اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی اروپا

در خاورمیانه با افزایش تولید تقریبا 10 درصد به صورت سالانه هستیم، یکی از رو به رشد ترین منطقه های جهان شناسایی شده است.حجم تجارت داخل منطقه ای در سال های گذشته بسیار رشد کرده است و به سه میلیون تن در سال رسیده است که از این میان آسیای شمال شرقی و جنوب شرقی نیمی از این حجم را به خود اختصاص داده اند.این روند در سال 2018 از رشد نیم میلیون تن در سال افزایش دارد، که به واسطه افزایش حجم فیلم به نسبت پاکت ها و ساک هاست که به خاطر دغدغه های زیست محیطی در چندین نقطه دنیا رو به افول هستند.

با شناخت بازار به این نتیجه میرسیم که، فیلم های استرچ بیشترین نرخ رشد را دارند که به خاطر افزایش استفاده در کشورهای کمتر توسعه یافته به عنوان یکی از مهم ترین نقاط فروش در بازار بسته بندی خرده فروشی ها استفاده میش شود. نیاز برای پاکت و ساک نیز رشد خواهد داشت همین طور برای فیلم تکنیکال، فیلم های کشاورزی، ساک های مناسب برای بارهای سنگین و فیلم های شرینک.

صنعت بسته بندی انعطاف پذیر اروپا

از 2013 تا همین چندی پیش، برطبق گزارشی از نیاز کمتر تعدادی از بازارهای ملی و فشار تورمی کمتر مواد اولیه خام را داد که نشان می دهد این دو عامل مهم، باعث رشد ارزش بازار بسته بندی های انعطاف پذیر اروپا را آرام تر کرده است.

در سال 2013، رشد ارزش سالانه بسته بندی های انعطاف پذیر، تا ½ درصد به نسبت 5 درصد 2011 دچار کاهش شده است، که خب این خودر رقم خیلی بالایی است. نیاز ضعیف تر از خریداران بسته بندی های انعطاف پذیر در واکنشی به فروش راکد غذاهای بسته بندی شده برای کاهش هزینه های انبارداری را می توان یکی از علت های این کاهش برشمرد.

علت دیگر این بود که صنعت قادر بود تا از تکرار فشارهای تورمی تجربه شده در سال 2011 جلوگیری کند هنگامی که هزینه فیلم های پلاستیکی، فویل و کاغذ، مرکب و چسب به طرز محسوسی افزایش یافت.

دبیر این تحقیق Paul Gaster می گوید: «در حالی که رشد ارزش روند آرام تری را طی کرده است، مصرف کنندگان اروپایی بسته بندی های انعطاف پذیر در بحث حجم در سال 2012، 2 درصد افزایش داشته اند که تاییدکننده این نکته است که بسته بندی های انعطاف پذیر عملکرد بهتری به نسبت بسیاری صنایع در فضای کنونی اقتصادی را داشته اند؟

این گزارش همچنین جزییات برخی از مهم ترین تفاوت های منطقه ای و ملی در بحث نوع تقاضا را در اختیار گذاشته است. در حالی که گسترش متعادلی در بزرگ ترین بازار اروپا، آلمان، وجود داشت، در سایر کشورهایی همچون انگلستان و فرانسه، رشد اندک یا حتی عدم رشد دیده شده است به دلیل خطراتی که در محیط زیست ایجاد می‌شود، البته در کشورهای جنوب اروپا همچون ایتالیا، اسپانیا، یونان و پرتقال شاهد نزولی معنادار بوده ایم. از سوی دیگر، در بازار ترکیه، روسیه و لهستان رشدی دو برابر میانگین اروپا در موضوع ارزش بازار داشته ایم.

یکپارچگی و ادغام موضوع مهم دیگری است که باعث تغییر ساختار صنعت شده است. 20درصد از فروش صنعت بسته بندی انعطاف پذیر در اروپا توسط شرکت هایی با تملک شخصی انجام می پذیرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>