اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کاربرد api در بسته بندی

از محصولات موفق طراحی شده توسط API می توان به بسته بندی جدید سیگارهای lambert & Butler اشاره کرد. شرکت imperial tobacco صاحب برند، برای همین سالگرد حضور موفق در بازار انگلستان به عنوان با پرستیژترین سیگار تولیدی انگلستان، قصد داشت یک بسته بندی جدید را به بازار ارائه کند. این سیگار، پرفروش ترین کالای مصرفی در انگلستان با فروش 1 میلیارد و 379 میلیون پوند در سال 2007 فروش است و از کالای دوم که کوکاکولا بود، 40% کمتر از lumbert فروش کرده بود.

محصول جدید که premier Edition باشد قرار است فقط طی 3 ماه در بازار عرضه شود. انجام این پروژه 10 ماه زمان احتیاج داشت که در آن Alcan packaging,API Laminate و API Hologruphics در انجام آن همکاری داشتند. این محصول در روز 21 آوریل سال جاری راهی بازارهای مصرف انگلستان شد. نکته برجسته طراحی این بسته بندی، ستاره ای است که به صورت عمیق به نظر می رسد و از طراحی خیره کننده ای برخوردار است و لوگوی L&B بر روی بسته به صورت پویا به نظر می رسد.

طرح روی بسته با الهام از طرح قبلی است با این تفاوت که با استفاده از فیلم های هولوگرام برجسته API، نمای آن پرجلوه تر به نظر می رسد. دو شرکت API Laminate و Alcan در یک همکاری نزدیک موفق به تولید نوعی خاص از بسته بندی شدند که علاوه بر حفظ کیفیت بسته بندی در فرآیند تولید، از مقاومت مناسبی نیز برخوردار است و به سادگی دچار آسیب نمی شود.

یکی دیگر از موفقیت های API مربوط می شود به طراحی جلد کتاب رکوردهای گینس (GWR). کتاب های رکورد گینس به دلیل نوع خاص طراحی جلد که به صورت مقدماتی و با استفاده از فیلم های هولوگرافیک تولید می شود، از شهرت خاصی برخوردار است و قصد داشت این طراحی جذاب و منحصر به فرد را به صورتی دیگر برای خود حفظ کرده و آن را بهبود نیز بخشیده برای نیل به این هدف، API تصمیم گرفت که روی جلد را به صورت هولوگرام کامل با جزئیات زیاد و نقش های درهم طراحی می کند و با استفاده از این رنگ های بسیار با کیفیت، جلد را به صورت کاملا براق تولید نمود. استفاده از این رنگ ها باعث شد تا کیفیت هولوگرام بیش از پیش مشخص شود و نتیجه کار بسیار چشم گیر باشد.

انجام چنین کار نیازمند مکان یابی دقیق محل استفاده از رنگ بر روی جلد بود تا دقیقا بخش های برجسته فیلم رنگ شوند تا بخش هولوگرام دار از جلوه بهتری برخوردار باشد. علاوه بر تمامی این دقت ها، فرایندها و آزمایشات فوق برنامه بسیاری نیز در جهت جلوگیری از حداقل اشتباه در جایگیری رنگ بر روی جلد به انجام رسید که نتیجه آن بسیار فراتر از حد انتظار بود. با توجه به موفقیت فوق تصور این طرح، از هم اکنون ناشران GWR در صدد طراحی های جالب دیگری برای ویراست های آینده کتاب می باشند و در این راه API یاری رسان آنها می باشد.

یکی از فعالیت های منحصر به فرد API تولید لمینه های زیست تخریب پذیر است که با نام تجاری Porta Bio به صورت انحصاری توسط این شرکت صورت می پذیرد. این لمینه تنها لمینه متالیزه دنیاست که کاملا برای محیط زیست بی ضرر می باشد و با همکاری marks & spencer تولید شد. گفتنی است که M &S به دنبال بسته بندی بود که نهایت سازگاری با محیط زیست را داشته باشد و در پروژه Plan A که در جهت بالا بردن جنبه های سازگاری با محیط زیست شرکت تدوین شده، به کار گرفته شود.

تا پیش از ابداع API، لیمنه های مقوایی و متالیزه فقط با استفاده از فیلم های پلیمری که از نفت تولید می شوند، تولید می شدند و برخی از آنها از پلی اتیلن که باز هم یک مواد نفتی است برای این امر سود می بردند که هیچ یک نه بازیافت پذیر بودند و نه زیست تخریب پذیر.

M &S با معرفی چند شرکت چاپ به API Laminate از آنها خواست تا با همکاری یکدیگر موادی را بیابند که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارایی، دقیقا همان چیزی باشد که M &S احتیاج دارد و البته از نظر زیست محیطی نیز کاملا بی ضرر باشد و 100% قابل بازیافت. در نهایت API موفق شد تا با استفاده از مواد سلولزی طبیعی که منبع آن جنگل بود. موادی را تولید کند که کاملا قابلیت متالیزه شدن را داشته باشد وحتی برای آن از موسسه FSC تاییدیه نیز گرفت.

محصول تولیدی از نظر شکل ظاهری و کارایی کاملا با نمونه های قبلی مطابقت داشت و هم اکنون marks & spencer از آنها در دو بخش نانوایی و غذاهای آماده استفاده می نماید. API خود را در این زمینه محدود به PortaBio ننموده و طرح های مشابه دیگری را در دست تحقیق و تولید دارد که دلیل آن چیزی نیست جز افزایش تقاضای جهانی برای مواد زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت. در حقیقت در چنین شرایطی آنها، کاهش میزان کربن در تولیداتشان است.

مدیران API قصد دارند تأثیر منفی محصولات خود بر روی محیط زیست را به حداقل برسانند. API هم اکنون 33 میلیون پوند گردش مالی سالیانه دارد و 120 کارمند نیز برای آن فعالیت می کنند و رشد فروش این شرکت سالانه 3 تا 5% است و همچنان رو به افزایش نیز می باشد.

وقتی پای صحبت مدیران API می نشینیم، می بینیم که آنها از درک بالایی نسبت به شرایط کنونی بازار دارند و از مشکلات روز اقتصاد دنیا کاملا آگاهند. آنها معتقدند که با وجود مشکلات اقتصادی جهانی و بالا رفتن پیاپی قیمت نفت که در قیمت تمام شده بسیاری از محصولات تأثیر گذار بوده است، شرکت باید سیاست هایی را اتخاذ کند که با بهبود روند تولید و انجام برخی صرفه جویی ها قیمت تمام شده محصولات را تا حد ممکن پایین نگه داشت تا در بازار رقابتی و بی رحم امروز دنیا، سهم به دست آمده از بازار، به راحتی از دست نرود.

آنها همچنین صحبت از گسترش جغرافیایی بازار محصولات خود حرف می زنند و راه پیشرفت در آینده را در یافتن بازارهای جدید و همچنین یافتن مشتریان جدید می دانند. به اعتقاد آنها نباید منتظر مشتری بود تا نیاز خود را به شما اعلام کند بلکه باید برای هر نیاز، یک راه حل آماده داشت. هر چه این راه حل ها خلاقانه تر و نوآورانه تر باشند. بازار با ثبات تری نیز برای محصولات به وجود خواهد آمد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>