اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه بسته بندی ساشه مایع

در بسیاری از موارد برای مایعات نیز از بسته بندی های منحصر بفردی استفاده می نمایند که بسیار مورد توجه خواهد بود.برای نمونه استفاده از بسته بندی های ایده آل برای برخی از سس ها در رستوران ها، نه تنها بر کیفیت و زیبایی محصول تأثیرات چشمگیری داشته است، بلکه در نحوه ی استفاده از آن نیز بسیار اثر گذار بوده است.

افراد به راحتی می توانند از این محصولات استفاده نمایند. یکی دیگر از موارد قابل توجه در این بسته بندی ها، صرفه جویی در مصرف آنها بوده است.اما برای بسته بندی مناسب در این محصولات از دستگاه بسته بندی ساشه مایع استفاده خواهد شد.این دستگاه با برخورداری از خصوصیات ویژه، می تواند بهترین انتخاب برای این بسته بندی ها باشد.

خصوصیات دستگاه بسته بندی ساشه مایع

  • از جمله خصوصیات دستگاه بسته بندی ساشه مایع، می توان به بسته بندی مایعات مانند محصولات غذایی، مواد شیمیایی و مواد شوینده اشاره نمود. استفاده از این دستگاه برای تولید کنندگان، صرفه اقتصادی چشمگیری را به همراه داشته است. عملکرد این دستگاه مانند دستگاههای پرکن می باشد.
  • این دستگاهها به صورت تک نازله و یا چند نازله به بازار ارائه می شوند که تولیدکنندگان با توجه به نیاز خود، اقدام به خرید دستگاه مورد نظر خواهند نمود. بیشتر موارد استفاده از دستگاههای تک نازله برای تولید کنندگان خرده پا مناسب خواهد بود. زیرا میزان تولید این بسته بندی در آنها بسیار کمتر از چند نازله می باشد. در دستگاههای چند نازله، در یک زمان چند بسته بندی انجام خواهد پذیرفت. از این رو میزان تولید بسیار بیشتر می باشد.
  • سرعت بسیار بالا در این دستگاهها از جمله خصوصیات مجذوب کننده ی آنها به شمار می آید. افراد می توانند با توجه به برخورداری دستگاه از سیستم هوشمند، اقدام به تعریف سرعت مناسب برای تولید کالا نمایند.
  • کیفیت بسته بندی از موارد قابل توجه برای هر تولید کننده ای خواهد بود. این دستگاه محصولات با کیفیت و مرغوبی را تولید و عرضه می نمایند. خریداران دستگاه بسته بندی ساشه مایع با در نظر گرفتن کیفیت بسته بندی در این محصول، اقدام به تهیه آن خواهند نمود.
  • برخورداری از سیستم هوشمند، نه تنها در تنظیم سرعت بسیار مناسب می باشد، بلکه دقت چشمگیری را نیز برای تولید محصول به ارمغان می آورد. تعریف تعداد تولید از جمله خصوصیات منحصر بفرد در این دستگاه به شمار می آید. این دستگاه با تولید میزان مورد توجه در تعاریف آن، از کار ایستاده و دیگر تولید نخواهد نمود. با این روش تولید کنندگان می توانند به صورت روزانه میزان تولید مورد نظر خود را برای دستگاه تعریف کرده و سپس اقدام به راه اندازی آن نمایند.
  • بدنه ی این دستگاه به طور شگفت انگیزی از مقاومت بالایی برخوردار می باشد. این دستگاه در اثر ضربه، هیچ گونه تغییر رنگی را در بر نخواهد داشت. همچنین از مقاومت چشمگیری در زمینه ی زنگ زدگی برخوردار خواهد بود.

انواع دستگاه بسته بندی ساشه مایع

دستگاه بسته بندی ساشه مایع مدادی

یکی از انواع این دستگاه ها، ساشه مدادی خواهد بود. این دستگاه، مایعات را به صورت بسته بندی های مدادی پر کرده و تحویل خواهد داد.موارد استفاده از محصولات این دستگاه فراوان می باشد. امروزه بسیاری از افراد به استفاده از محصولات تک نفره روی آورده اند.

عسلهای تک نفره، آبلیمو، انواع سس ها، مواد شوینده و بسیاری از موارد دیگر از جمله تولیدات این دستگاه خواهد بود. تولید کنندگان می توانند با توجه به نیاز خود اقدام به استفاده از این دستگاه نمایند.این دستگاه به صورت تک نازله و چند نازله در اختیار تولید کنندگان قرار می گیرد. برای جمع آوری تولیدات این دستگاه، می توان از دستگاه نوار نقاله استفاده نمود.

دستگاه بسته بندی ساشه مایع سه طرف دوخت

این دستگاه نیز از جمله دستگاههای خاصی می باشد که برای بسته بندی مایعات مورد استفاده قرار می گیرد.برخورداری از چشم الکترونیکی برای بالا بردن دقت دستگاه در تنظیم طول بسته از عوامل قابل توجه در آن خواهد بود.همچنین از سیستم های PID برای تنظیم نمودن درجه ی حرارت جهت دوخت بسته برخوردار خواهد بود. موارد گسترده مصرف این این دستگاه برای محصولات متنوع بسیار قابل توجه خواهد بود.

دستگاه بسته بندی ساشه مایع چهار طرف دوخت

یکی دیگر از دستگاههایی که می توان برای بسته بندی مایعات از آن استفاده نمود، دستگاه ساشه چهار طرف دوخت می باشد.این دستگاه با برخورداری از سرعت قابل توجه و همچنین دقت بسیار زیاد در تولید و بسته بندی محصولات، بسیار مقرون به صرفه و ایده آل خواهد بود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>