اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


ماشین آلات پوشاک بیمارستانی

دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف

یکی از ملزومات اساسی بیمارستانی، دستکش های یکبار مصرف یا دستکش های نایلونی است که با استفاده از دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف تولید می شوند. این نوع دستکش ها، از دستکش هایی هستند که بسیار پر مصرف هستند؛ زیرا در بیشتر مراکز خدماتی و بهداشتی، اعم از بیمارستان ها، رستوران ها، مراکز درمانی و بهداشتی، منازل و غیره مورد استفاده قرار می گیرند.

در ادامه جهت آشنایی بیشتر با قابلیت های دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف و شناخت خط تولید جالب آن، به تشریح موارد اساسی در این زمینه می پردازیم. دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف در هر دقیقه، در دو ردیف مجزا، 200 تا 250 عدد دستکش را تولید می کند.

نحوه کار به این صورت است که قسمتی از دستگاه، نایلون های عاج دار یا ساده را رول کرده و به صورت دو ردیفی زیر قالب دستی می برد. غلطک های عاجدار و مجهز نیز دستکش با قالب مورد نظر را پرس کرده و در طرف دیگر دستگاه تولید دستکش یکبار مصرف، دستکش های آماده در عرض های 60 و یا 80 سانتی متری خارج می شوند.

دستگاه تولید کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی

از دیگر دستگاه های خط تولید ملزومات بیمارستانی، می توان به دستگاه تولید کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی اشاره کرد که در دو نوع نایلونی یا ملحفه هایی یکبار مصرف تهیه می شوند. از انواع دستگاه تولید کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی برای کلیه مراکز درمانی، اورژانس، اتاق عمل، بخش های دیالیز، زایشگاه و غیره استفاده می شود.

این کاورها با استفاده از دستگاه تولید کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی از بهترین انواع نایلون تهیه می شوند؛ تا کمترین حساسیت یا آلرژی را ایجاد کنند. دستگاه تولید کاور تخت یکبار مصرف بیمارستانی، دستگاهی مجهز برای تولید کاور یا ملحفه های یکبار مصرف بیمارستانی با خط تولید انبوه است؛ که ابتدا نایلون ها به صورت رولی داخل دستگاه وارد می شود و بعد در سایز های استاندارد 36 یا 80 سانتی متری برش داده و از قسمت پایینی دستگاه خارج می شوند.

دستگاه تولید ماسک پزشکی

ماسک های پزشکی در انواع سه لایه و چهار لایه، کش دار و فیلتر دار موجود هستند. دستگاه تولید ماسک پزشکی به صورت تک فاز و سه فاز در اندازه نسبتاً متوسط و کوچک با ظرفیت خروجی بالغ بر 50 عدد در دقیقه و در برخی از دستگاه های تولید ماسک پزشکی، تا 120 عدد در دقیقه هم تولید می شود. این سیستم همزمان دارای دوخت التراسونیک است. از نظر ظاهری دستگاه تولید ماسک پزشکی به دو بخش مجزا شامل، بخش بدنه دوز و بخش بند دوز تقسیم می شود.

دستگاه تولید کاور کفش

دستگاه تولید کاور کفش، شامل دستگاه کاور برقی، کاور زن حرارتی و کاور زن با پوشش مکانیکی است که می تواند در ظرفیت های متنوع، کاور کفش نایلونی را تولید نماید. جدیدترین نمونه دستگاه تولید کاور کفش به صورت اتوماتیکی است که با ظرفیت بالاتر و سرعت بیشتر، تولید کاور کفش را انجام می دهد.

دستگاه تولید کلاه جراحی و پزشکی

دستگاه تولید کلاه جراحی و پزشکی به صورت اتوماتیک، می تواند کلاه جراحی و پزشکی را در دو لاین جداگانه بدون دخالت دست، تولید نماید. تولید کلاه پزشکی و جراحی و همچنین کلاه بیماران در دستگاه تولید کلاه جراحی و پزشکی به شیوه ای کاملاً مدرن صورت می گیرد. دستگاه تولید کلاه جراحی و پزشکی قادر است روزانه هزاران عدد کلاه جراحی و پزشکی را تولید نماید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>