اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اجاره ماشین آلات بسته بندی

بسته بندی یک سرمایه گذاری پر بازده می باشد.اما این دلیل نخواهد شد که شما حتما سرمایه ی عظیمی را روی آن پیاده کنید و آنها را خریداری کنید. گزینه دیگری وجود دارد و آن اجاره ماشین آلات بسته بندی است، که ممکن است خیلی از مدیران از آن غافل باشند.

اجاره ماشین آلات بسته بندی ارزش به خصوصی برای کسب کار شما خواهد داشت.باید نکته بین باشید اگر که اجاره ماشین آلات بسته بندی برای شما بهترین سرمایه گذاری است، ممکن است دچار مسائل و مشکلاتی شوید که به آن ها اشاره خواهیم کرد.

1-تمرکز بر نیازمندی های کلی و مدت زمان سرمایه گذاری شما

همواره برای سرمایه گذاری درست و پر بازده نیاز به آینده نگری می باشد، باید سوالات زیاد برای خود طرح کنید و به آنها پاسخ دهید.

  • در برنامه کاری شما چه مقداری از ماشین آلات بسته بندی استفاده می شود؟
  • چه مقداری محصول برای شما از آن ماشین آلات حاصل می شود؟
  • آیا سرمایه گذاران بالقوه ای در کسب و کار شما وجو دارند که بتوانیداز آنها برای پیش رفت خود کمک بگیرید؟

آیا شما نیاز به ماشین آلات بسته بندی یا ماشین آلات صنعتی برای پروژه های کوتاه مدت خود دارید یا به این ابزارات آلات برای طولانی مدت نیاز دارید.

در مواردی که محصولات بسته بندی فقط برای مدت کوتاهی مورد نیاز است، اجاره ماشین آلات صنعتی می تواند بسیار برای شما حائز اهمیت باشد. این شرایط دقیقا مانند اجاره ماشین در مسافرت های کوتاه مدت می باشد که بسیار به صرفه تر است.معمولا شرکت هایی که این خدمات را ارائه می دهند، قرار داد های سه ساله یا کمتر از آن وضع می کند. اگر شما برای مدت کوتاهی که ذکر شد دستگاها را نیاز دارید گزینه اجاره برای شما بسیار مناسب خواهد بود.

اگر شما برای پروژه های بلند مدت به دستگاهای بسته بندی صنعتی نیاز دارید، باید بازه زمانی مناسب خود را تعیین کنید سپس برای اجاره یا سرمایه گذاری روی این دستگاها استراتژی مناسب را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از دلایلی که بعضی یا تقریبا همه به سمت اجاره تمام ماشین آلات صنعتی خود میروند این است که زمانی که مهلت اجاره دستگاها تمام می شود، شما می توانید دستگاه های بسته بندی خود را عوض کنید، با این کار تمام ظاهر محصول خود را می توانید به روز کنید.این شیوه یکی از بهترین استراتژی ها برای بسیاری از حرفه ها می باشد.

در مورد سرمایه گذاران یا وام دهندگان چه؟ خرید ماشین آلات صنعتی در حوزه کسب و کار در برخی از شرایط باعث می شود که سرمایه گذاران از سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما دلسرد شوند و جذب حرفه شما نشوند.اگر موجودی نقدی شما کم باشد اجاره این سبک ماشین ها نام کسب و کار شما را حفظ خواهد کرد.

سرمایه گذاری روی خرید ماشین آلات صنعتی و یا اجاره آن نیاز به تحلیل و بررسی عمیق مدیران را دارد.در برخی از شرایط وام هایی برای این دستگاه ها در نظر گرفته می شود که یکی از شرایطی که برای ما در طرح این وام ها مهم است پایین آوردن مالیات است.اگر کسب و کار شما شامل این نوع وام ها نمی باشد بهتر است سراغ اجاره دستگاه بروید.

اجاره به عنوان هزینه سرمایه در نظر گرفته نمی شود، بلکه به عنوان هزینه در کسب کار جای دارد. این به طور بالقوه اجازه می دهد تا درآمد گزارش شده در پایان سال افزایش یافته و همچنین انعطاف پذیری بیشتر مالی را برای شما تولید کننده محترم خواهد داشت.تامین مالی نیز مزایای مالیاتی خود را دارد، و به طور خودکار می تواند باعث کاهش مالیات شود.

2-بودجه شما برای این کار چه مقدار است؟

آیا داشتن بودجه کافی دلیل بر خرید دستگاه بسته بندی می باشد؟یا کم بودن بودجه مارا به اجاره دستگاه وادار می کند؟وقتی ارزیابی های مدیران انجام می شود و زمان تصمیم گرفتن فرا می رسد، گاهی اوقات توانایی توجیه خرید یا اجاره محصول بسیار سخت می شود.شما زمانی می توانید خرید راتوجیه کنید که دلایل کافی برای بازگشت سرمایه خود را داشته باشید.

زمانی که نقدینگی برای این کار نداریم و میدانیم که سرمایه گذاری برای ما بسیار سود آور خواهد بودنباید استراتژی اجاره دستگاه را نادیده بگیرید.اغلب برای خط تولید ها اجاره نامه ها بسیار پایین تر و به صرفه تر است. این می تواند انعطاف پذیری بیشتری در کوتاه مدت برای امور مالی شما داشته باشد.

و شما می توانید در بخش های دیگر کسب و کارخود سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این، اجاره معمولا نیازی به وثیقه یا پرداخت اولیه ندارد. با این حال، به خاطر داشته باشید که در طی حمل و استفاده طولانی، ممکن است برای ماشین آلات مجبور به پرداخت خدماتی شوید.

3-شما به چه سبک تکنولوژی نیاز دارید؟

اگر شما بهترین های بازار را می خواهید بهتر است کمی در این زمینه وقت گذاشته وارد سایت خرید و فروش دستگاه های صنعتی شوید و تحقیقات جامع تری انجام دهید تا تصمیم بهتری روی سرمایه گذاری خود داشته باشید.بنابراین یک سایت جامع که تمامی تامین کنندگان را با تمام ویژگی آن ها بررسی می کند و داری تجربه در صنعت محصولات بسته بندی است، بسیار مهم است.

در برخی موارد، شرایط اجاره برای ماشین آلات ممکن است به ارتقاء فن آوری و یا حتی جایگزین کامل دستگاه منجر شود. این یک مزیت عالی است که به کسب و کار شما کمک می کند تا با پیشرفت هایی در فن آوری که به تولید توان بیشتر و یا مصرف انرژی کمتری کمک می کنند جلو بروید. اینها مخصوصا برای تولیدکنندگان مهم هستند که مایل به ارتقای شرکت و نام تجاری خودهستند.

4- با حرفه ای ها صحبت کنید

در مورد اجاره ماشین آلات با تامین کننده دستگاه ها جلسه بگذارید تا ببینید چه پیشنهاداتی برای شما دارند که با طرح کسب و کار شما مطابقت داشته باشد. آنها اغلب با تولیدکنندگان دستگاه ارتباط برقرار می کنند و توانایی پیدا کردن ماشین هایی که مورد نیاز شماست را دارند.

همچنین نیاز است که در مورد طرح های خود با متخصصان حسابداری و تامین کننده های مالی ماشین آلات بسته بندی صحبت کنید. آنها می توانند شما را در یافتن بهترین شرایط برای قرارداد اجاره نامه یا وام هدایت کنند در حالی که نیازها و برنامه های خود را برای کسب و کار و نام تجاری خود به صورت واضح در داشته باشید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>