اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

یونجه

واردات یونجه:
آن دسته از افرادی که در زمینه پرورش دام فعالیت می کنند به یونجه زیادی برای تغذیه دام ها نیاز دارند. کشور ایران حجم تولید یونجه را در حجم کمی انجام می دهد، به همین دلیل بازرگانان اقدام به واردات یونجه می نمایند.

برای واردات این کالا باید به خوبی کشورهایی که در این زمینه وارد کننده می باشند را شناسایی کنید و بهترین کشور را انتخاب نمایید.

دقت داشته باشید که برای واردات این کالا بهتر است به خوبی در مورد مراحل واردات آن اطلاعات لازم را به دست آورید. در این صورت می توانید حجم زیادی از این کالا را با بهترین کیفیت و قیمت وارد کشور کنید و از آن سود خوبی هم به دست آورید.

یونجه از آن دسته کالاهایی می باشد که شاید در نظر اول چندان مهم به شمار نرود. ولی باید بدانید اهمیت آن زمانی خودش را نشان می دهد که دام ها تغذیه اصلی شان یونجه است. بسیاری از محصولاتی که شما به صورت روزانه مورد استفاده قرار می دهید فرآوری شده از دام ها می باشد.

بر همین اساس باید بدانید که این کالا به عنوان تغذیه اولیه دام ها ضروری می باشد. البته که باید بدانید که یونجه در موارد دیگر هم مصرف زیادی دارد و بر همین اساس وارد کنندگان اقدام به واردات یونجه در حجم زیاد می نمایند. مراحل واردات این کالا را در ادامه توضیح می دهیم.

مراحل واردات یونجه از کشورهای خارجی: 
اینکه واردات و صادرات هر یک از کالاها بر اساس قوانین و مقررات خاصی باشد، بدون شک شرایط را آسان تر می کند. برای واردات یونجه هم مقررات و شرایط خاصی وجود دارد که شما باید به خوبی با آنها آشنایی داشته باشید. هر یک از این مراحل که باید به عنوان تاجر و بازرگان طی کنید عبارت از عنواین زیر می باشد.

شناسایی کشورهای صادر کننده یونجه: 
کشورهای زیادی هستند که صادرات یونجه را بر عهده دارند و شما باید یکی از این کشورها را برای واردات کالا انتخاب کنید.

یکی از مهم ترین نکاتی که در مورد انتخاب این کشورها اهمیت بسیار زیادی دارد و شما باید به آن توجه داشته باشید این است که کشور مورد نظر شما از جمله کشورهای تحریم شده نباشد. کشور ایران تنها با کشورهای خاصی روابط تجاری دارد و شما باید بین آنها یکی از کشورها را انتخاب کنید.

در صورتی که از کشور دیگری واردات یونجه را انجام دهید بدون شک گمرک اجازه ترخیص کالا و یا حتی دریافت مجوزهای وارداتی را نمی دهد.

پیدا کردن بهترین فروشنده برای واردات یونجه با بهترین قیمت: 
تاجران و بازرگانان زیادی هستند که در کشور مورد نظر شما برای صادرات، در زمینه فروش یونجه فعالیت می‌کنند. شما باید بهترین فروشنده را برای واردات این کالا انتخاب کنید، اینکه فروشنده به شما قیمت مناسبی را برای فروش ارائه دهد و همچنین کیفیت محصولات صادراتی هم اهمیت بسیار زیادی دارد.

شما در این زمینه می توانید با مشاوران و کارشناسان شرکت بازرگانی صادرات و واردات که در این زمینه تخصص زیادی دارند مشورت کنید تا بهترین فروشنده را برای واردات به شما معرفی کنند. آنها به خوبی با تمامی فروشندگانی که در کشورهای متنوع فعالیت می کنند آشنایی دارند.

درخواست صادر کردن فاکتور فروش: 
بعد از اینکه شما فروشنده را انتخاب نمودید باید از او درخواست کنید که فاکتور فروش را برای شما ارسال کند. قیمت یکی از مهم ترین و اصلی ترین مواردی است که زمان خرید باید به آن دقت داشته باشید. در فاکتور فروش هر یک از اطلاعاتی که مربوط به شما و فروشنده می باشد را می توانید مشاهده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید.

همچنین باید بدانید اطلاعات دیگری که مربوط به حجم کالا، بسته بندی کالا، قیمت کالا و … می باشد را در این فاکتور می توانید به خوبی مشاهده کنید. شما باید هر یک از اطلاعاتی که درون این فاکتور وجود دارد را به خوبی مشاهده کنید و سپس آن را امضاء نمایید. دقت داشته باشید که زمان ترخیص کالا باید یونجه وارداتی دریافت شده بر اساس فاکتوری که امضاء کرده اید باشد و آن را تحویل بگیرید. در غیر این صورت قادر خواهید بود.

دریافت کارت بازرگانی:
یکی از دیگر مراحلی که برای واردات یونجه اهمیت دارد و باید به آن دقت داشته باشید این است که کارت بازرگانی خود را برای فعالیت بازرگانی تان دریافت کنید. کارت بازرگانی خود را باید از اتاق بازرگانی دریافت کنید و توجه داشته باشید که این کارت باید در زمینه واردات صنایع کشاورزی باشد.

یونجه از جمله کالاهای کشاورزی می باشد که شما باید برای واردات این کالا کارت بازرگانی مخصوص به آن را داشته باشید. در واقع شما باید بدانید کارت های بازرگانی بسیار زیادی را اتاق بازرگانی به شما ارائه می‌دهد که هر یک از آنها در زمینه خاصی است.

دریافت مجوزهای وارداتی یونجه: 
برای واردات یونجه شما باید مجوزهای وارداتی آن را دریافت نمایید. دقت داشته باشید که مجوزهای وارداتی از سازمان های متنوعی گرفته می شود و شما باید آنها را دریافت کنید. دقت داشته باشید که زمان واردات این کالا شما بهتر است به خوبی در مورد مدارک مورد نیاز اطلاعات تان را افزایش دهید.

گمرک هر یک از این مدارک و مجوزها را به خوبی مورد بررسی قرار می دهد و سپس به شما اجازه ترخیص کالا را ارائه می دهد. در صورتی که شما برای دریافت کردن این مجوزها اطلاعات زیادی ندارید بهتر است با افرادی که در شرکت های بازرگانی فعالیت دارند مشورت کنید.

بسته بندی یونجه ها در حجم مشخص شده: 
از دیگر مراحلی که در مورد واردات یونجه اهمیت دارد بسته بندی آنها می باشد. در واقع شما باید بدانید بسته بندی آنها به گونه ای باید باشد که آسیبی به آنها وارد نشود. یونجه از جمله کالاهای وارداتی می باشد که احتمال دارد دچار آسیب زیادی شود و به همین دلیل باید به خوبی از آن مراقبت های لازم را انجام دهید. دقت داشته باشید که زمان سفارش کالا باید به نوع بسته بندی آنها دقت کنید و زمان ترخیص به سالم بودن آن دقت کنید.

واردات یونجه با روش حمل و نقل مشخص: 
روش حمل و نقل کالاهای وارداتی متنوع می باشد و هر یک از انواع کالاها را با روش های مشخص شده ای صادر و وارد می کنند. بر همین اساس شما به عنوان تاجر و بازرگان باید به خوبی با روش های حمل و نقل یونجه آشنایی داشته باشید.

اینکه شما یونجه ها را می خواهید از چه کشوری وارد کنید روی روش حمل و نقل آن تأثیر بسیار زیادی دارد. در صورتی که کشور مورد نظر شما نزدیک است می توانید از روش حمل و نقل زمینی استفاده کنید. در صورتی که روش حمل و نقل را به درستی انتخاب کنید کالا را زودتر می توانید دریافت نمایید.

ترخیص یونجه از گمرک: 
یکی از دیگر مراحلی که در مورد واردات یونجه اهمیت بسیار زیادی دارد آشنایی با ترخیص یونجه می باشد. ترخیص کردن یونجه ها باید بر اساس مدارک و مجوزهایی باشد که شما دریافت نموده اید.

بازرسین گمرک به خوبی زمان ترخیص کالا، کالای وارداتی ار بررسی می کنند و آن را با مدارکی که ارائه داده اید مطابقت می دهند.ترخیص کارانی که در گمرک حضور دارند می توانند به شما مشورت های لازم را ارائه دهند تا به زودی کالای وارداتی خود را دریافت کنید.

خلاصه:
آن دسته از افرادی که در زمینه پرورش دام فعالیت می کنند به یونجه زیادی برای تغذیه دام ها نیاز دارند. کشور ایران حجم تولید یونجه را در حجم کمی انجام می دهد، به همین دلیل بازرگانان اقدام به واردات یونجه می نمایند.

برای واردات این کالا باید به خوبی کشورهایی که در این زمینه وارد کننده می باشند را شناسایی کنید و بهترین کشور را انتخاب نمایید

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>