اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه نگین زن

دستگاه نگین زن و دستگاه نگین چین یکی از دستگاه های کاربردی در صنایع نساجی و بافندگی است که برای چسباندن انواع نگین روی انواع لباس، کیف و کفش کاربرد دارد. این دستگاه نساجی و بافندگی که در مدل های مختلفی نیز در بازار موجود هستند می توانند طرح های مختلفی از نگین ها را بر روی انواع پارچه ها ایجاد کنند.

دستگاه نگین زن نوعی دستگاه نمادوز است که در مدل های دستی و اتوماتیک با اندازه ها و کارایی های مختلفی در بازار موجود است. این دستگاه ها قادر به نصب انواع طرح های برجسته بر روی انواع مختلف پارچه و البسه هستند. در ادامه در خصوص نحوه کار دستگاه نگین زن، انواع آن ها و همچنین نکات مهم پیش از خرید این دستگاه ها خواهیم پرداخت.

عملکرد دستگاه نگین زن

دستگاه نگین زن برای نصب انواع نگین بر روی پارچه مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در مدل های دستی و اتوماتیک در بازار موجود هستند. تفاوت اصلی میان دستگاه نگین زن دستی و دستگاه نگین زن اتوماتیک در استفاده از نیروی انسانی برای نصب نگین ها است.

این دستگاه ها معمولا از میخ هایی برای محکم کردن نگین ها در سر جایشان استفاده می کنند. در این شرایط دستگاه های نگین زن اتوماتیک از نیروی موتور ها برای محکم کردن میخ ها استفاده می کنند و دستگاه نگین زن دستی نیز از نیروی دست و اهرم برای سفت کردن نگین استفاده می کنند.

انواع دستگاه نگین زن

دستگاه نگین زن دستی

دستگاه نگین زن دستی اندازه کوچک و همچنین کارایی بالایی دارد. در این مدل نگین زن معمولا طرح های نگین از پیش توسط اپراتور مشخص می شوند و سپس پارچه ها در داخل دستگاه نگین زن قرار می گیرند و اپراتور با استفاده از نیروی دست و کشیدن اهرم نصب نگین ها را انجام می دهد. این دستگاه ها معمولا در کارگاه های تولید کوچک و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند و می توانید با دستگاه نگین زن دستی، به درآمدزایی در منزل فکر کنید.

دستگاه نگین زن نیمه اتوماتیک

دستگاه نگین زن نیمه اتوماتیک در میان دستگاه های نگین زن دستی و اتوماتیک قرار می گیرند. این دستگاه ها برای کار به نیروی انسانی نیاز دارند اما نیروی مورد نیاز به میزانی که به اپراتور دستی فشار می آید نخواهد بود. این دستگاه ها برای کار خود به فشار پدال های پایی نیاز دارند. در این شرایط دستگاه با استفاده از فشار پدال توسط اپراتور کار می کند.

دستگاه نگین زن اتوماتیک

دستگاه نگین زن اتوماتیک برای کار کردن نیاز به اپراتور ندارند و خود می توانند با استفاده از برنامه های از پیش تعیین شده کار خود را انجام دهند. این دستگاه ها برای چسباندن نگین بر روی لباس از فشار و گرمای ایجاد شده توسط موتورهای دستگاه استفاده می کنند.

دستگاه نگین زن تمام اتوماتیک

دستگاه های نگین زن تمام اتوماتیک به معنی واقعی کلمه اتوماتیک هستند. در این مدل ها نگین ها فقط در مخزن های مختلف قرار می گیرند و با استفاده از طرح های از پیش تعیین شده که به کامپیوتر دستگاه داده شده است، بدون نیاز به نیروی انسانی و اپراتور عملیات نگین زنی بر روی انواع پارچه را با استفاده از حسگر های لیزری دستگاه نگین زن انجام می دهد.

کاربرد دستگاه نگین زن

  • از دستگاه نگین زن برای نصب انواع نگین ها و طرح های مختلف بر روی لباس های معمولی و مجلسی استفاده می شود.
  • برخی کارگاه های نساجی سعی می کنند طرح های برجسته اولیه را بر روی پارچه های تولیدی خود نصب کنند تا بتوانند با استفاده از این طرح ها مشتریان را به پارچه های تولیدی خود جذب کنند.
  • برخی کارگاه های تولیدی دیگر نیز از این دستگاه های نگین زن استفاده می کنند تا طرح های نگین و مروارید دوزی خود را بر روی دیگر محصولات پارچه ای همانند کیف و دستمال و کلاه نصب کنند.

نکات مهم پیش از خرید دستگاه نگین زن

  • دستگاه های نگین زن دارای مدل های مختلفی هستند و به همین دلیل شما پیش از خرید این دستگاه ها باید به شکل کامل نیاز و هدف خود از تهیه دستگاه را مشخص نمایید. در این شرایط شما می توانید بهترین مدل با بالاترین کارایی را انتخاب نمایید.
  • این دستگاه ها معمولا از تمامی مدل های نگین و مروارید پشتیبانی می کنند اما در برخی موارد برخی مدل ها به دلیل شکل و اندازه خود نمی توانند توسط برخی دستگاه ها نصب شوند. حتما مدل های مصرفی نگین و مروارید را مشخص کنید تا مطمئن شوید دستگاه شما می تواند آن ها را نصب کند.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
اسداله گردونی :
سلام قصد خرید پارچه مبلی ودستگاه نگین زن از دبی دارم خواستم قبل از رفتن به دبی آدرس چند شرکت را دارید که بتونم در ارتباط باشم ممنون
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

رسول عمرانی:
سلام، دوستان عزیز اگر کسی تسمه نسوز برای دستگاه نگین زن احتیاج داشت با هر ابعادی تولید میکنیم
پاسخ زینگ:
سلام. برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان داخلی و خارجی به چند زبان، در بخش B2B (بانک اطلاعات تولید کنندگان و بازرگانان) ثبت نام نمایید.

شنو مولایی:
قصد خرید دستگاه نگین زن نیمه اتوماتیک دارم
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>