اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی حجمی

دستگاه بسته بندی حجمی در مقایسه با دستگاه پرکن توزینی، مصرف انرژی کم تری دارد و به دلیل استهلاک پایین، هزینه های تعمیرات و نگهداری آن مناسب تراست. علاوه بر آن قیمت پایین تر و سرعت بالای بسته بندی از دیگر مزایای دستگاه بسته بندی حجمی نسبت به دستگاه های توزین دار است. این دستگاه به دلیل مکانیکی بودن و داشتن قطعات الکترونیکی کمتر برخلاف دستگاه های توزین دار احتمال خرابی کمتری دارد.

از ایرادات دستگاه بسته بندی حجمی می توان به تنظیم دستی پیمانه ها و نیز کاهش دقت آن در اوزان پایین اشاره کرد. از دستگاه بسته بندی حجمی می توان دربسته بندی محصولاتی همچون: شکر، حبوبات، غلات، خشکبار، ماکارونی فرم، اسنک، پاپ کورن، پروتئین سویا، نمک کریستال، پودر ژله، پودر شوینده، زغال و مواد دارویی و شیمیایی استفاده کرد.

از دیگر ویژگی های دستگاه بسته بندی حجمی امکان تنظیم سرعت آن توسط اپراتور و نیز تنوع مناسب این دستگاه ها در سایز و کاربری های گوناگون است. به طورکلی این دستگاه ها نسبت به کارایی خود از قیمت مناسبی برخوردارند و در صورت رسیدگی و رعایت اصول نگهداری طول عمر مفید مناسبی دارند.

در دستگاه بسته بندی حجمی امکان استفاده از لفاف هایی از جنس سلفون، پلی استر، فویل آلومینیوم و ترسبافون صدفی به جهت بسته بندی وجود دارد.

کاربرد دستگاه بسته بندی حجمی

این دستگاه ها بیشتر مناسب تولیدکنندگانی است که محصولات خود را در اندازه های کوچک تری از کیسه و گونی بسته بندی می کنند وعمدتا قصد عرضه آن را درفروشگاه ها دارند و امکان عمده فروشی ندارند.
نکته دیگری که باید در مورد دستگاه بسته بندی حجمی مدنظر قرارداد این موضوع است که این دستگاه ها برای تولیدکنندگانی که تک محصولی هستند و نیازی به تغییر روزانه پیمانه ها ندارند مناسب تر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>