اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

دستگاه مروارید زن

دستگاه مروارید زن یا دستگاه پانچ مروارید از ماشین آلات نساجی و بافندگی است که برای نصب و چسباندن انواع مروارید بر روی پارچه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه لباس ها معمولا از حالت ساده خارج شده اند و هر کدام نیازمند طراحی های منحصر به فردی هستند. در این شرایط مروارید دوزی، نگین زنی و چسباندن انواع مدل های مروارید یکی از بهترین راه ها برای خاص کردن لباس ها و پارچه ها به شمار می رود.

نحوه کارکرد دستگاه مروارید زن

دستگاه مروارید زن یا دستگاه پرس مروارید برای نصب مروارید بر روی انواع پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. دستگاه مروارید زن در مدل های دستی، نیمه اتوماتیک و اتوماتیک در صنایع نساجی و بافندگی موجود است اما هدف و نوع کار تمامی مدل ها به یک صورت است.

در این دستگاه ها مروارید و میخ مربوط به آن در مخزن مخصوصی ریخته می شود و پس از مشخص شدن محل چسباندن مروارید، به ترتیب و بر اساس طرح از پیش مشخص شده مرواریدها بر روی پارچه نصب شود. در دستگاه مروارید زن دستی نصب مروارید با استفاده از نیروی دست و اهرم ها انجام می شود اما در مدل های دستگاه مروارید زن اتوماتیک دستگاه با استفاده از نیروی مکانیکی و نشانگر لیزری این کار را انجام می دهد.

انواع دستگاه مروارید زن

دستگاه مروارید زن دستی یا دستگاه مروارید زن خانگی

دستگاه مروارید زن دستی که به عنوان دستگاه مروارید زن خانگی نیز کاربرد دارد، اندازه ی بسیار کوچکی دارد و معمولا بر روی میز قرار می گیرد. در دستگاه مرواریدزن دستی، باید طراحی مرواریدها را از پیش انجام داد و سپس بخش مورد نظر پارچه را در زیر دستگاه قرار داده و با فشار اهرم مروارید یا نگین روی پارچه نصب می شود. دستگاه مروارید زن دستی معمولا برای پارچه های ضخیم مناسب نیستند و نمی توانند سرعت عمل بالایی داشته باشند.

دستگاه مروارید زن اتوماتیک

دستگاه مروارید زن اتوماتیک شباهتی به مدل های دستی دارند. مهم ترین تفاوت میان مدل اتوماتیک و دستی در عدم نیاز به نیروی انسانی برای نصب مرواریدها است. این دستگاه ها با استفاده از برنامه های پیش فرض خود می توانند بدون نیاز به دست عملیات نصب نگین و مروارید را انجام دهند. سرعت بالای مروارید زنی و وجود نمایشگر لمسی از ویژگی هایی است که باعث می شود بیشتر مزون ها و تولیدی های لباس از دستگاه مروارید رن اتوماتیک استفاده کنند.

دستگاه مروارید زن نیمه اتوماتیک

دستگاه مروارید زن نیمه اتوماتیک چیزی میان مدل های دستی و اتوماتیک است. این دستگاه مروارید زن برای نصب مرواریدها نیاز به فشار دادن پدال توسط اپراتور خواهد داشت. در این شرایط برای انجام کار به نیروی انسانی نیاز خواهید داشت اما از طرفی دیگر این نیاز شما به قدری نخواهد بود که نیروی انسانی خسته شود و فقط از نیروی پای خود برای انجام کار استفاده خواهد کرد.

کاربرد دستگاه پانچ مروارید

  • نصب و چسباندن انواع مروارید و نگین بر روی انواع لباس، عینک، قاب گوشی و...
  • افزایش سرعت کار در مزون ها و تولیدی های لباس
  • ایجاد طرح های زیبا از نگین و مروارید بر روی دیگر محصولات همانند شال، کیف و دیگر وسایلی که از پارچه و موارد مشابه استفاده می کنند.

نکات مهم پیش از خرید دستگاه مروارید زن

  • به میزان تولید خود توجه نمایید و مدلی از دستگاه مروارید زن را انتخاب نمایید که بتواند به شکل کامل تمامی نیاز های شما را برطرف نماید. به دلیل وجود مدل های مختلف شما باید بدانید چه نیاز هایی دارید تا بهترین و به صرفه ترین انتخاب ممکن را انجام دهید.
  • برخی مدل های دستگاه مروارید زن از بعضی مدل های نگین و مروارید با اندازه ها و شکل ها خاص پشتیبانی نمی کنند. شما بر اساس تولیدات خود باید مدلی از دستگاه مروارید زن را انتخاب نمایید که بتواند به خوبی تمامی مدل های نگین و مروارید مورد نیاز شما را تحت پوشش قرار دهد.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
گل رز:
سلام ،آیا مروارید مناسب دستگاه از همین مرواریدهای معمولیه؟؟؟؟یا نه مروارید مخصوص میخواد؟؟؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

معصومه :
چرخ دو کله اتوماتیک داریم ولی سه مروارید میدوزه بعد نمیدوزه ..همش پمپ میزنم بعد دوباره همینطور تکرار میشه میشه بگید عیبش از کجاست؟؟
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

حسینی:
سلام قیمت دستگاه اتوماتیک چنده
پاسخ زینگ:
سلام. از افراد متخصص در این موضوع خواهشمند است پاسخ خود را درج نمایند (ثبت نام متخصصان)

نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>