اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


اتو پرسی چیست؟


اتو پرس تخصصی از چه قسمت هایی تشکیل شده است؟

اتو پرس تخصصی از دو صفحه ی بزرگ ساخته شده است که این دو صفحه هنگام اتو زدن پارچه ها و لباس ها روی هم قرار می گیرند و در واقع لباس مورد نظر بین دو صفحه ی اتو پرس تخصصی قرار داده می شود. یکی از دلایل بزرگ بودن صفحه ها در اتو پرس تخصصی و دستگاه پرس کت و شلوار این است که به علت بزرگی صفحه، لباس ها زودتر و در زمان کمتری اتو می شوند.

البته باید توجه داشته باشید که لباس ها و پارچه هایی را که بافت ظریف تر و نازک تری دارند با اتو پرس های تخصصی اتو نکنید؛ زیرا به دلیل حرارت بالا امکان آسیب به بافتشان وجود دارد.اتو پرس های تخصصی مانند دستگاه های پرس کت و شلوار معمولاً صفحه های نمایش دیجیتالی دارند و تمامی مراحل از جمله تعیین میزان حرارت اتو و زمان شروع و پایان کار، به وسیله ی این صفحه نمایش های لمسی تعیین می شود.

معرفی دستگاه پرس کت و شلوار

دستگاه پرس کت و شلوار در واقع زیر مجموعه ای از اتو پرس تخصصی به حساب می آید که کاربرد آن ها اتو و صاف کردن و حالت دادن به کت و شلوار و سرآستین آن و... است. دستگاه پرس کت و شلوار به دلیل طراحی تخصصی خود، سرعت کارها را افزایش می دهد و می تواند در زمان کمی تعداد زیادی کت و شلوار را اتو و آماده کند. دستگاه های پرس کت و شلوار انواع مختلفی دارند.

گروهی از آن ها برای پرس شلوار طراحی شده اند که دو پایه برای قرار دادن پاچه های شلوار در آن ها طراحی شده است. ولی گروه دیگری از دستگاه های پرس کت و شلوار مختص سرآستین ها و آستین کت ها طراحی شده است.

دستگاه های پرس کت و شلواریک سیلندر بزرگ برای کنترل میزان بخار دارند و مجهز به سیستم کنترل کامپیوتری هستند. سیستم کنترل کامپیوتری می تواند 10 برنامه برای پرس انواع مختلف پارچه را در حافظه ی خود ذخیره کند. ولتاژ ورودی برق این دستگاه ها معمولاً 220 ولت است.

هنگام استفاده از اتو پرس تخصصی و دستگاه پرس کت و شلوار به چه نکاتی باید توجه کرد؟

زمانی که پارچه را روی صفحه ی اتو پرس تخصصی قرار می دهید، آن را کاملاً صاف کنید. در غیر این صورت ممکن است چروک های عمیقی روی پارچه ایجاد شود.پارچه ها را بیش از حد تعریف شده حرارت و بخار ندهید، در غیر این صورت ممکن است زرد شوند یا بسوزند.از دستگاه پرس کت و شلوار برای پرس لباس های دیگر مانند تی شرت ها و روسری ها و... استفاده نکنید.

برخی از مشخصات فنی اتو پرس تخصصی و دستگاه پرس کت و شلوار:

  • مجهز به خاموش کننده ی خودکار و اتوماتیک هستند.
  • در این دستگاه ها قابلیت استفاده از میزان متغیر بخار و یا قطع کامل بخار دهی وجود دارد.
  • اتو پرس تخصصی نشانگر درجه ی حرارت دارد.
  • دستگاه پرس کت و شلوار نیز معمولاً مجهز به قفل دسته است که مانند قفل کودک عمل می کند و جلوی بروز خطرات احتمالی را می گیرد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>