اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

بسته بندی ادویه جات

به دلیل بازار بسیار جذاب و بکری که در بسته بندی ادویه جات وجود دارد، بر آن شدیم تا در مورد خط کامل بسته بندی ادویه جات توضیحاتی برای شما ارائه دهیم. در این مقاله به بررسی تک تک دستگاه های به کار رفته در خط بسته بندی آن میپردازیم.این خط تولید به جز ادویه جات (نمک، شکر، چوب زردچوبه، جوز هندی، دارچین، فلفل، زنجبیل و...)، برای قهوه، نسکافه، پودر ژله، پودر کیک، کاکائو و پودرهای شیمیایی و دارویی و.... نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بالابر Z و مخزن استیل

در تمامی خطوط تولید و بسته بندی که مواد غذایی را بسته بندی میکنیم، حتما باید تمامی نکات بهداشتی با دقت رعایت شود. از این رو از دستگاه های تمام استیل و یا پلی آمید باید استفاده شود.دستگاه بالابر Z مخصوص انتقال مواد گرانولی، ادویه های خام (چوب زردچوبه، جوز هندی، دارچین، فلفل، زنجبیل و...) به دستگاه بعدی که دستگاه آسیاب ادویه است، می‌باشد.

دستگاه آسیاب ادویه و دانه های سخت

دستگاه آسیاب مخزنی دارای تیغه ای و سیلو چکشی دارد که به راحتی دانه های سخت را آسیاب می‌کند.اکثر آسیاب های صنعتی دارای تایمر هستند که با توجه به درجه سختی دانه (مثلا هل، فلفل، زردچوبه و...) زمانبندی متفاوتی تنظیم می‌گردد.آسیاب های با کیفیت نیازی به الک کردن پس از آسیاب ادویه جات، ندارند.آسیاب ها به دو نوع دستگاه های آسیاب خانگی و صنعتی تقسیم بندی می‌شوند.

دستگاه بالابر حلزونی و میکسر

دستگاه بالابر حلزونی (اوگر حلزونی و یا بالابر ماردون) مخصوص منتقل کردن مواد پودری به مخزن دستگاه های بسته بندی پودری و یا قوطی پرکن در این خط تولید قرار می‌گیرد.

دستگاه بسته بندی پودری و یا قوطی پرکن

بنا به خوروجی مورد نظر خود می توانید از پرکن های داخل سلفون و یا پرکن قوطی استفاده کنید. اتومیتیک بودن این دستگاه ها علاوه بر بهبود سرعت، دقت و کیفیت بسته بندی، در بهداشت نیز کمک شایانی کرده اند و در نتیجه عمکرد خط تولید و میزان بهره وری آن را بالا برده اند.

نوار نقاله جلوی بسته بندی

دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی از دستگاه های مهم و متعلقات خط بسته بندی به حساب می آید. دستگاه نوار نقاله در انتهای خط بسته سلفونی پودری و گرانولی قرار می‌گیرد. کار دستگاه نوار نقاله جلوی بسته بندی، انتقال بسته های ایجاد شده، به روی میز کار برای چیده شدن کارتن است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>