اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

پدیده ای به نام سرمازدگی

کشاورزان و باغبانان در طول دوران کشاورزی در زمین های زراعی خویش ممکن است با مشکلات و معضلات بسیار زیادی مواجه گردند که یکی از آن ها پدیده ای به نام سرمازدگی می باشد. این پدیده خانمان سوز پیش روی کشاورزان ممکن است با قرار گرفتن زمین های زراعی شما در درجه های پایین سبب ایجاد خسارت های بسیار زیادی گردد و گیاهان شما را به طور کامل نابود سازد.

سرمازدگی عموما در فصل زمستان یا اوایل بهار در درختان میوه زمین های کشاورزی صورت می گیرد که هر ساله دامن گیر زمین های کشاورزی بسیار زیادی می شود. درختان مختلف میوه چه در مناطق معتدل در معرض یخبندان قرار گیرند و یا در موقعیت جغرافیایی خاصی در فصل های سرد سال در معرض این پدیده سرمازدگی واقع گردند، حوادث جبران ناپذیری را ممکن است برای شما به وجود آورند. بنابراین هر کشاورزی به منظور جلوگیری از بروز چنین پدیده ای نیاز است که به فکر راهکارهایی باشد تا بتواند از بروز پدیده سرمازدگی جلوگیری به عمل آورد.

یکی از بهترین راهکارهای ممکن برای جلوگیری به عمل آوردن از چنین معضلی پیش روی کشاورزان، استفاده از کود ضد سرما می باشد که در ادامه ضمن معرفی این محصول به کاربردهای خاص آن پرداخته می شود تا هر یک از کشاورزان بتوانند با استفاده از این کود ضد سرما خیال خود را در فصل های سرد سال آسوده خاطر نموده و دیگر نگران سرمازدگی گیاهان و محصولات کشت شده خویش نباشند.

ارائه تعارفی در خصوص کود ضد سرما و کاربرد آن

با توجه به توضیحاتی که داده شد؛ معمولا کشاورزان به منظور جلوگیری از بروز مشکل سرمازدگی و از بین رفتن گیاهان خود در مزارع کشاورزی به دنبال راهکارهایی هستند تا بتوانند از بروز ضرر و زیان های زیاد جلوگیری به عمل آورند. یکی از بهترین راهکارهای پیش روی آن ها استفاده از کود ضد سرماست.

همان طور که از نام این کود برمی آید؛ کودی به شمار می رود که در مقابل سرما و یخبندان مقاوم می باشد. بنابراین شما می توانید با خرید کود ضد سرما خیال خود را در برابر سرما و یخبندان راحت و آسوده خاطر کنید.

این کود ضد سرما با وجود مواد ارگانیکی که دارند؛ به خوبی سبب افزایش میزان مواد ارگانیک خاک می شوند. استفاده از این مواد در کود ضد سرما سبب مقاومت بسیار بالای خاک در برابر سرما شده است تا حتی در شرایط بد جوی و آب و هوایی هم بتوان بدون هیچ گونه نگرانی به کیفیت بالای محصول نامبرده شده اطمینان حاصل نمود تا پس از گذراندن سرما و یخبندان باز هم بتوان شاهد رشد بی رویه گیاهان و محصولات مختلفی در مزارع کشاورزی شما شد.

خرید کود ضد سرما

در صورتی که می خواهید با خرید کود سرما از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید و در عین حال خیال خود را در برابر هر گونه شرایط آب و هوایی با وجود یخبندان و سرمازدگی به طور کامل راحت و آسوده خاطر نمایید؛ می توانید به منظور خرید کود ضد سرما دست به کار شوید تا با در دست داشتن محصولی بی نظیر گیاهان کشت شده خویش را در مزارع کشاورزی خود در برابر سرما محفوظ نگه دارید تا به این منظور از ضرر و زیان های احتمالی در برابر یخبندان و سرمازدگی گیاهان خود جلوگیری به عمل آورید.

کشاورزانی که مزارع کشاورزی آن ها در نواحی معتدل واقع گشته است و یا در نواحی سردسیری هستند که هر ساله ضررهای زیادی به خاطر وجود یخبندان عاید آن ها می گردد و یا در عین حال می خواهند با فراغ بال رو به کشاورزی خویش آورند و با رسیدن فصول سرد سال هیچ گونه استرس و نگرانی روان آن ها را پریشان خاطر نسازد؛ می توانند برای این منظور به خرید کود ضد سرما مبادرت ورزند.

معرفی کود ضد سرما

یکی از کودهایی که خاصیت ضد سرما دارد و از آن به عنوان کود ضد سرما یاد می شود؛ پکیج آمینو اسید مخصوص بارآوری و ضد سرماست که به منظور جلوگیری از سرمای شدید مورد استفاده کشاورزان واقع می گردد. این پکیج فوق العاده دربردارنده چهار کود می باشد که شامل:

کود فروت ست گرومور یک کیلویی، کود میکروآمینو میکس گرومور یک کیلویی، کود جلبک دریایی وایتافری هلندی و نیز یک عدد کود مایع کورت آمین اسپانیایی است که به طور کلی خرید این کودها به صورت جداگانه با مبلغ 510 هزار تومان می باشد.

بنابراین کشاورزان و باغبان مختلف دیگر نیازی نیست که با فرارسیدن فصل زمستان و اوایل فصل بهار از بروز یخبندان و سرمازدگی و به تبع آن از بین رفتن و مرگ گیاهان خویش مواجه گردند؛ بلکه آن ها می توانند با خرید کود ضد سرما با این ویژگی هایی که گفته شد؛ سلامتی گیاهان خویش را در برابر سرما و برف و بوران تضمین بخشیده و با بهره مندی از آن بتوانند پس از پشت سر گذاشتن فصول سرد سال و جلوگیری به عمل آوردن از پدیده سرمازدگی منتظر برداشت بهینه و با کیفیت محصولات خویش باشند و از وجود آن ها برای سودآوری بهره مند شوند.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
محمد داورب:
کود ضد سرما برای درختان گردو ایخام
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>