اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

کشمش دودی

صادرات کشمش دودی مرغوب به ترکیه:
استفاده از انگور به عنوان میوه ای طبیعی از زمان گذشته تا به امروز در میان همگان رایج بوده است و طرفداران زیادی داشته است.

از انگور برای موارد مختلفی استفاده می شود و یکی از استفاده های آن به عنوان کشمش است که در زمینه های مختلفی از جمله تنقلات و درمان بیماری ها مصرف دارد. صادرات این نوع محصول اخیرا افزایش زیادی پیدا کرده است و صادرات کشمش دودی مرغوب به ترکیه نیز انجام می شود و دلیل آن هم ویژگی‌های خاص آن می باشد.

فروش کشمش دودی در عمده فروشی ها امروز افزایش یافته است و دلیل آن نیز این است که مردم با خواص مفید آن آشنا شده اند و به جای استفاده از قند های دیگر آن را به عنوان قند طبیعی به کار می برند که هورمون های را نیز تنظیم می کند.

اگر که فردی قصد خرید کشمش های دودی را به صورت عمده داشته باشد باید دانش و اطلاعات زیادی درباره ی این محصول به دست بیاورد در مورد تمام دانستنی های آن اطلاعات لازم را کسب کرده باشد و باید بداند که افراد زیادی این محصول را به صورت فله ای به سایر کشور های دیگر صادر می کنند.

هنگام صادر کردن این محصول به سایر کشور های دیگر باید این نکته ی طلایی را مورد توجه قرار دهند و آن این است که محصولات خود را به صورت عمده به کشورهایی صادر کنند که دارای نوسانات ارزی پایین بوده تا بتوانند کسب سود زیادی داشته باشند البته این سود ممکن است در مدت زمان طولانی تر به دست بیاید.

از طرف دیگر بسیاری از فروشگاه ها محصولات خود را به صورت فله ای ارزان قیمت به فروش می رسانند و هدف آن ها کسب سود در دراز مدت جذب مشتری در طول روند فروش خود می باشند چون از طرفی بیشتر مردم به دنبال خرید محصولات ارزان قیمت هستند و محصولات ارزان را خریداری می کنند و این شرکت ها سود بیشتری به دست می آورند.

صادرات کشمش دودی از پایانه مرزی آستارا:
صادرات انواع کشمش دودی از پایانه مرزی آستارا امروزه بیشتر از قبل شده است و به همین دلیل در این مرز‌ها روزانه تعداد بی شماری از این کشمش ها به کشور های دیگر صادر می شود.

کشمش ها اصولا به دو نوع تقسیم می شوند که در قسمت زیر به صورت خلاصه به آن ها اشاره می شود و عبارتند از:

کشمش سبز، این نوع از محصول طبیعی که سایز کمی بزرگ تر دارند و طعم شیرین آن ها نیز کم تر است و اکثرا در تنقلات و به عنوان آجیل استفاده می شود.

کشمش قرمز، این نیز که طعم شیرین تری دارد و سایز آن هم کمی کوچک تر می باشد و در موارد مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

کشمش های سیاه دانه دار، که این کشمش نیز فواید زیادی دارد و بسیاری از پزشکان آن را برای درمان بیماری ها تجویز می کنند و در جهت آرام بخشی و تقویت کم خونی خیلی موثر است.

جایگاه کشمش ایرانی در بازار داخلی:
کشمش های ایرانی به دلیل ویژگی های برتری که دارند موجب شده است که جایگاه ویژه ای در میان خریداران خود داشته باشند و همچنین خوشبختانه به علت دستیابی اکثر خریداران در نمایندگی ها و مراکز فروش در سراسر کشور آن را بتوان راحت تر خریداری کرد.

جایگاه کشمش ایرانی بسیار برجسته است زیرا فواید و خواص زیادی دارد و برخی از این فواید آن عبارتند از:

  • جهت درمان دیابت و تنظیم قند خون در بدن به کار می رود و به تنظیم هورمون هایی که مسئول سیری و گرسنگی در بدن هستند کمک می کند. 
  • برای تقویت سیستم ایمنی و همچنین آنمی فقر آهن و رفع کم خونی بسیار موثر است.
  • سرشار از فیبر است و به عنوان یک ملین استفاده می شود و در درمان یبوست موثر است و به جلوگیری از خطر سرطان روده بزرگ هم کمک می کند و موجب سم زدایی در کل بدن می شود.
  • جهت تقویت سلامت دهان و دندان به کار می رود و به دلیل داشتن کلسیم فراوان در جلوگیری از رشد میکروب های دهانی تأثیر گذار است و همچنین باعث جلوگیری از تشکیل سنگ کلیه می شود و دلیل آن هم این است که داشتن پتاسیم به جلوگیری از سنگ کمک می کند.
  • کشمش جهت افزایش باروری و تقویت میل جنسی موثر است، حاوی آمینو اسید های طبیعی است که شانس افزایش تخمک و اسپرم را بالا می برد.
  • برای بهبود سلامت پوست و مو مفید است زیرا باعث جلوگیری از ریزش موی سر و شوره پوست می‌گردد.
  • برای بهبود خواب و آرام بخشی مفید است، کشمش به دلیل این که منبع غنی از آهن است باعث روند منظم خواب می شود.
کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>