اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

توری سایبان

امروزه خنک نمودن فضای داخل گلخانه در فصول گرم سال موضوع به مراتب سخت تر و بغرنج تری نسبت به گرم نمودن فضای داخل آن در فصول سرما می باشد.گلخانه ها زمانی که آب و هوا شروع به گرم شدن می کند، واقعا غیرقابل تحمل می شوند. اشعه خورشید و درجه حرارت بالای آن منجر به گرم شدن محیط داخل گلخانه، آسیب رسیدن، افزایش آفات و حشرات، سوختن و خسارت به گیاهان و جلوگیری از رشد محصولات داخل گلخانه می گردد.

برای از بین بردن چنین آسیب ها و تهدیدهایی گلخانه داران باید پوششی در برابر اشعه ماوراء بنفش ایجاد و گرمای به وجود آمده در گلخانه به خصوص در فصل تابستان را کاهش دهند. تکنیک های زیادی جهت خنک کردن گلخانه ها وجود داشته که امروزه در دسترس است، اما ارزان ترین و پرکاربردترین روش برای بهینه سازی گلخانه و پایین آوردن دمای آن، استفاده از توری گلخانه یا توری سایه بان می باشد.

توری سایه بان ارزان ترین روش برای خنک سازی گلخانه

اولین گام برای خنک کردن فضای گلخانه مسدود کردن و جلوگیری از تابش خورشید به داخل گلخانه می باشد، توری سایه انداز یکی از مناسب ترین ابزارها جهت انجام این امر می باشد. توری سایه بان با ایجاد سایه از ورود پرتوهای ماوراء بنفش به داخل گلخانه و صدمه رسیدن به گیاهان جلوگیری به عمل می آورند و محیطی مناسب برای رشد گیاهان حساس را به وجود می آورند.

سیستم پد و فن جهت تهویه گلخانه

دومین گام برای خنک سازی محیط گلخانه وجود یک تهویه مناسب جهت حرکت هوا می باشد. ساده ترین راه ها برای این مورد افزایش تهویه های طبیعی می باشد. همچنین ایجاد سیستم پد و فن یا مه پاش در داخل گلخانه یکی از روش های بسیار تأثیرگذار جهت خنک کاری گلخانه محسوب می گردند. این شرایط را می توان همانند گذراندن یک روز گرم تابستان در زیر سایه یک درخت فرض نمود، حال اگر یک نسیم هم شروع به وزیدن کند روز گرم تبدیل به یک روز خوشایند می گردد.

در محیط گلخانه ای که در آن باید گیاهان حساس به نور خورشید همچون گوجه فرنگی در آن رشد نمایند کنترل دما توسط توری سایه انداز و ایجاد تهویه ای مناسب توسط سیستم پد و فن امری الزامی به شمار می رود که کیفیت بالای محصولات و جلوگیری از صدمات احتمالی به گیاهان را به ارمغان می آورد، جالب آنکه بدانید توری گلخانه علاوه بر خنک نمودن فضای داخل گلخانه کمک شایانی به تهویه و جابه جایی هوا در گلخانه می نمایند.

درصد سایه اندازی توری گلخانه چیست؟

توری سایبان با درصد سایه اندازی شناخته می شوند. درصد سایه اندازی میزان پوشش و کاهش نوری است که توسط توری انجام می پذیرد. به عنوان مثال توری سایه انداز با درصد سایه اندازی 30 درصد، از ورود 30 درصد نور خورشید به داخل گلخانه جلوگیری به عمل می آورد.

انواع درصد سایه اندازی شید گلخانه

توری های سایه انداز در سه مدل با درصد تراکم 30%، 50% و 80% موجود بوده که بسته به آب و هوای منطقه که گلخانه در آن واقع گردیده و همچنین نوع گیاهانی که قصد پرورش آن ها در گلخانه را داریم و میزان نیاز آن ها به نور خورشید، باید درصد تراکم مناسب را برگزینیم.

فروش توری گلخانه به چه صورت است؟

توری های گلخانه در سه مدل با درصد تراکم های 30 و 50 و 80 درصد به صورت رول 50 متری و با عرض های 2، 4، 6، 8 و 10 متری از جنس پلی اتیلن موجود بوده و به فروش می رسند.

قیمت توری سایه انداز

قیمت توری سایه انداز با توجه به درصد تراکم و عرض آن ها تعیین می گردد. بدیهی است که توری های با درصد تراکم و عرض بالاتر قیمت بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند. در صورت اطلاع از قیمت توری سایه بان و یا مشاوره رایگان در خصوص محصول توری گلخانه هم اکنون می توانید با کارشناسان فنی شرکت نیکاکورپ تماس حاصل فرمایید.

پرکاربردترین نوع توری گلخانه

انتخاب درصد سایه اندازی توری سایه انداز ارتباط مستقیمی با شرایط آب و هوایی منطقه ای که گلخانه در آن ساخته شده و نوع گیاهانی که در آن پرورش می دهید خواهد داشت. به طور معمول توری سایه بان با درصد سایه اندازی 50% پرکاربرد بوده و در اکثریت گلخانه ها جوابگو کار می باشند.

برای مکان هایی که گلخانه تحت تأثیر شدید نور خورشید قرار دارد و تابش خورشید به طور کامل انجام می گیرد مانند مناطق جنوبی، استفاده از توری سایه انداز با درصد 80% توصیه می گردد.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>