اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

گمرک ساری

ترخیص کالا از گمرک ساری:
در این مقاله با گمرک ساری و موقعیت اقتصادی و تجاری این گمرک آشنا می شویم در ادامه نحوه ترخیص کالا و مدارک و مراحل مورد نیاز، همچنین کالاهایی که به طور اختصاصی از این گمرک ترخیص می شوند آشنا شوید.

موقعیت گمرک ساری:
ساری یکی از استانهای شمالی و از پرجمعیت ترین استانهای ایران می باشد. که به دلیل دارا بودن ساحل بزرگ ترین دریاچه جهان دریای خزر و همسایگی با کشور های همجوار این دریا مانند: ترکمنستان، قزاقستان، آذربایجان و روسیه همچنین نزدیکی به تهران باعث رونق موقعیت تجاری و اقتصادی ویژه ای در این استان شده است.

راههای ارتباطی گمرک ساری:
مهم ترین خصوصیت راه های ارتباطی در ساری و به طور کلی استان مازندارن امتیاز حمل و نقل دریایی می باشد. همچنین اتصال راه آهن استان مازندارن با راه آهن سراسری ایران امکان جا به جایی کالا به صورت ریلی را فراهم کرده است. لازم به ذکر است این استان با دارا بودن فرودگاه بین المللی حمل و نقل هوایی را امکان پذیر کرده و با دارا بودن سه جاده شوسه ارتباطی باعث دسترسی راحت به تهران و تردد آسان از شمال در بازارهای تهران شده است.

امور ترخیص کالا از گمرک ساری:
در گمرک ساری فقط صادرات و واردات قطعی کالاها انجام می شود. همچنین این گمرک امور مربوط به ترانزیت خارجی مبدا، کارنه تیر مبدا و امور مسافری، امانات پستی را برعهده دارد. همچنین این گمرک دارای واحد قضایی مستقل است که در زمان بروز مشکل و قاچاق کالا امکان تشکیل پرونده و ارسال به دادگاه را دارد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>