اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


دستگاه بال فایبر

دستگاه بال فایبر چه کاربردی دارد؟

روند رو به رشد تکنولوژی در تمام زمینه ها به سرعت ادامه دارد. در صنعت نساجی نیز همین روند وجود دارد و دستگاه های مدرن و پیشرفته، به تدریج جایگزین روش های سنتی و قدیمی می شوند. یکی از این دستگاه ها، بال فایبر است که جای حلاجان قدیمی را گرفته و قادر است روزانه معادل صدها حلاج، الیاف ها را حلاجی نماید.

دستگاه بال فایبر در صنعت نساجی از دستگاه های ویژه و پر کاربرد است که به صورت پیشرفته ای کار حلاجی الیاف های گوناگونی نظیر الیاف های پلی استر هالو، الیاف توپی و غیره را انجام می دهد. این دستگاه با توانایی ها و قابلیت های متنوع، در مدل های مختلف خدمات ارزنده ای را به تولید کنندگان ارائه می نماید. به بیان ساده، دستگاه بال فایبر الیاف های خام را به الیاف های حلاجی شده و قابل استفاده تبدیل می نماید. از سوی دیگر این دستگاه قادر به خشک کردن الیاف های خیس نیز است.

دستگاه بال فایبر، معمولاً در اندازه های مختلف ساخته می شود و با داشتن تابلوplc، ظرفیت تبدیل 60 تا 130 کیلو الیاف خام به الیاف حلاجی شده را در ساعت داراست و مجهز به کیسه پر کن نیز است. برخی از کاربردهای آن عبارتند از:

  • تهیه بالش از الیاف های گوناگون
  • خشک کن الیاف
  • حلاجی و پخت لایه و الیاف ها
  • عروسک پر کن

نحوه کارکرد دستگاه بال فایبر

دستگاه بال فایبر در انواعی متنوع عرضه می شود که عمومی ترین و متعارف ترین آن، دستگاه های بال فایبر تونلی است. این دستگاه عظیم الجثه در کوتاه ترین زمان ممکن، به راحتی الیاف های مختلف را خرد و یک دست می نماید و برای مصارف مختلف مانند تهیه تشک، بالشت، عروسک سازی و غیره آماده می سازد.

نحوه عملکرد این دستگاه، با تنظیم اتوماتیک و تعیین زمان کاری صورت می گیرد. به این ترتیب که الیاف ها از دهانه ورودی دستگاه که عرض آن معمولا 150 سانتی متر است، ریخته شده و طی مراحلی شبیه به تونل، از آن طرف دستگاه، الیاف های خرد شده و حلاجی شده، خارج می گردد.

خط تمام اتوماتیک تولید الیاف بال فایبر

در خط تولید تمام اتوماتیک الیاف بال فایبر، خط تولید الیاف توپی، خط تولید الیاف توپی هالو، خط تولید الیاف پلی استر و خط تولید الیاف پلی استر توپی به صورت تمام اتوماتیک انجام می گردد. این خط تولید تمام اتوماتیک در تولید نساجی و الیاف مصنوعی کارایی ممتازی دارد.

پر کنندگی، لایی کردن، تولید الیاف برای مصارف مختلف، تهیه موکت و در مواردی تهیه نخ، می تواند در خط تولید اتوماتیک آن تهیه شود. بر حسب نوع دستگاه و خط تولید آن، می تواند در تهیه باندهای زخم، نوار بهداشتی و پوشاک بچه نیز کارایی لازم را داشته باشد. به طور کلی خط تولید اتوماتیک تولید الیاف بال فایبر، بسیار متنوع و کاربردی است.

دستگاه تولید الیاف توپی هالو

با استفاده از دستگاه تولید الیاف توپی هالو، بهترین کیفیت الیاف ها را در تهیه انواع تشک، بالشت، تشک نوزاد، تشک عروس، تشک مسافرتی، انواع پتو های گل برجسته، پتوهای ژله ای، پتوهای مسافرتی و غیره می توان به دست آورد.

این دستگاه، مواد خام را به راحتی به مرغوب ترین الیاف برای تولید کنندگان داخلی و خارجی تبدیل می نماید. خط تولید این دستگاه نیز مشابه دستگاه بال فایبر است و از طریق آن می توان الیاف خام را به صورت الیاف های حلاجی شده و آماده مصرف به مشتریان خود عرضه نمود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>