اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

چرخ میاندوز چیست؟

از انواع چرخ های خیاطی صنعتی با کاربرد زیاد جهت تمیز دوزی و دوخت حرفه ای است. چرخ خیاطی های صنعتی بر خلاف انواع چرخ خیاطی نوع خانگی دارای وزن بالاتری هستند و قیمت چرخ میاندوز و انواع دیگر چرخ خیاطی های صنعتی نسبت به چرخ خیاطی های ساده خانگی بیشتر است.

در مقایسه بین چرخ خیاطی های صنعتی با چرخ خیاطی خانگی می توان گفت که انواع چرخ خیاطی های صنعتی دارای موتور بسیار قوی و پر سرعت تری هستند و به همین ترتیب کارایی این نوع از چرخ های خیاطی نیز بیشتر از انواع خانگی است.

در نتیجه بازدهی کار با سرعت بیشتر و بهتری برای دوخت انواع لباس و عرضه آنها امکان پذیر می شود. البته کیفیت دوخت در چرخ خیاطی صنعتی و همین طور چرخ خیاطی خانگی تفاوتی با یکدیگر ندارد و تفاوت آنها در نوع کار و قدرت دستگاه است.

چرخ میاندوز یکی از انواع چرخ های خیاطی صنعتی است که در نهایت برای دوخت میانه پارچه کاربردی مطلوب دارد و به اصطلاح به عنوان تمیز دوز شناخته می شود. بدین معنی که دوختی که با استفاده از چرخ میاندوز بر روی پارچه زده می شود، خیلی مرتب است و ظاهری آراسته به پارچه و لباس می بخشد.

کاربرد انواع چرخ میاندوز

مهم ترین کاربرد چرخ میاندوز در خیاطی برای دوخت پارچه هایی از جنس کشی و انواع پارچه هایی با جنس تریکو است تا دوختی حرفه ای را انجام دهد. چرخ میاندوز تنها برای یک نوع دوخت تخصص یافته است. از این رو برای استفاده به عنوان چرخ خیاطی خانگی برای افرادی که در امر خیاطی مبتدی هستند، مناسب نبوده و از لحاظ قیمت خرید برای آنها مقرون به صرفه نیست.

انواع چرخ خیاطی میاندوز

در صنایع نساجی و بافندگی چرخ های خیاطی میاندوز انواع مختلفی دارند، مانند:

  • چرخ میاندوز بازویی
  • چرخ میاندوز موتور سرخود
  • چرخ میاندوز اتوماتیک
  • چرخ میاندوز تیغ چپ (مختص دوخت پایین دامن)
  • چرخ میاندوز تیغ راست (مختص دوخت کش شورت)

توجه داشته باشید که برای هر کدام از این مدل ها راهنمای استفاده متفاوت است، تا بهترین کاربرد از دستگاه ارائه گردد.

ویژگی های چرخ خیاطی میاندوز

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کارخانجات تولید کننده محصولاتی مانند انواع چرخ میاندوز، چرخ های دوخت هوای گرم و انواع ماشین آلات گلدوزی و سایر چرخ خیاطی های صنعتی را با کیفیت ساخت بالا به بهترین شکل ممکن تولید کرده اند.

انواع چرخ میاندوز دارای ظاهری خاص و منحصر به فرد است. از این نوع چرخ خیاطی می توان به طور متوالی و طی سال های متمادی استفاده کرد؛ از این رو دارای دوام بسیار بالایی هستند. تکنولوژی به کار رفته در ساخت این ماشین آلات نساجی و بافندگی در مدل های مختلف با تعداد قلاب به شکل متفاوت امکان پذیر است.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>