اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان


خرید دستگاه ساشه

راهنمای خرید دستگاه ساشه

دستگاه ساشه در بین ماشین آلات پرکن مدل های مختلفی دارد که شما باید پس از شناخت کامل این دستگاه بر اساس نیاز های خود بهترین مدل را انتخاب نمایید. در ادامه به بیان نکات مهمی که پیش از انتخاب دستگاه ساشه باید آن ها را در نظر بگیرید خواهیم پرداخت.ظرفیت و میزان تولید دستگاه ساشه زن را مد نظر قرار دهید و مدلی را انتخاب نمایید که بتواند با نیاز های شما برابری داشته باشد. تولید کمتر و یا زیادتر از حد نیاز می تواند موجب دردسر های زیادی برای شما شود.

به سبک استفاده از بسته بندی نیز توجه نمایید. برخی مدل های دستگاه ساشه از بسته بندی های کاملا آماده استفاده می کنند و فقط بعد از پر کردن بسته بندی لبه بالایی را می دوزند ولی برخی مدل های دیگر خود بسته بندی های آماده و قالبی را بریده و پس از پر کردن هر چهار لبه را می دوزند. بدین ترتیب شما باید بر اساس نیاز و نحوه آماده سازی بسته بندی ها مدل مناسب را انتخاب نمایید.

به نوع تیغه ها و همچنین المنت های حرارتی به کار رفته در دستگاه ساشه توجه کنید. باید از تیغه های استیل و ضدزنگ در این دستگاه ها استفاده شود تا به مرور زمان کیفیت خود را از دست ندهند. المنت ها نیز بخش اصلی دستگاه را تشکیل می دهند و باید مدل هایی کم مصرف و بادوام باشند.

نحوه نگهداری انواع دستگاه ساشه

برای توضیح نحوه نگهداری دستگاه ساشه بهتر است هر مورد را بر اساس مدل های موجود در بازار توضیح دهیم:

نحوه نگهداری دستگاه ساشه مایعات

دستگاه ساشه مایعات برای بسته بندی انواع مایعات غلیظ مورد استفاده قرار می گیرد. این مایعات می توانند مواد خوراکی مانند سس ها و مربا ها و یا لوازم آرایشی مانند شامپو و صابون مایع باشند. در این شرایط بیشتر تمیز کردن دستگاه و خشک نگه داشتن آن مهم است.

دستگاه ساشه در صورتی که از بدنه ای با جنس ضد زنگ استفاده کند مشکلی در دراز مدت نخواهد داشت ولی با این حال شما باید همه روزه دستگاه را تمیز کرده و آن را خشک کنید. تیغه های دستگاه نیز به دلیل برخورد با مایعات باید به شکل دوره ای تمیز شده و کاملا بازدید شوند. المنت ها نیز به دلیل وجود مایع در معرض خطر هستند و باید به شکل دائمی بررسی شوند.

نحوه نگهداری دستگاه ساشه پودری

دستگاه ساشه پودری برای بسته بندی انواع پودر مانند پودر قهوه و نسکافه مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه باید به شکل کامل بسته و چفت شده باشد تا از ورود و خروج پودر ها جلوگیری شود. تمیز کردن دستگاه نیز مهم است و در صورت استفاده از مایعات و آب برای شستشو باید پیش از استفاده دوباره از خشک بودن قطعات دستگاه اطمینان حاصل شود.امکان ورود پودر به قسمت های مختلف وجود دارد بنابراین نظافت دستگاه باید به شکل کامل انجام شود.

نحوه نگهداری دستگاه ساشه تک نازل و چند نازل

دستگاه های ساشه تک نازل متداول ترین مدل های دستگاه ساشه موجود در بازار هستند و می توانند در یک زمان فقط یک بسته را آماده کنند. نحوه نگهداری دستگاه ساشه تک نازل بسیار ساده بوده و بر همان اساس مدل های مایع و پودری باید بررسی شوند.

دستگاه ساشه چند نازل می تواند از چند نازل همزمان برای پر کردن بسته ها استفاده نماید. به جز موارد گفته شده در بالا، در خصوص این مدل ها باید به هماهنگی بین نازل ها توجه نمایید و مطمئن شوید تمامی بازوها به خوبی و با هماهنگی کامل کار می کنند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>