اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ظروف پت

امروزه گرایش به استفاده از ظروف بسته بندی با دهانه گشاد، در صنایع غذایی و در حوزه بسته بندی نوشیدنی ها در ظروف PET، بسیار رواج پیدا کرده است.تا به امروز یکی از معمول ترین روش های بسته بندی در صنایع غذایی، پر کردن محصولات در بطری های شیشه ای بوده است.

اما استفاده از ظروف پلاستیکی سبک شدیدا رو به افزایش است و از طراحی های ویژه ای در آنها استفاده می‌شود. و باید در نظر داشت که طراحی های خاص و ویژه را می توان روی این بسته بندی ها پیاده کرد و در بین مشتری ها ایجاد جلب توجه کرد. برای پر کردن ظرف سس ها و انواع ترشی جات نیز از این محصولات استفاده می‌شود، که تقاضا برای بطری ها با دهانه گشاد را بسیار افزایش می دهد.

به دلیل اینکه تامین کننده ها تقاضای ظروف پلاستیکی با سایز دهانه های متفاوت را خواستار شده اند. شرکت های تولید کننده این ظروف از دستگاه پیشرفته ای استفاده می‌کنند که با تنظیم باد سایز دهانه ظرف ها نیز تغییر میابد. نام این دستگاه InnoPET Blomax است.

در این دستگاه ها از نرم افزار های طراحی برای استفاده بهتر از دستگاه ها روی دستگاه تعبیه شده است. اما با پیشرفت دستگاه نیاز به تیم طراحی داریم که قوطی ها و ظاهر آنها را به شکل مناسب طراحی کنند.سرعت دستگاه های جدید بسیار بالا بوده و تغییر پذیر است، یعنی می توان انواع مختلف بطری و قوطی را توسط دستگاه تولید کرد، این دستگاه بسیار کارآمد است. سرعت تولید این دستگاه در حدود 2500 بطری در ساعت است.

از صنعت هایی که بسیار به این محصولات نیاز دارد و مورد استفاده آن است صنعت لوازم آرایشی و بهداشتی است، دارویی و لبنیاتی است تمامی این محصولات به ظروف با دهانه گشاد نیازمند هستند.مدیر بخش فروش KHS اعلام کرده است که بطری های PET نسبت به بطری های شیشه ای دارای چندین مزیت است که پوشش های متفاوت برای ما ایجاد می‌کند و همچنین می توان از پرکن های متفاوت برای آنها استفاده کرد.

ضمن اینکه به دلیل کیفیت بالا می توان مواد خوراکی مانند گوشت میوه سبزیجات و حبوبات را نیز با آنها بسته بندی کرد. برای تنظیم دهانه بطری ها و فرم دهی آسان تر از سیستم های گرمایشی خاص و پیچیده ای استفاده می شود. به دلیل کار بردی بودن این دستگاه ها روز به روز روی تکنولوژی این دستگاه ها کار می‌شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>