اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه اندازه گیری رنگ

یکی از بهترین شرکت ها در زمینه رنگ و فناوری های الکترونیکی، X-RITE است. و شرکت Pantone LLC که از توابع این شرکت است، خانواده جدیدی از چاپگرها و اندازه گیر رنگ را معرفی کرده است. معرفی کوتاهی از این محصول را برای شما ارائه میکنیم.

Meta Vue بدون تماس اسپکتروفتومترها با فرمول جدیدی تهیه شده که مناسب با انواع پلاستیک موادآرایشی و صنایع غذایی است. Meta Vue یک دستگاه پر کاربرد صنعتی است که با پیچیده ترین ترکیب مواد رنگی کار می‌کند، دقت این دستگاه بی نظیر است و با کیفیت بسیار بالایی تصاویر هر چند ریز را ارائه می دهند.

بسیاری از برنامه های کنترل کیفیت تمرکزشان روی کیفیت رنگ است به جای آنکه روی سایز ارزیابی شوند. انعطاف پذیری نمونه آزمایشی Meta Vue با انواع غذاها، لوازم آرایشی اندازه گیری امتحان شده و سربلند بیرون آمده است.

این دستگاه از دو تا 12 میلیمتر امکان اندازه گیری و تمرکز را دارد و با تمرکز بسیار بالایی هر رنگی از جنس را شناسایی می‌کند، می توانید انواع مایعات، خمیرها، پودرها، ژل ها بدون اینکه به دستگاه آسیب برساند اندازه گیری کرد.

لوازم جانبی که علاوه بر دستگاه Meta Vue وجود دارد. شامل یک پایه دستگاه و یک سینی است که به داخل حرکت می‌کند. پایه قابل تنظیم است زیرا اجسامی که روی سینی قرار می‌گیرند و برای اندازه گیری انتخاب می‌شوند قطعا متفاوت هستند.

این دستگاه یک دوربین دیجیتالی دقیق نیز دارد که با سرعت بالایی محدوده مورد نظر را بررسی می‌کند. یکی از قابلیت های این دوربین آن است که بافت ها و پستی بلندی های جسم را شناسایی می‌کند و سپس اندازه ای دقیق از رنگ را به ما نشان می دهد.این دستگاه قابلیت ذخیره را نیز تصاویر را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>