اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرخ کش دوز

چرخ کش دوز یکی از انواع چرخ های خیاطی صنعتی است که دارای طراحی و ساختار منحصر به فرد و کارایی مطلوب و بهینه است. در مدل های مختلفی از این دستگاه می توان طراحی تیغه را به شکل متفاوتی مشاهده نمود.امکان دوخت مناسب و تمیزی که با استفاده از چرخ کش دوز فراهم می شود، سبب پرطرفدار شدن و کاربردی شدن این محصول در میان مصرف کنندگان و مشتریان آن شده است.

صنعت دوخت و دوز و پوشاک امروزه با وجود دستگاه های پیشرفته و مدرن با تغییرات چشمگیری مواجه شده است و با ورود انواع ماشین های تخصصی در زمینه خیاطی و چرخ کش دوز جهش چشمگیری در میزان تولید، افزایش بهره وری در کار، کاهش هزینه های نهایی دوخت و بهبود کیفیت ایجاد شده است.

کاربرد چرخ کش دوز

بسیاری از لباس ها به ویژه لباس های زیر مردانه و همین طور لباس های زیر زنانه نیازمند این هستند که به وسیله یک کش با ضخامت و دوام مطلوب در قسمت کمر متصل شود. کش شلوار و لباس زیر دارای انواع مختلفی ست که دوخت آنها با یکدیگر متفاوت است. با استفاده از نحوه کار چرخ کش دوز صنعتی با شیوه صحیح در نهایت این کش ها به بهترین شکل ممکن و به صورت حرفه ای به لباس مورد نظر متصل می شوند. دوخت هایی که از این دستگاه حاصل می شود، کج نیستند و با کمترین میزان خطا در دوخت ارائه می گردند.

مهم ترین مزایای استفاده از چرخ کش دوز این است که با سرعت بالا در هنگام دوخت و همچنین ماندگاری مناسب پس از دوخت و در نهایت کیفیت بیشتر و دلخواه، کش را به لباس مورد نظر متصل می کند و آن را با دوام مناسب و دلخواه مشتری برای عرضه به بازار آماده می کند.

نحوه عملکرد چرخ کش دوز

با توجه به سرعت بالایی که در عملکرد چرخ کش دوز صنعتی مشاهده می شود، استفاده و کاربری آن دارای شرایط خاصی است و باید با دقت زیادی کش و لباس را در خط دوخت و قسمت مورد نظر قرار داد تا به سرعت حجم بالایی از کار آماده شود و با کمترین میزان خطا دوخت توسط چرخ انجام شود.

طریقه عملکرد دستگاه کش دوز اتوماتیک بدین صورت است که بدون نیاز به اپراتور و با سرعت بسیار بالایی مراحل دوخت کش انجام می شود. در نتیجه در نیروی کار و همین طور زمان استفاده از دستگاه صرفه جویی به عمل آمده و نتیجه ای مناسب حاصل خواهد شد.

مزایای استفاده از چرخ کش دوز

یکی از مزایای مدل های جدید چرخ کش دوز کم لرزش و کم صدا بودن آنهاست. دوخت های محکم و با دوام قابل توجهی که با استفاده از چرخ کش دوز انجام می شود، موجب شده تا افراد آن را در تولید لباس زیر در حجم های گوناگون به کار گیرند.

کاربرد این نوع از ماشین آلات نساجی و بافندگی بیشتر در تولیدی های لباس به صورت صنعتی است که حجم بالایی از لباس زیر را برای ارائه به مشتریان آماده می کنند. چرخ کش دوز صنعتی به طور معمول به صورت شخصی و یا خانگی استفاده نمی شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع چرخ کش دوز صنعتی دارای عملکرد مناسب، با موتور قوی در بازار موجود است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>