اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اهمیت بسته بندی در اقتصاد

بررسی اهمیت بسته بندی در اقتصاد این روزها

در گام اول، باید از کیفیت ماندگاری، سلامت و صحت محصولاتی که در بسته بندی قرار می گیرند آغاز کنیم. به عنوان مثال، گرد و خاکی متوجه محصول بسته بندی شده نیست و از تماس مستقیم با هوا در امان می ماند. اگر چه شرکت های بزرگ این مساله را درک کرده اند، اما هنوز هم شاهد این هستیم که کمپانی های نوپا، چنان که باید و شاید توجهی مبذول نمی دارند.

شاید اغراق نکرده باشیم اگر تفاوت شرکت بزرگ و کوچک را همین بدانیم. بسته بندی فوایدی گسترده را پیشنهاد می دهد، بیایید به ارتقای طول عمر محصولات بسته بندی شده اشاره کنیم. اگر شما پخش کننده ای در انتهای چرخه ی فروش باشید، محصولی را سفارش می دهید که ماندگاری دو ساله دارد، یا دیگری که چند روز عمر می کند؟ نکته ای دیگر، محصولی را می خرید که به تبع بسته بندی مناسب سالم و سلامت مانده و از نظر بهداشت در جایگاه والایی است یا سراغ سفارشات فله می روید؟

اگر خود این روند سوالات را تعمیم دهید، به خوبی قابل مشاهده خواهد بود که بسته بندی نه تنها یک خدمت، که خود صنعتی عظیم را پدید آورده. به همین شکل، کافی است توجه داشته باشیم که محصولات خوراکی، مثل خشکبار و حبوبات و گوشت و غیره، تنها یک طرف قضیه اند و هر چیزی در این اقتصاد مدرن شده، نیاز به بسته بندی دارد، حتی سیگاری که قرار است ریه ها را نابود کند، از نگاه مشتری، باید تازه توتون خود را تازه نگاه داشته باشد.

دستگاه بسته بندی چه انواعی دارد و خط تولید چه کسب و کارهایی را می چرخاند؟

برشمردن تعداد یا نوع دستگاه های بسته بندی کار معقولی نیست. زیرا به تعداد محصولاتی که در دنیا تولید می شود، دستگاه بسته بندی وجود دارد. گاهی حتی نیاز است یک خط تولید، بنا به نیاز خاص و انحصاری خود، به شرکتی، سفارش دستگاهی خاص را ارائه دهد. از همه ی این مسائل که گذر کنیم، باید به این امر صحه بگذاریم که دستگاه های بسته بندی، نقش اول خطوط تولید مواد غذایی هستند.

در نتیجه، چه از نظر قیمت، چه از منظر تنوع محصول، دستگاه های بسته بندی حوزه ی مواد غذایی، پیچیده ترین مارکت را دارند.پس از این، نوبت به صنایع شیمیایی می رسد. این حوزه، به تبع حساسیت و ایمنی، شاید جایگاه دوم را داشته باشد. به همین ترتیب و منوال، شما می توانید بر اساس فراگیری محصول و سپس، درجه نیاز به پوشش، رابطه ی آن صنعت با پدیده ی بسته بندی را به دست آورید.

دستگاه بسته بندی چه وظایفی را بر عهده دارد؟

دستگاه های بسته بندی، به شکلی استعاره ای، چرخ خط تولید هر کسب و کاری را می چرخانند. در معنای نزدیک، محصول شما هر چه که باشد، نیاز دارد تا در مراحل نهایی، درون بسته قرار گیرد. این از تأثیر اول بسته بندی بر خط تولید. اما اگر این بسته بندی، کیفیت را توام با اصول بازاریابی به روح محصول ندمد، نتیجه این خواهد بود که برند شما زمین می خورد و در بازه ای طولانی یا کوتاه، ناچارید با تعدیل نیرو و غیره دست به گریبان شوید، شاید هم واقعا خط تولید شما از کار بایستد.

با این مقدمات، به نظر می رسد آماده باشیم تا با هم، چند دستگاه بسته بندی قدرتمند را مرور کنیم. شاید شما در گام اول، به دنبال این باشید که قیمت دستگاه بسته بندی چند است، اما توصیه ما این است که ابتدا ببینید کدام یک با خواسته های شما همخوانی دارد، سپس به قیمت این دستگاه های صنعتی توجه کنید. در واقع، گستردگی و عمق حوزه ی انجام وظیفه ی دستگاه بسته بندی را، به قیمت آن، ارجحیت دهید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>