می باشد ولی API برای این بخش از اروپا به هیچ وجه غریبه نیست و تا پیش از این نیز به شرکت های روسی خدمات مختلفی ارائه می کرده است.

گفتنی است که روسیه پیش از دیگر کشورهای بلوک شرق رو به اقلام لوکس آورد و این خود دلیل اصلی حضور API در این کشور است.مهم ترین بخش صنعت که در حال روی آوردن به استفاده از لمینه در بسته بندی، محصولاتش می باشد، صنعت محصولات چند رسانه ای (multi media) است که درحال نزدیک شدن به بلوغ واقعی در لمینه است. صنایعی همچون دخانیات و نوشیدن ها مدت هاست که به این بلوغ دست پیدا کرده اند و البته روند رو به رشد مصرف خود را نیز کاملا حفظ کرده اند.

API برای تمامی صنایع مرتبط با خود، ایده های بسیاری دارد و مشتریانش با دیدن موفقیت محصولات خود دست به اقدامات توسعه ای در تولید زده و این یعنی فروش بیشتر API، نگرش API هم برای خود و هم برای مشتریانش بسیار سودآور است و همین نگرش، یعنی تولید کننده صرف نبودن، کلید موفقیت این شرکت محسوب می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>