اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه فیلتو دوز چیست؟

با پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه تغییرات بسیار اساسی در زمینه دوخت و دوز ایجاد شده است. تولید و ورود چرخ های خیاطی صنعتی و تخصصی در زمینه تولید، افزایش بهره وری، کاهش هزینه و بهبود کیفیت را به همراه داشته است.

در صنعت تولید کت و شلوار نیز پیشرفت های قابل توجهی را مشاهده کرده ایم، زیرا در بخش های مختلف تولید کت و شلوار دستگاه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند که استفاده از آن ها باعث شده است که کت و شلوارها با کیفیت بیشتر تولید شوند و در مدت زمان اندک کت و شلوارهای بهتری تولید شوند. در پاسخ به این سوال که فیلتو دوز چیست، می توان گفت یکی از دستگاه ها یا چرخ خیاطی های تخصصی و صنعتی که در زمینه تولید کت و شلوار مورد استفاده قرار می گیرند، دستگاه فیلتو دوز است.

انواع فیلتو دوزها و کاربرد آنها

در پاسخ به این سوال که فیلتو دوز چیست، می توان این پاسخ را نیز ارائه نمود که این ماشین آلات نساجی و بافندگی به نام جیب دوز نیز شناخته می شوند. این دستگاه ها در تولید کت و شلوار کاربرد بسیار زیادی دارند. امروزه انواع فیلتو دوزها در بازار به صورت گسترده عرضه شده اند.این دستگاه از کشش نسبتا بالایی برخوردار است و کارکرد آن بسیار ساده است و با فشردن هر دکمه عملکرد و راهنمایی مخصوص آن پخش می شود.

فیلتو دوز نیوتک

این مدل فیلتو دوز ساخت کشور ترکیه است و یکی از مدل های رایج فیلتو دوز در دنیا است که جهت تولید انواع جنس های ظریف، معمولی و ضخیم مورد استفاده قرار می گیرد. عملکرد این دستگاه مناسب، قوی و کم لرزش و همچنین کم صدا می باشد. دوخت های این مدل فیلتو دوز باکیفیت، محکم و زیبا است و همین امر باعث شده است که افراد زیادی از این دستگاه برای انجام کارهای مختلف خود استفاده کنند.

فیلتو دوز تیپیکال

فیلتو دوز تیپیکال که یکی دیگر از مدل های فیلتو دوز رایج در دنیا است و ساخت کشور چین می باشد و از آن برای دوخت انواع جیب برای شلوار، پیراهن و کت شلوار استفاده می شود. فیلتو دوز تیپیکال نیز مانند سایر مدل ها دارای عملکرد مناسب، قوی، کم لرزش و کم صدا است.

دوخت های این دستگاه بسیار محکم و زیباست و به همین دلیل مورد توجه بسیاری از خیاطان قرار گرفته است و از آن برای انجام کارهای مختلف استفاده می شود.از دستگاه فیلتو دوز تیپیکال برای دوخت جیب کت و شلوار، پیراهن و انواع شلوار استفاده می شود. یکی از ویژگی های مهم این دستگاه کشش بالا و کاربری آسان آن است.

فیلتو دوز جک

امروزه در بین اهالی صنعت نساجی و بافندگی و تولیدکنندگان پوشاک، فیلتو دوز جک کاملا شناخته شده و مشهور است. دستگاه فیلتو دوز جک برای دوخت تمام اتوماتیک جیب کت و شلوارهای مردانه، شلوار کتان و شلوار پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. از دیگر قابلیت های فیلتو دوز جک می توان به دوخت جیب کج و قاپک اشاره کرد.

فیلتو دوز اتوماتیک سوپر جیم

از فیلتو دوز اتوماتیک سوپر جیم می توان برای تولید انواع شلوار کتان و لباس کار و جیب شلوار لی استفاده کرد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>