اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

صادرات

شروع صادرات را چگونه انجام دهیم:
تجارت کردن مانند پازلی است که هر بخش آن شکل مربوط به خود را دارد، یعنی برای هر محصول و خدمات و هر شخصی تجارت کردن متفاوت است.

مبانی مهم و روش تجارت کردن به صورت کلی:
مواردی که امروز برای شما اهمیت پیدا می کند و معنا دارد ممکن است برای یک تاجر دیگر معنایی نداشته باشد، به عنوان مثال شما کالایی دارید که به صورت زمینی برای یکی از کشورهای همسایه صادر می شود ولی فرد دیگری کالایی دارد که به مسیرهای دورتری صادر می گردد.

بعضی از کالاها به صورتی که است که دارای حجم و وزن کمی است و به صورت هوایی صادر می شود ولی محصولات و کالاهایی هم وجود دارد که حتی یک مورد از آن هم به عنوان نمونه نمی تواند به صورت هوایی ارسال شود و حتما باید از راه های زمینی صادر شود.

مانند محصولاتی مثل مبلمان و … که همگی باید با کانتینر ارسال شود، پس هر کدام از این ها معنای خاص خود را دارد و اینکه بگوییم معنا و مفهموم تجارت به صورت کلی به چه معنایی است، قابل بیان نمی باشد.

اما چیزی که به عنوان یک تاجر خارجی باید بدانید این است که در مذاکره چگونه رفتار کنید و … که در ویدئوهای طرح شتاب که در آپارات موجود است و به تعداد 25 عدد است که می توانید این ویدئوها را مشاهده کنید چرا که کمک زیادی به شما می کند.

در حین تماشای آنها باید در هر دوره مشاوره بگیرید و در کلاس ها شرکت کنید، زمانی که می خواهید در دانشگاه رشته تحصیلی را ادامه دهید قبل از آن روزانه ده ساعت درس می خوانید تا در کنکور کامیاب شوید.
پس از آن در دانشگاه سال های طولانی باید روزانه 8 ساعت کلاس را بگذرانید و در در منزل هم مطالعه داشته باشید تا به عنوان مثال مهندس یا دکتر شوید.

ولی حاضر نیستید برای تاجر شدن روزانه در نوبت عصر سه الی 5 ساعت زمان بگذارید و فنون تجارت کردن را یاد بگیرید؟

همیشه به دنبال اصول اصلی و مطالب خلاصه وار نباشید، مگر تجارت کردن به همین سادگی است، در صورتی که وقت بگذارید واقعا انسان قوی در عرصه تجارت می شوید، در غیر این صورت مانند کسی است که فقط در پی تلف کردن زمان و هزینه خویش برای امور بیهوده است.

به هیچ وجه تجارت کردن به اندازه لیسانس گرفتن و تاجر شدن سخت نیست و تنها در صورتی که شش ماه زمان بگذارید می توانید کار کنید و تاجر شوید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>