اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

صرافی

صراف ها چه کارهایی انجام می دهند:
وقتی در کاری با طرف قرارداد به توافق رسیدید و قصد پرداخت دارند از طریق صراف ها پیگیر باشید و شماره حساب بگیرید.

کار صراف ها دادن شماره حساب و پول و ارز را خارج از ایران دریافت کنند. چرا که شما ارز را خارج از برنامه تعهد ارزی می خواهید بگیرید به شما اطلاعات نمی دهند. یعنی در قالب نرخ ارزی که دولت می خرد نیست به قیمت بالاتری می خواهید به او بفروشید.

به همین دلیل صراف ها احساس ترس دارند از این که شما بازرس بانک مرکزی هستید با شما کنار نمی آیند و اطلاعات نمی دهند در غیر این صورت کار صراف ها خریدن ارز چه به نرخ آزاد چه به نرخ دولتی است.

پیدا کردن کسانی که به هر نسبتی با آن صراف آشنا باشند و شما را به صراف معرفی کنند تا نگرانی و استرس آن صراف که به شما می خواهد شماره حساب دهد از بین برود و راحت به شما اطلاعات (شماره حساب و اطلاعات بانکی مربوطه) را دهد.

برای اینکه از کاری بخواهید به خوبی نتیجه بگیرید باید تلاش کنید. گاهی کاری را یک مرتبه انجام می دهید و مسیری را یک مرتبه می روید جواب نه که می شنوید به راحتی دست می کشید و اعلام می کنید بی فایده است.

در مورد کار خود هم اگر دنبال صراف می روید اولی، دومی، سومی جواب رد به شما می دهند اگر شده تا صد نفر ادامه می دهید تا اعتماد جلب کنید. افراد فعال در آراد هم زمانی با صرافی ها درگیر بودند.

چرا که آن ها نمی شناختند و به هر کدام از صراف ها مراجعه می کردند می شنیدند که امکان ندارد و نمی توان این کار را انجام داد و مشکل ساز است و … عاملی می شود که نتواند صراف از آن کار نتیجه بگیرد.

وقتی شما برنامه را درست پیش می برید نباید تصورت این باشد که یک نفر جواب رد داد نمی شود و فایده ای ندارد. دوستی آشنایی پیدا کنید، بار بعدی به تحویل دار و مدیر او مراجعه کنید و بگویید که کار شما به کار آن ها گره خورده تعهد ارزی آن با خود شما خواهد بود.اگر گفتند پول آزاد است و نمی خواهد پول خارج از ایران بگیرد به مشورت گرفتن خود ادامه دهید یعنی به همین مدل باید با آن ها پیش روید.

مثلا به صراف مراجعه و می گویید که برای صادرات پولی را می خواهید بگیرید و جواب نه می گوید یا طوری صحبت می کنید فکر می کنند بازرس هستید. اما اگر اصول، استانداردها را رعایت کنید و در ادبیات ارتباطی خود پیگیر و سمج باشید حتما اطلاعات می دهند چرا که کار آن ها همین است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما

توجه

وب سایت زینگ هیچ فعالیتی در زمینه نقل و انتقال پول ندارد و این مطلب صرفا جهت آگاهی شما بازنشر شده است. لطفا در مورد انتقال وجه با ما تماس نگیرید.

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>