اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

فیلم بسته بندی CPP

CPP که مخفف عبارت Cast polypropylene است به صورت دو لایه و چند لایه در بازار موجود می باشد. از CPP به عنوان لایه مقاوم در برابر گرما به صورت یک لایه بر روی فیلم های BOPP و پلی استر استفاده می شود که در این حالت در صنایع بسته بندی مواد غذایی کاربرد دارد.

در صنعت بسته بندی CPP را به عنوان برادر یا کلاس ترپلی اتیلن می شناسند چرا که از شفافیت و وضوح بالاتر و همچنین مقاومت بالاتری برخوردار است. از دیگر خواص CPP می توان به قدرت بسیار بالای بازدارندگی و صفات عایقی آن اشاره کرد که در کنار وضوح و شفافیت بالا، از آن فیلمی ایده آل پدید آورده است.

CPP انواع مختلفی دارد. در بازار می توان CPP را با سطح اندود شده یا جلا داده شده، به صورت انعطاف پذیر یا خشک، با سطح مات یا شفاف، به صورت ساده یا رنگی و یا ترکیبی از این خواص، پیدا کرد. در حقیقت CPP به عنوان یک فیلم بسیار به صرفه و کارآمد در میان فعالان بسته بندی مطرح است.

چگونگی نگهداری و استفاده از فیلم های CPP

مدت زمان انقضاء فیلم های CPP، 4 ماه از زمان تحویل است و لی کارشناسان سفارش می کنند تا حد ممکن از ساکن ماندن راه های فیلم در هنگام نگهداری در انبار جلوگیری شود و آنها را در مدت زمان های مشخصی جابجا کنند و این جابه جایی بهتر است به صورت چرخاندن انجام بپذیرد. بهترین مکان نگهداری برای این فیلم ها جای خشک و بدون رطوبت و دمای کمتر از 35 درجه سانتی گراد می باشد.

در غیر این صورت امکان دارد سطح فیلم چروکیده شود. بسته بندی دور فیلم را نبایستی بیش از 24 ساعت پیش از زمان مصرف باز نمود و بایستی 24ساعت قبل از مصرف در هوای معمولی قرار بگیرد. فیلم های CPP بسیار حساس هستند و هر نوع آسیبی به سطح فیلم در هنگام بارگیری می تواند منتج به استفاده ناپذیر شدن فیلم شود.

موارد استفاده

از فیلم های CPP برای بسته بندی لوازم خانگی کوچک، لوازم التحریر، بسته بندی کیف و کفش و انواع مواد غذایی استفاده کرد. در صنعت بسته بندی نوشت افزار و انواع آلبوم عکس، از CPP برای صفحات پلاستیکی آلبوم ها و به عنوان محافظ صفحات استفاده می شود.

از دیگر موارد استفاده از CPP مربوط می شود به خاصیت ایزولاسیون این فیلم که از آن برای ایزوله کردن مواد دیگر در برابر گرما و رطوبت استفاده می شود به عنوان مثال پوشاک کودکان، همچنین برای محافظت از قطعات الکترونیکی، DVD و CD و نوار کاست نیز از یک لایه خارجی CPP استفاده می شود.

اگر سری به فروشگاه های پوشاک و لوازم خانگی نیز بزنید، می توانید فیلم های CPP را ببینید که به عنوان روکش برای بسته بندی انواع پیراهن، جوراب، گل های خشک و غیره از آن استفاده شده است.مواد تهیه شده از CPP برای صنایع بسته بندی عبارتند از:

  • ژل های بسته بندی
  • کیسه های بسته بندی
  • لمینیت های بسته بندی مواد غذایی
  • بسته بندی مواد لبنی
  • آرایشی و دارویی
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>