اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

میوه خشک کنی خانگی

دستگاه میوه خشک کن خانگی یا همان دستگاه چیپس میوه یکی از ماشین آلات آماده سازی محصول است که برای تولید میوه های خشک جهت مصرف خانگی و یا فروش کاربرد دارد. در سال های اخیر کسب و کارهای خانگی و کسب درآمد در منزل رونق گرفته است و یکی از بازارهایی که سود زیادی دارد صنایع غذایی و راه اندازی کسب و کار خانگی با دستگاه میوه خشک کن خانگی است.

میوه های خشک خوراکی های خوشمزه ای هستند که می توانند به صورت میان وعده و تنقلات یا در غذاهای مختلف مورد استفاده قرار گیرند و می تواند محصول مناسبی برای صادرات به کشورهایی باشد که امکان کاشت و رشد انواع میوه در آنجا وجود ندارد.

دستگاه های مورد نیاز: دستگاه هسته گیر - دستگاه اسلایسر - دستگاه میوه خشک کن خانگی - دستگاه دوخت پلاستیک

  • حداقل فضای مورد نیاز: 12 متر
  • تعداد نیروی مورد نیاز: 2 نفر
  • سرمایه مورد نیاز: 15 میلیون تومان
  • دوره بازگشت سرمایه: 3 ماه

چگونه کار میوه خشک کنی را شروع کنیم؟

حداقل بودجه ای که برای تأسیس کارگاه نیاز دارید 10 میلیون تومان است. ابتدا باید با توجه به بودجه، فضای کار و توان تولید خود، دستگاه میوه خشک کن خانگی مناسب را انتخاب کنید.برای راه اندازی کسب و کار خانگی، دستگاه خشک کن میوه کابینی بهترین انتخاب است. در قدم بعدی باید به ظرفیت تولید دستگاه میوه خشک کن خانگی توجه کنید.

اگر به دنبال ارزان ترین دستگاه میوه خشک کن خانگی هستید دستگاه میوه خشک کن خانگی 15 سینی می تواند برای شما مناسب باشد. پس از پیدا کردن میوه های مناسب برای خشک کردن که می تواند هر میوه ای باشد مثل سیب، پرتقال، آلو، هلو، موز و... و شستن آنها، باید آنها را خرد کنید که برای این کار به دستگاه اسلایسر نیاز دارید. دستگاه اسلایسر دستی برای یک کسب و کار خانگی مناسب تر است. شما می توانید یک دستگاه اسلایسر دستی با قیمت مناسب مناسب تهیه کنید.

بیشتر میوه ها را می توان با پوست خشک کرد ولی بعضی از میوه ها مثل کیوی و موز باید حتما قبل از خشک شدن پوست گیری شوند. برای این کار نیازی نیست که حتما دستگاه پوست گیر تهیه کنید و می توانید با دست پوست میوه ها را بگیرید.میوه ها را نمی شود با هسته خشک کرد و قبل از آن باید حتما هسته میوه ها جدا کنیم برای این کار به یک دستگاه هسته گیر نیاز است که با کمتر از 1 میلیون تومان می توانید مدل مناسب خانگی را تهیه کنید.

یک نکته بسیار مهم که باید در تولید میوه خشک به آن توجه کرد این است که هیچ گاه نباید دو یا چند نوع میوه را برای خشک کردن در دستگاه میوه خشک کن خانگی قرار داد، چرا که ساز و کار و زمان خشک شدن میوه ها با یکدیگر متفاوت است و اگر در یک دستگاه میوه خشک کنی چند نوع میوه را قرار دهید بوی میوه ها بر یکدیگر اثر می گذارد و طعم میوه ها عوض می شود.

پس از خشک شدن میوه ها باید آنها را بسته بندی و برای فروش آماده کنید. بسته بندی میوه خشک در منزل کار سختی نیست و به دستگاه خاصی نیاز ندارد. می توانید پاکت های آماده از بازار تهیه کنید و با دست میوه ها را درون آنها پر کنید و به وسیله دستگاه دوخت پلاستیک رومیزی یا دستگاه سلفون کش بسته بندی کنید. اگر به دنبال بسته بندی شکیل تری هستید، بسته بندی میوه ها در ظروف نیز می تواند انتخاب خوبی باشد ولی هزینه بیشتری برای شما به همراه دارد.

مزایای تأسیس کارگاه میوه خشک کنی خانگی

  • از یک دستگاه میوه خشک کنی خانگی می توان برای خشک کردن انواع میوه و سبزیجات استفاده کرد. این بدین معنی است که شما می توانید با استفاده از یک دستگاه محصولات متنوعی تولید کنید و بدین ترتیب برای تمامی سلیقه ها محصول مناسبی آماده کنید و کسب درآمد در منزل را تجربه کنید.
  • دستگاه های میوه خشک کن خانگی معمولا از گاز استفاده می کنند. قیمت گاز در مقایسه با دیگر انرژی ها همانند برق بسیار اندک است و این موجب می شود شما هزینه مصرفی کمی برای سوخت دستگاه خود پرداخت نمایید.
  • برای خشک کردن میوه و سبزی ها شما نیازی به میوه های تازه و درجه یک نیاز ندارید. میوه ها معمولا در هنگام خشک شدن تمامی آب و باکتری های خود را از دست می دهند و شکل ظاهری آن ها نیز به کل تغییر می کند. در این شرایط شما می توانید میوه هایی که درجه یک نیستند را تهیه کنید و بدین ترتیب هزینه کمتری برای تهیه مواد اولیه پرداخت نمایید.
  • دستگاه تولید چیپس میوه خانگی توان تولیدی بالایی دارد و می توانید در زمانی کم تولید زیادی داشته باشید که ای مورد به شما کمک می کند بتوانید برای کسب و کار خانگی خود سفارش های بزرگی بگیرید.
  • محصولات تولیدی توسط دستگاه میوه خشک کن خانگی طول عمر بسیار زیادی دارند و شما می توانید در زمان مناسب و با قیمت خوب محصولات خود را به فروش برسانید.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>