اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه میوه خشک کن

این روزها میوه خشک یکی از محبوب ترین خوراکی ها برای پذیرایی در جشن ها و مهمانی هاست و همچنین به دلیل استفاده زیاد سبزیجات خشک در غذاهای ایرانی، تقاضا برای خرید دستگاه سبزی و میوه خشک کن بسیار افزایش یافته است.

گفتنی است که عموما دستگاه میوه خشک کنی در کنار دستگاه های شست و شو و دستگاه اسلایسر و دستگاه های بسته بندی (مانند شیرینگ، ماشین آلات پرکن و تاریخ زن و...)؛ خط تولید میوه خشک کن کامل را تشکیل می دهد

1-ظرفیت دستگاه میوه خشک کن چقدر است؟

می توان گفت تقریبا اولین سوالی که هر خریدار میپرسد، درباره ظرفیت دستگاه است و اینکه دستگاه میوه خشک کن مورد نظر تا چند کیلوگرم میوه را خشک می کند. به دلیل اینکه میزان تولید، ظرفیت و مکان کارگاه یا کارخانه ها با یکدیگر متفاوت است، دستگاه های خشک کن میوه و سبزی نیز در ظرفیت های مختلف تولید می شوند که دستگاه خشک کن کابینی برای تولید با ظرفیت پایین و کارگاه های کوچک کاربرد دارد.

ظرفیت این خشک کن ها از 15 کیلوگرم شروع می شود. ظرفیت های دیگر این دستگاه خشک کن 30، 40، 100، 200، 300 و 450 کیلوگرم است. این دستگاه بهترین انتخاب برای راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه میوه خشک کن است.منظور از ظرفیت دستگاه میوه خشک کن، ظرفیت ورودی محصول است، برای مثال اگر ظرفیت یک دستگاه خشک کن میوه 30 کیلوگرم است، یعنی در هر نوبت استفاده از دستگاه می توان 30 کیلوگرم میوه خشک کرد.

2-دستگاه خشک کن چه نوع سوختی مصرف می کند؟

به دلیل اهمیت هزینه ها و شرایط محیطی کارگاه، سوخت مصرفی دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی بسیار مهم است، دستگاه های سبزی و میوه خشک کن در 3 نوع برقی، گازی و گازوئیلی در بین تجهیزات صنایع غذایی موجود است.

3-جنس بدنه دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات چیست؟

جنس بدنه دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی گالوانیزه رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای است و بنا به درخواست مشتری می توان دستگاه خشک کن میوه را به صورت تمام استیل ساخت.

4-سینی دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات از چه جنسی ساخته می شود؟

جنس سینی دستگاه خشک کن میوه صنعتی نیز گالوانیزه رنگ الکترواستاتیک کارخانه ای است و برای زیبا و شکیل شدن محصولات سینی ها به صورت مشبک ساخته می شوند و یک لایه پلی اتیلن نسوز روی سینی ها کشیده می شود که محصول به داخل دستگاه ریزش نکند. اگر محصولی که قرار است خشک شود لواشک باشد سینی ها یک دست ساخته می شوند و سینی های مشبک برای این محصول قابل استفاده نیست.

5-دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی در چه ابعادی ساخته می شود؟

ابعاد دستگاه های سبزی و میوه خشک کن صنعتی بنا به ظرفیتشان متفاوت است، مثلا ابعاد دستگاه خشک کن میوه مینی تک کابین که ظرفیت ورودی آن 40 کیلوگرم است، 140*72*135 سانتی متر است.دستگاه های خشک کن میوه تک کابین، دو کابین، سه کابین و سه کابین پلاس که در ظرفیت های 100، 200، 300 و 450 کیلوگرم موجود هستند، ارتفاع و عرضشان یکسان است ولی طول دستگاه ها باهم متفاوت است. ارتفاع این دستگاه های خشک کن 230 سانتی متر و عرض آنها 102 سانتی متر است.

6-عایق حرارتی دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی از چه نوعی است؟

عایق های حرارتی دستگاه های خشک کن میوه XPS است.

7-چه محصولاتی را می توان با دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات خشک کرد؟

هر نوع محصول و ماده ای که آبدار و مرطوب باشد را می توان با این دستگاه خشک کرد مانند انواع میوه، سبزیجات، غذای حیوانات، آجیل و... نحوه کار انواع دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی تقریبا یکسان است ولی در ظرفیت های مختلف ممکن است تفاوت های جزئی داشته باشند.

8-میزان خروجی دستگاه خشک کن میوه و سبزیجات چقدر است؟

به طور معمول هر 10 کیلوگرم ورودی به دستگاه، 1 کیلوگرم محصول خروجی را به همراه دارد. به عنوان مثال اگر می خواهیم روزانه 100 کیلوگرم میوه خشک تولید کنیم باید در ابتدا به فکر تامین اولیه 1000 کیلوگرم روزانه آن نوع میوه باشیم.

9-میزان مصرف سوخت و مصرف برق میوه خشک کن چقدر است؟

برق مصرفی دستگاه خشک کن میوه برقی به صورت تک فاز و گاز مصرفی آن گاز شهری است. به صرفه ترین دستگاه سبزی و میوه خشک کن صنعتی به ترتیب دستگاه خشک کن گازی، گازوئیلی و برقی است.

10-نحوه آموزش و نصب و راه اندازی دستگاه میوه خشک کن چگونه است؟

به طور معمول نحوه خشک کردن محصولات و کار با دستگاه توسط تولیدکننده به اپراتوهای دستگاه میوه خشک کنی آموزش داده می شود. نصب و راه اندازی دستگاه نیز به طور رایگان برای خریدار انجام می شود.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>