اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میکروسیلیکا

میکروسیلیکا ازمحصولات شیمیایی ساختمان و از مواد افزودنی بتن است و با عنوان پودر میکروسیلیس نیز شناخته می شود و در سازه های بتنی کاربرد دارد. در واقع عملکرد میکروسیلیکا برای تقویت خواص مربوط به آب بندی و همین طور بالا بردن دوام سازه های بتنی است.

البته برای سازه هایی که در معرض خوردگی آرماتورها و یا در معرض حمله سولفات ها قرار دارند، مانند سازه های ساحلی، می توان از میکروسیلیکا استفاده کرد.میکروسیلیکا سبب می شود که خواص مکانیکی و به تبع آن دوام سازه ایجاد شده بیشتر شود. هنگامی که روند تولید فروسیلیس وجود دارد یک محصول فرعی از کوره های معروف قوس الکتریکی مشتق می شود که به آن میکروسیلیکا می گویند.

میکروسیلیکا که حاوی 90 درصد و یا بیشتر از سیلیس تشکیل شده است، به شکل ذرات ریز کریستالی با قطر 0.1 میکرون به وجود می آید. این ذرات پوزولانی هستند و به صورت یک ماده سیمانی کاربرد مطلوب خود را در بتن نشان داده اند.

نگهداری و کاربرد میکروسیلیکا

میکروسیلیکا به طور کلی در صنایع راه و ساختمان و در کف سازی و نماسازی و همین طور در ساخت سدها و کانال ها و مخازنی که به عنوان منبع آب مورد استفاده قرار می گیرند، کاربرد دارد.

بهتر است برای حفظ خواص مطلوب موجود دراین نوع از تجهیزات راه و ساختمان به روش نگهداری آن دقت شود. این محصول باید از سرما و گرما دور بماند و رطوبت نیز در آن نفوذ نکند. اگر به موارد ویژه برای نگهداری آن توجه کافی صورت نگیرد، ممکن است که محصول آسیب ببیند و خواص مطلوب خود را از دست بدهد یا این که خواص آن ضعیف شوند.

میکروسیلیکا سبب کاهش نفوذپذیری می شود و کاهش واکنش های قلیایی را به دنبال خواهد داشت. در ضمن برای این که اثر فرایند ذوب و یخ به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کند از میکروسیلیکا استفاده می شود.

میکروسیلیکا به شکل های مختلفی موجود می باشد که شامل پودر، دوغاب و ژل است که هر کدام دارای کاربری خاص خود هستند. در هر یک از صنایع انتخاب نوع مناسب و کاربردی از این محصول می تواند خواص ویژه آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>