اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

الکتروموتور خانگی

الکتروموتور خانگی یکی از موتور هایی است که تقریبا در تمامی لوازم برقی استفاده می شود. این موتور های الکتریکی وظیفه تبدیل نیروی الکتریسیته به نیروی حرکتی را بر عهده دارند و بدین ترتیب در تمامی وسایلی که با برق کار می کنند می توانید رد پای آن ها را مشاهده کنید.

الکتروموتور خانگی در لوازم خانگی برقی به کار می رود و به نوعی قلب محصول به شمار می رود. این الکتروموتور ها در لوازم بسیاری استفاده شده اند و انواع مختلفی دارند که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت و سپس در خصوص کاربرد های الکتروموتور خانگی توضیح خواهیم داد.

کاربرد الکتروموتورهای خانگی

الکتروموتور خانگی با توجه به مدل های مختلفی که دارد تقریبا در تمامی قسمت های خانه مورد استفاده قرار می گیرد. این موتور های الکتریکی به نوعی قلب خانه هستند و در صورت قطع برق و یا خرابی خود، قطعا موجب اخلال در کار های روزمره ما می شوند. در ادامه به معرفی برخی مدل های الکتروموتور خانگی خواهیم پرداخت.

الکتروموتور هایی که در آشپزخانه استفاده می شوند و شامل دستگاه ظرفشویی، آسیاب، غذا ساز و وسایل برقی دیگر می شوند.الکتروموتور های موجود در حمام و سرویس بهداشتی که شامل تمامی هواکش های موجود و همچنین سشوآر می شوند.

الکتروموتور هایی که در دیگر وسایل منزل همانند لباسشویی و یا جاروبرقی به کار رفته اند و از مدل های قدرتمند الکتروموتور های خانگی نیز می باشند.الکتروموتور های به کار رفته در سیستم های سرمایشی و گرمایشی منزل که شامل مدل هایی از الکتروموتور کولری و الکتروموتور مشعلی می شوند.

الکتروموتور های موجود در وسایل کوچک برقی و همچنین اسباب بازی ها که ممکن است از برق و یا باتری استفاده کنند.بعضی دیگر از الکتروموتور ها نیز وجود دارند که به طور مستقیم از وجود آن آگاه نیستیم برای مثال در کامپیوتر ها نیز از الکتروموتور برای فن های خنک کننده و یا هارد دستگاه استفاده شده است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>