اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

نشاسته

صادرات نشاسته ایرانی به ترکمنستان:
صادر کننده نشاسته ایرانی به کشور های مختلف از جمله ترکمنستان محصولات خود را ارسال می کند. مجموعه نشاسته ها با تولید و تامین انواع نشاسته با کیفیت و مرغوب در این زمینه پیشتاز است.

این محصولات شامل انواع نشاسته گندم، سیب زمینی و ذرت می باشند و با توجه به قیمت مناسبی که دارند مورد توجه کشور های همسایه قرار گرفته اند.

اما آیا در مورد قیمت نشاسته صادراتی ایرانی اطلاعی دارید؟ در صورتی که تمایل دارید در مورد این محصولات اطلاعات بیشتری کسب کنید با ما همراه باشید:

چه نشاسته هایی در ایران تولید می شوند؟
با توجه منابع موجود در ایران، غلاتی مانند گندم، ذرت و سیب زمینی قابلیت کاشت و برداشت دارند به همین دلیل نشاسته های این غلات نیز در کشور تولید می شوند. بیشترین حجم تولید نشاسته در ایران مربوط به نشاسته گندم می باشد و شما می توانید برای تهیه نشاسته ارزان و فله گندم نیز در داخل کشور اقدام نمایید.

صادر کننده نشاسته ایرانی:
نشاسته در دسته بهترین مواد برای صادرات قرار دارد. این ماده ارزشمند به عنوان یکی از مواد اولیه مورد نیاز در تولید انواع خوراکی ها استفاده می شود به همین دلیل بیشتر مشتریان این پودر کارخانه ها و صنایع غذایی هستند. در سال های گذشته حجم صادرات نشاسته ایرانی به کشور های دیگر افزایش پیدا کرده است. 

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>