اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


وظیفه بسته بندی چیست؟

وظیفه بسته چیست؟

یکی از مهم ترین مسائل در بعد ملی و بین المللی مسئله بسته بندی است. لذا نقش منحصر به فردی را ایفا می‌کند. یکی از مواردی که سود فعالیت شما را افزایش یا کاهش می دهد و شما را در برابر رقیبان به چالش میکشد داشتن یک بسته بندی مناسب است.

این رقیب ها می توانند از بازار های داخلی و خارجی باشد البته اگر وارد بحث صادرات هم شده باشید. سالهاست که همه به موضوع بسته بندی توجه دارند و از طراحی، گرافیک، رنگ ها و به کار بردن بسته بندی مناسب برای افزایش سهم بازار خود در مقایسه با رقبا بهره می گیرند.

یک بسته بندی جذاب می تواند به عنوان یک فروشنده فعال ایفای نقش کند، با توجه به آنکه بسته بندی تنها در بخش تولید قرار ندارند و در محدوده امور بازاریابی نیز قرار می‌گیرد. تصمیم گیری در مورد نحوه انجام آن وظیفه مشترک مدیران تولید و بازارها می باشد.

وظیفه بسته بندی از نظر ایجاد رابطه با مشتری ایجاد احساس نیاز و ترغیب مشتری به خرید، جز وظایف مدیران بازاریابی است و تصمیم مشترک آنها با مدیران تولید می تواند منجر به روش مناسب و جذاب بسته بندی و بازاریابی موثر واقع شود تحقیقات و پژوهشهای شرکتها بزرگ در زمینه بازاریابی و راههای پیشبرد فروش نشان می دهد که بسته بندی ماثر ترین راه را در جذب مشتری و روش فروش در بازارهای داخلی و خارجی دارد.

بسته بندی خوب برای یک کالای جدید، مستلزم تصمیم گیری در موارد زیادی است. اولین کار در جهت انجام طراحی بسته بندی، ایجاد یک تصویر از بسته بندی است. منظور از تصویر بسته بندی این است که ببینیم بسته بندی چگونه باید باشد یا برای چه منظوری ایجاد می‌شود.

تصمیم درباره سایر عناصر بسته بندی، نظیر اندازه، شکل، مواد اولیه در آن، رنگ و محل تجاری، دومین نکته ای است که باید به آن اشاره کنیم. این عناصر، برای حمایت از جایگاه و خط مشی بازاریابی کالا باید با یکدیگر به نحو مناسبی تلفیق شوند. بسته بندی همچنین باید با تبلیغات، قیمت و توزیع کالا نیز سازگاری کامل داشته باشد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>