اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه ذرت دانه کن


معرفی دستگاه ذرت دانه کن صنعتی

دستگاه ذرت دانه کن صنعتی که به نام های دستگاه دانه کن ذرت، ماشین دانه گیر ذرت، و دانه جدا کن ذرت هم معروف است، در لفظ تجاری با نام corn trasher یا corn stripper شناخته می شود. استفاده از دستگاه ذرت دانه کن، یک روش صنعتی و با سرعت برای دانه کردن سنبله های ذرت تازه است و پس از آن عملیات بسته بندی و انجماد دانه های آماده پخت و پز، انجام پذیر است.

نحوه کارکرد دستگاه ذرت دانه کن صنعتی

دستگاه ذرت دانه کن صنعتی با نام تجاری corn trashing machine کار دانه کردن ذرت را به سرعت انجام می دهد، به این صورت که ظرف های پرشونده ای وجد دارند که می توانند شاخه سنبله ذرت را در بگیرد، سپس به سادگی شاخه ذرت به پایین فشار داده می شود و تیغه های فولادی داخل ظرف دانه ذرت را به صورت نواری کنده و داخل ظرف را پر می کند. این دستگاه سریع ترین راه برای دانه کردن دانه های ذرت است و پس از آن عملیات بسته بندی و انجماد دانه های آماده پخت و پز انجام پذیر است.

این ماشین دانه کن ذرت برای سنبله های ذرت تازه با حداکثر قطر حدود 75 میلیمتر مناسب است. عمق برش را می توان تنظیم کرد و دارای ظرفیت تولید بالا می باشد و امکان اضافه کردن نوار نقاله برای آسان کردن تغذیه دستگاه از ذرت های تازه وجود دارد. جهت غلتک های نوارهای تغذیه از جنس سیلیکاژل استفاده شده است و مجهزبه اینورتر برای تنظیم سرعت برش نوارهای دانه های ذرت است. ظرفیت تولید این دستگاه برای دان کردن حدود300 تا 500 کیلو دانه ذرت در ساعت است و میزان برق مصرفی دستگاه معادل برق شهری220 ولت تک فاز می باشد.

مواد اضافه حاصل از دانه کردن ذرت

تیغه ضد زنگ داخل دستگاه ذرت دانه کن صنعتی، به صورت منحنی است و می تواند دانه های ذرت را در یک حرکت صاف و تمیز برش دهد. این روش باعث می شود که به اندازه کافی پرتی محصول را کم کند و مواد زائدی تولید نکند. دانه های ذرت پس از بسته بندی و انجماد در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد و برای پخت وپز و استفاده در انواع خوراک ها مثل سوپ، سالسا، یا انواع سالاد مصرف می گردد.

در پایان کار توسط دستگاه های جانبی ذرت دانه کن، می توان شاخه سنبله ذرت را خرد کرده و برای استفاده در غذای دام و یا در ساخت ظروف یک بار مصرف بهداشتی استفاده کرد. هم چنین گذاشتن این شاخه ها در سیلندرهای مخصوص در صنایع ماءالشعیر سازی نیز کاربرد دارد.

دستگاه ذرت دانه کن خانگی

نحوه کار دستگاه دانه کن ذرت خانگی به اینصورت است که دستگاه شاخه یا هسته اصلی سنبله ذرت در خود را می گیرد و توسط تیغه های فولادی ضد زنگ دانه های ذرت را به صورت نواری جدا می کند. ظرف مخصوص پرشونده که به شکل دایره ای است، از دانه های ذرت پرشده و می توان دانه ها را از داخل ظرف به ظروف دیگرانتقال داده و در آن جمع آوری کرد.

فقط با یک حرکت آسان فشار دادن سنبله ذرت، دانه کردن آن انجام می شود. در پایان کار، شاخه باقی مانده از سنبله از سوراخ بالای ظرف بیرون انداخته می شود. ظرف پرشونده تقریبا به اندازه دانه های یک ذرت کامل ظرفیت دارد. برای تمیز کردن، قطعات دستگاه ذرت دانه کن را می توانید به آسانی از هم جدا کنید و به راحتی دوباره به هم متصل می شود.

محدوده قیمت دستگاه ذرت دانه کن چگونه است؟

محدوده قیمت دستگاه ذرت دانه کن صنعتی، در رنج قیمت های مناسب می باشد و برای راه اندازی یک کسب وکار سود ده بسیار مفید است. توجه به این نکته نیز ضروری است که مواد زائد پایان کار نیز مصارف دامداری و صنعتی دارد. مدل های خانگی این دستگاه ها، قیمت نازلی دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>