اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

ماله پروانه ای

ماله پروانه ای یه عنوان یکی از ابزارهای اصلی جهت تکمیل بتن برای بسیاری از شرکت های ساختمانی می باشد. استفاده از ماله موتوری به عنوان یک گزینه بسیار مناسب جهت هموارسازی سطح بتن در مقیاس وسیع و ایجاد سطحی محکم، تراز و مسطح است، اما همیشه به این مورد توجه داشته باشید که زمان بندی کلید اصلی عملیات ماله کشی است.

زمان بندی فرآیند ماله کشی و عملیات نهایی که بر روی بتن انجام خواهد گرفت، تعیین کننده کیفیت نهایی سطح ایجاد شده خواهد بود.یک نوع تقسیم بندی اصلی وجود داشته که در آن ماله پروانه ای را به دو دسته تقسیم می نمایند:

  • ماله پروانه ای معمولی
  • ماله پروانه ای سرنشین دار

بر اساس نوع پروژه ای که شما انجام می دهید و مساحت سطحی که می خواهید ماله کشی کنید پیمانکاران به یکی از این دو مدل ماله موتوری احتیاج دارند. در این مقاله مقایسه ای بین این دو دسته از ماله پروانه ای برای شما انجام داده ایم تا درست ترین انتخاب را برای شما به ارمغان آوریم.

حجم پروژه یا ابعاد کاری جهت ماله کشی

یکی از مهم ترین فاکتورها در هنگام خرید ماله پروانه ای و انتخاب بین ماله موتوری معمولی و سرنشین دار توجه به حجم پروژه ای است که می خواهد انجام پذیرد. مساحت پروژه مهم ترین امری است که شما در انتخاب بهترین ماله پروانه ای جهت خرید راهنمایی می نماید.

اگر قصد دارید یک مساحت بزرگ همچون کف انبار یا کف هایی با مساحت بالا همانند فرودگاه ها را ماله کشی کنید، حتما باید از یک ماله پروانه ای سرنشین دار که دارای قدرت و کیفیت بالاتری نسبت به ماله پروانه ای معمولی می باشد استفاده کنید.

دلیل استفاده از ماله پروانه ای سرنشین دار در پروژه های بزرگ به دلیل قدرت و سرعت مناسب پوشش دهی آن ها می باشد. شما تا زمانی فرصت دارید سطح را ماله کشی کنید که بتن خشک و سخت نگردیده باشد، اگر بتن خشک و سطح آن سفت گردد عملیات ماله کشی تأثیری بر روی سطح بتن نخواهد داشت.

راندمان ماله پروانه ای سرنشین دار در حدود سه برابر ماله پروانه ای معمولی می باشد، بدین مفهوم که یک ماله سرنشین دار به اندازه ی سه عدد ماله پروانه ای معمولی توانایی کار کردن دارد. از لحاظ قیمتی نیز قیمت ماله پروانه سرنشین دار بسیار بالاتر از ماله پروانه ای معمولی بوده اما باید این نکته را مدنظر داشت که برگشت پذیری سرمایه با توجه به راندمان بالا و قدرت ماله کشی با وسعت بالا این نوع ماله موتوری بسیار بیشتر می باشد.

اگر هدف شما کفسازی در مقیاس متوسط و پایین و کار بر روی پروژه های مسکونی و ساختمانسازی می باشد واقعا نیازی به خرید ماله پروانه ای سرنشین دار وجود نخواهد داشت و ماله پروانه ای کوچک پروژه شما را انجام خواهد داد.

استفاده کردن از ماله موتوری سرنشین دار چند دلیل اصلی دارد. اولین دلیل سایز دستگاه می باشد، کنترل ماله پروانه ای سرنشین دار در فضاهای کوچک به دلیل وزن و ابعاد آن بسیار دشوار می باشد. دلیل دوم آن است که در پروژه های کوچک واقعا نیازی به استفاده از ماله پروانه ای سرنشین دار وجود نداشته و استفاده از یک ماله پروانه ای معمولی عملیات شما را در یک زمان مناسب و قابل قبول انجام می دهد.

قیمت ماله پروانه ای

از عهده پرداخت چه مقدار پول جهت خرید ماله پروانه ای بر می آیید؟ تفاوت بسیار زیادی بین قیمت ماله موتوری سرنشین دار و ماله پروانه ای معمولی می باشد. اگر قصد تهیه یک ماله پروانه ای سرنشین دار را دارید به این نکته توجه نمایید که قیمت ماله پروانه ای سرنشین دار حدود 4 برابر قیمت ماله موتوری معمولی می باشد.

اگر پول کافی برای خرید ماله پروانه ای سرنشین دار ندارید؟

  • یک ماله موتوری معمولی خریداری نموده و پروژه را به صورت تکه تکه انجام دهید.
  •  یک ماله موتوری سرنشین دار اجاره کنید.
  •  از کارفرما بخواهید تا هزینه خرید ماله موتوری را فراهم آورد.

نرخ عملیات

اگر حجم پروژه شما بزرگ بوده و شما سرمایه کافی برای سرمایه گذاری و خرید یک ماله پروانه سرنشین دار را دارید در خرید ماله موتوری سرنشین دار شک نکنید. با ماله سرنشین دار سرعت و راندمان کار شما چند برابر خواهد گردید و با سودآوری به واسطه دستگاه هزینه ای که در ابتدا صرف خرید ماله موتوری سرنشین دار کرده اید کامل برخواهد گشت.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>