اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

شربت ذرت

صادرات شربت ذرت: 
صادرات شربت ذرت ایرانی به کشور های دیگر ادامه دارد. شربت ذرت یکی از رایج ترین شیرین کننده های مورد استفاده در صنایع غذایی می باشد. شربت ذرت شفاف ایرانی با کیفیت مناسب آماده صادرات به کشور‌های همسایه می باشد. قیمت شربت ذرت یا همان گلوکز ایرانی بسیار مناسب می باشد.

آیا قصد خرید شربت ذرت را دارید؟ بهترین برند تولید کننده شربت ذرت در ایران کدام است؟ چنانچه قصد خرید شربت ذرت ایرانی برای صادرات یا حتی مصرف در داخل کشور را دارید پیشنهاد می کنیم که در ادامه مطلب نیز با ما همراه باشید.

corn syrup چیست؟
corn syrup، شربت ذرت، شکر ذرت این ها اسامی هستند که در مورد این محصول به کار برده می شوند. شربت ذرت یک شیرین کننده طبیعی است که از نشاسته ذرت به دست می آید.

این محصول می تواند حاوی مقادیر مختلفی ساکاروز و مالتوز باشد بنابراین از نظر میزان شیرینی می تواند در مقادیر مختلفی تولید شود.

در صورتی که این محصول با فروکتوز بالا تولید شده باشد به اختصار HFCS نامیده می شود که به معنی شربت ذرت با فروکتوز بالا می باشد، نوعی از شربت ذرت که در صنایع مختلف بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد DE 42 می باشد. که DE معیار سنجش دکستروز موجود در محصول است.این ماده شیرین کننده بدون رنگ و کاملا شفاف می باشد و به صورت گالنی بسته بندی می شود.

 قیمت روز شربت ذرت:
اطلاع از قیمت روز شربت ذرت برای خریدارن این محصول بسیار با اهمیت می باشد. همه خریداران به دنبال تهیه شربت ذرت با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت ممکن در بازار هستند.

شربت ذرت از کجا بخریم:
شربت ذرت قیمت کمتری نسبت به شکر و قدرت شیرین کنندگی تقریبا برابر شکر دارد و به همین دلیل در تولید بسیاری از مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از افراد که قصد دارند برای بار اول از گلوکز در تولیدات خود استفاده کنند با این سوال مواجه می شوند که شربت ذرت از کجا بخریم؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت که بیشتر خریداران این محصول کارخانه ها و واحد های صنعتی بزرگ هستند و مستقیما از کارخانه خرید می کنند اما برای مصرف کننده هایی که به مقدار کمتری از این ماده نیاز دارند نیز راه حلی وجود دارد. بعضی از مراکز عرضه لوازم قنادی شربت ذرت در حجم کم نیز به مشتریان عرضه می کنند.

صادرات شربت ذرت ایرانی:
شربت ذرت در کنار نشاسته از جمله محصولاتی هستند که در کشور ما توسط چند کارخانه تولید می شوند. این واحد های صنعتی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسبه به بازار عرضه می کنند. در ایامی به سر می‌بریم که بازار ارز با نوساناتی روبرو شده است و همین عامل باعث شده تا تقاضا برای خرید محصولات ایرانی از طرف کشور های دیگر با افزایش روبرو شود.

صادرات شربت ذرت ایرانی بیشتر توسط تولید کننده این محصول انجام می شود اما در صورتی که خریدار تمایل داشته باشد می تواند خود کارهای مربوط به گمرک را انجام دهد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>