اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی مقوایی

یک خبر بسیار خوش که این روزها به گوشمان خورده است این است که رشد استفاده از کارتن ها در بازار به اندازه ای زیاد است که در آینده امکان کاهش استفاده از پلاستیک ها را داریم. تقویت ورق های کارتنی با روش های گوناگون در سایز ها و اندازه های متفاوت این رایط را ایجاد خواهد کرد.با تکنولوژی این روزها شرکت های تولید کننده توانسته اند کارتن هایی را به بازار ارزه کنند که ضد آب باشد. به این کارتن ها کارتن های تقویت شده میگویند.

یکی از قابلیت های ورقه های کارتونی از نظر استحکام فیزیکی و جه از نظر مقاومت های شیمیایی همیشه امکان پذیر بوده است و رو به پیش رفت است. اما قیمت تمام شده بسیار مهم است شرکت ها اعلام کرده اند که که در ابعاد گستره قیمت تمام شده مناسب خواهد بود.

اینک با تکنیک های پوشش دهی (Coating) مستقیم روی ورق کارتن به همراه مواد مناسب آن می توان بدون استفاده از پلاستیک کارتن هایی با قابلیت ضد آب یا ضدرطوبت داشت.یکی از چالش های صنایع بسته بندی سلولزی کارتن های میوه و سبزی و محصولات شیلاتی است. با انجام عملیات پوشش دهی توسط ماشین مخصوص آن، واکس مخصوص روی لاینر داخلی ورق کارتن که انجام می شود.دو نوع وکس ها برای این کار داریم:

  • سرد
  • گرم

که هر یک با ماشین مخصوص خود روی سطح مربوطه اعمال می شوند. این کار را به طور مستقل هم می توان روی کاغذ انجام داده و بعد از آن کاغذ برای تولید ورق و یا هر کاربرد دیگر استفاده کرد.یکی از دلایلی که پیش رفت پاکت های مقوایی برای ما دارد بازیافت ساده تر آن است که برای محیط زیست بسیار مفید خواهد بود.پیشرفت این فضا را در بسته بندی های فروشگاه های آنلاین می توانید مشاهده کنید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>