اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه سیل بسته بندی

دستگاه های بسته بندی سیل در تمامی صنایع از جمله صنایع غذایی، صنایع دارویی و تجهیزات آرایشی بهداشتی به کار می روند. موضوع بحث امروز ما انتخاب دستگاه بسته بندی سیل مناسب کسب و کار است. به طور کلی دستگاه سیل دارای انواع مختلفی به صورت زیر می باشند:

  • دستگاه ترمو فرم فیل سیل
  • انواع دستگاه سیل وکیوم
  • دستگاه سیل رومیزی
  • دستگاه سیل القایی
  • دستگاه سیل ریلی

اهمیت بسته بندی سیل

خط بسته بندی در اکثر کسب و کارها خط پایانی تولید محصول به حساب می آید و اگر این خط معیوب باشد و شما خود را با آن تطابق داده باشید، کسب و کار شما را دچار مشکل می کند. خط بسته بندی معیوب باعث می شود که شما هزینه های اضافی برای کالیبراسیون و دوباره کاری های مجدد از جمله تمیزکاری، از بین بردن ضایعات و... را متحمل شوید.

برای مواد فاسد شدنی، برخی مدل از بسته بندی ها باعث کاهش عمر مفید محصول می شود و در هنگام بازرسی به دستگاه بسته بندی سیل مورد نظر استاندارد تعلق نمی گیرد.

از قابلیت های اکثر دستگاه های بسته بندی موجود در بازار می توان انعطاف پذیری در سایز بسته بندی را نام برد. نحوه عملکرد دستگاه سیل بدین گونه است که بسته بندی را با استفاده از میله های حرارتی ایجاد می کنند و در این قسمت میله حرارتی با ذوب کردن بسته درب بسته بندی را محکم می کند و بسته ها به یکدیگر متصل می شوند و از دستگاه خارج می شوند.

با این حال عواملی وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم؛ شاید همین بسته بندی ساده که همه جا کاربرد دارد و همه با آن آشنایی داریم، برای محصول ما مناسب نباشد.

یک دستگاه بسته بندی سیل با ساخت و ساز مناسب و یکنواخت

در صنایع بسته بندی دستگاه سیل و دستگاه سیل وکیوم با کارکرد درست با استحکام مناسب از محصول شما محافظت می کند. این به این معنی است که فک های مربوط به دستگاه بسته بندی باید با نیروی ثابت و درجه حرارت مناسب در سراسر کل منطقه بسته بندی عمل کنند.

برای اطمینان از اینکه دستگاه بسته بندی سیل شما درست کار می کند، می توانید با یک قطعه فلز خیلی نازک دستگاه را مورد آزمایش قرار دهید دما و فشار وارد بر آن را بررسی کنید. یک دستگاه بسته بندی سیل باید دارای قطعه هایی از جنس فولاد با عیار بالا باشد تا در آزمایش معرفی شده شکست نخورد.

پیشگیری از خراب شدن دستگاه سیل

اگر دستگاه بسته بندی سیل شما یک طرف محصول را مناسب و محکم باشد و در طرف دیگر ضعیف عمل کند، در این حالت اپراتور آموزش دیده می تواند با تنظیم مناسب دستگاه بسته بندی سیل و تعویض فک دستگاه مشکل را رفع کند، اما باید تمام شرایط ایمنی برای این کار فراهم شود.

به طور کلی تعمیر و نگهداری ماشین آلات بسته بندی از جمله دستگاه سیل بسیار مهم است. بنابراین یکی از بهترین روش ها داشتن یک برنامه مشخص برای پیشگیری از خرابی دستگاه بسته بندی سیل است. شما باید اطمینان حاصل کنید که قطعه ای که عمل بسته بندی را انجام می دهد، تنظیمات مناسبی داشته باشد.در نظر داشته باشید که عملیات بررسی دستگاه سیل را در همه ی موارد زیر باید با دقت کامل انجام دهید:

  • قبل از راه اندازی دستگاه سیل
  • بعد از گنجاندن مواد
  • پس از هر تغییر در دستگاه سیل
  • پس از تعمیر یا ارتقا دستگاه سیل

وجود گرد و غبار در منطقه بسته بندی سیل

هنگامی که محصول در بسته مورد نظر قرار دارد و در مسیر بسته بندی است، مسیرهای پیش رو همیشه پیوسته و پشت سر هم نیستند. گاهی اوقات وقفه هایی در مسیر قرار دارد که شاید باعث ریزش آلودگی و گرد و غبار شود. برای جلوگیری از این اتفاق ما راه حل هایی در این زمینه به شما معرفی خواهیم کرد.

تعمیر و نگهداری دستگاه بسته بندی سیل

هر روز یا تکنسین یا اپراتور دستگاه های بسته بندی باید دستگاه را همان طور که در دفترچه های راهنما گفته شده، شست و شو دهد. همچنین در انتهای روز باید فک هایی که مخصوص محکم کردن و گرم کردن بسته بندی است، بازبینی شود.

این قبیل آزمایش ها تضمین می کند که هیچ گونه مسئله کوچکی برای دستگاه رخ ندهد و مشکلات دستگاه در ابتدای کار و قبل از اینکه تبدیل به فاجعه شود، رفع شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>