اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


سیستم های بسته بندی


سیستم پر کننده و دربندی در خلا و شرایط جو اصلاح شده

این سیستم برای افزایش زمان نگهداری محصولات مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه که توسط شرکت اتو پرود ساخته شده است. این سیستم برای پرکردن مواد غذایی حساس به اکسیژن مانند پنیر کاتیج انواع سس ها و دسرهای غذایی مناسب است.

این دستگاه همچنین می تواند در محصولاتی که برای استفاده از ماکروویو اماده شد هان و در ظروف عایق و قابل استریل و در درجه حرارت بالا بسته بندی شده اند نیز مورد استفاده قرار می گیرند.علاوه بر این سیستم قادراست ترکیب جو و باقیمانده خلا در بال های قطعی بسته بندی مواد غذایی را کنترل نماید و درصد اکسیژن موجود دران 5/0 درصد ویا کمتر کاهش دهد. برای پر کردن مایعات، مواد چسبنده، مواد دانه دار، با ظرفیت 15000 ظرف مورد استفاده قرار گیرد.

تجزیه کننده قابل حمل

این دستگاه میزان اکسیژن و گاز کربنیک موجود در داخل بسته بندی با جو کنترل شده و یا اصلاح شده را به صورت همزمان اندازه می گیرد. سازنده آن شرکت کوانتک می باشد که بالا ترین مدل آن نام گرفته است. پمپ مینیاتور هوای داخل دستگاه را از داخل پاکت بسته بندی به قسمت حساس دستگاه هدایت می کند که در آنجا در عرض چند ثانیه درصد گاز های مورد نظر اندازه گیری ورودی تابلوی نمایشی آن به نمایش گذاشته می شود. میزان گاز کربنیک و اکسیژن بین 1/0 تا 100 قابل اندازه گیری است و حداقل تا 1/0 از این گاز ها را می توان اندازه گرفت.

سیستم صحفه شیر دار

این سیستم درصد گازها را در داخل بشکه ها، جعبه ها و سایر ظروف بزرگ بسته بندی کنترل می کند. این سیستم حاوی شیر هوا یی می باشد که به یک صحفه مسطح چسبانده شده است.در این سیستم از صحفات متعددی می توان استفاده کرد که شامل ورقه ای نازک پلی استر فلز دار و یا کاغذ چند لایه می باشد.

ورقه ضد بخار اب

این ورقه که توسط صنایع روپلاست تولید شده است به معروف است و در بسته بندی قطعات محصولات تازه مورد استفاده قرار می گیرد. سطح ورقه پلی اتیلن با نوعی رزین اصلاح شده است تا از تیره شدن لایه یسته بندی توسط بخار اب تولیدی جلوگیری شود.

در پاکت های پلی اتیلن معمولی که در بسته بندی برید های محصولات تازه خوراکی استفاده می گردد، به علت تشکیل بار های الکتریکی ساکن روی سطح ورقه پلی اتیلن اشباع بخار اب به راحتی اتفاق می افتد.

مزایای این نوع ورقه های پلی اتلین عبارتند از: تنظیم ومناسب کردن سرعت تنفس محصولات داخل بسته؛ پایین بودن درجه حرارت موردنیاز برای بستن پاکت؛ مقاومت پاکت در مقابل پارگی؛ شفافیت عالی کیسه جهت نمایش مطلوب ماده غذایی.

 تجزیه کننده ماده غذایی

این تجزیه کننده که توسط کمپانی سرو مکس تولید شده است، می تواند مقادیر اکسیژن و دی اکسید کربن را در بسته های قابل ارتجاع و محکم مواد غذای و به صورت همزمان اندازه گیری نماید. برای استفاده در بسته بندی در جو کنترل شده و اصلاح شده طراحی شده است. این دستگاه قادر است نمونه های به کوچکی 8 میلی لیتر حجم را نیز اندازه گیری کند.

ورقه های تاب دار پلی الفین

این ورقه که توسط شرکت کریوویک معرفی شده است به نام 2001 _ BDF معروف می باشد و نسبت به نفوذ اکسیژن و مواد معطر عایق است. از این ورقه برای بسته بندی تعداد زیادی از مواد غذایی معطر استفاده می شود. پیچیدن مواد غذایی با ورقه های معمولی باعث نفوذ بو های مواد غذایی مجاور به یکدیگر و تولید بوی مخلوط خاص می گردد، در حالی که با استفاده از این ورقه ها ضمن حفظ تازگی محصول از تداخل بو های مختلف و نفوذ آنها به خارج ماده غذایی نیز جلوگیری می شود.


دستگاه اندازه گیری گاز کربنیک

این دستگاه که به انا گاز معروف است برای اندازه گیری گازها در بسته بندی جو کنترل شده مناسب می باشد. انا گاز دارای دو طول موج مادون قرمز بوده و قادر است گاز کربنیک و همچنین اکسیژن، درجه حرارت و رطوبت را اندازه گیری کند. این دستگاه به صورت دیجیتال تنظیم می شود و توسط میکروپروسسور کنترل می گردد و در نه مدل ساخته شده است که می تواند میزان گاز را از یک قسمت در میلیون تا 100 % گاز موجود معین می کند و تا 800 اندازه گیری نمونه را در حافظه خود نگه می دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>