اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


انواع چرخ های دوخت هوای گرم


انواع چرخ های دوخت هوای گرم

چرخ های دوخت هوای گرم از انواع پرکاربرد چرخ های خیاطی صنعتی است که سبب می شود که هوای گرم چسب و نوار مخصوص را فعال سازد و باعث اتصال آن به پارچه می شود. ممکن است نوار در بالای درزها مورد استفاده قرار گیرد تا آن ها را مقاوم تر و ضد آب بسازد.

همچنین در این مدل چرخ خیاطی صنعتی از روش مدرن استفاده می شود تا مواد با استفاده از گردش هوای گرم و حرکت کردن غلطک فشار به سمت بالا و پایین به موادی ضد آب و یا مقاوم در برابر آب تبدیل شوند.

کاربرد چرخ های دوخت هوای گرم

چرخ های دوخت هوای گرم برای دوخت انواع پارچه های ضخیم و نازک از جنس نئوپان، PVC، PU و نایلون مورد استفاده قرار می گیرند. تجهیزاتی همچون بارانی ها، لباس های غواصی، لباس های ماهی گیری، کیف های دستی ضدآب، کانال های تهویه، دستکش ها، کلاه ها، چادرهای مسافرتی و لباس های مناسب برای هوای برفی با استفاده از انواع چرخ های دوخت هوای گرم تولید می شوند.

امروزه در سراسر جهان دامنه وسیعی از انواع چرخ های دوخت هوای گرم در دسترس هستند. حدودا 1074 فروشنده چرخ های دوخت هوای گرم در سراسر دنیا وجود دارند که اکثر آن ها در آسیا قرار گرفته اند. کشورهای عرضه کننده عمده چرخ های دوخت هوای گرم چین، هنگ کنگ و سنگاپور هستند که به ترتیب حدود 90%، 7% و 1% از چرخ های دوخت هوای گرم را به صورت گسترده عرضه می کنند.

این نوع از ماشین آلات نساجی و بافندگی بیشتر در کشورهایی همچون آمریکای جنوبی، جنوب شرقی آسیا و جنوب آسیا مشهور هستند. با خرید از عرضه کننده های معتبر که دارای گواهینامه های ISO9001 هستند، می توانید امنیت محصول خود را تضمین نمایید.

نحوه کارکرد انواع چرخ های دوخت هوای گرم

چرخ های دوخت هوای گرم اغلب برای اتصال پارچه کششی (که در تولید سازه های چادری در فضای باز استفاده می شوند، ) کاربرد دارند. در این دستگاه با استفاده از جوش فرکانس مغناطیسی پارچه ها به یکدیگر دوخته می شوند.

المان های ترمو-پلاستیک موجود در این پارچه ها از طریق دستگاه دوخت هوای گرم با استفاده از امواج به یکدیگر متصل می شوند. با نرم شدن پارچه الکترومغناطیسی و تکنولوژی های پیشرفته به کار رفته در این چرخ ها بار کششی این پارچه ها افزایش یافته و مقاومت بالاتری خواهند داشت.

انواع چرخ های دوخت هوای گرم

  • چرخ های دوخت هوای گرم برای ضدآب کردن کفش ها
  • چرخ های دوخت هوای گرم برای تولید لباس های کوهنوردی
  • برای دوخت چادرهای مسافرتی، چادر ماشین و روکش کشتی ها و قایق ها
  • برای دوخت لباس های محافظ در برابر مواد شیمیایی
  • برای دوخت ژاکت ها و کت های ضدآب
  • برای دوخت لباس های غواصی

در ادامه به معرفی برخی دیگر از چرخ های دوخت هوای گرم می پردازیم.

دستگاه صنعتی اتصال نوار چسب

دستگاه صنعتی اتصال نوار چسب نیز اغلب برای ضد آب ساختن محل دوخت انواع چادرهای مسافرتی، لباس زمستانی و لباس های اسکی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه قادر به دوخت 5 تا 36 متر پارچه در دقیقه است.

دستگاه لبه چسبان

دستگاه لبه چسبان جهت اتصال نوار، اغلب در دوخت لباس های زیر مورد استفاده قرار می گیرد.

چرخ خیاطی صنعتی مخصوص لب تاکن

دستگاه یا پایه لب تاکن اغلب برای تا کردن چند میلی متر پارچه مورد استفاده قرار می گیرد و باعث زیبایی خاص لبه پارچه می شود. برای انجام این کار ابتدا باید پایه را نصب کنید و چند میلی متر از لبه پارچه را به طرف رو تا کرده و زیر پایه قرار دهید.

با استفاده از اهرم بالابر پایه و سوزن به سمت پایین حرکت می کنند و داخل پارچه قرار می گیرند.برای استفاده از دستگاه لب تاکن باید تعدادی نخ شروع کار را از پشت نگاه دارید و هنگام دوخت نیز پارچه باید با دست به سمت داخل هدایت شود تا کار دوخت به پایان برسد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>