اپلیکیشن زینگ | باربری آنلاین
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل

تماس تلفنی

دانلود زینگ
خانه اپلیکیشن زینگ سامانه صادرات و واردات فروشگاه خدمات اطلاعاتی
خدمات جانبی
تماس با ما
زینگ - سامانه جامع حمل و نقل کشوری

تماس تلفنی

دانلود زینگ

جستجو
عضویت در سامانه صادرات، واردات، تجارت
گروه بازرگانی هومان پویان

اره موتوری

زمانی که قصد خرید اره موتوری را دارید باید موارد زیر را در نظر بگیرید:

  • به چه نوع اره موتوری نیاز دارید؟
  • کدام یک از برندهای اره موتوری دارای ویژگی های مورد نیاز ما هستند؟
  • آیا لوازم جانبی همراه با اره موتوری جوابگوی نیاز ما هست؟

در ادامه این مقاله قصد داریم مطالبی را بیان کنیم که هنگام انتخاب اره موتوری یک انتخاب آگاهانه داشته باشد.

انتخاب اره موتوری با توجه به نیاز شما

در ابتدا تصمیم بگیرید کدام نوع اره موتوری مورد نیازتان است. اره موتوری ها به 4 دسته تقسیم بندی می شوند: 1- اره موتوری برقی 2- اره موتوری که با باتری کار می کند 3- اره موتوری بنزینی 4- اره موتور ی هیدرولیکی جهت کمک به شما ویژگی های هر مدل را بیان می کنیم تا بیشتر با انواع اره موتوری آشنا شوید.

اره موتوری برقی

این نوع اره از سایر مدل ها سبک تر می باشد. به هیچ گونه سوختی نیاز ندارد و کار با آن آلودگی های زیست محیطی اره موتوری های بنزینی را ندارد. از معایب آنها می توان مناسب نبودن این نوع اره برای برش های طولانی و پروژه های بزرگ و نیاز همیشگی به منبع برق اشاره کرد.

اره موتوری باتری دار

این نوع اره نیازی به برق و سوخت نداشته اما زمان بسیار کمتری نسبت به سایر اره ها می توان با آن کار کرد. این اره بهترین ابزار برای هرس کردن های سبک و برش شاخه های کوچک است.

اره موتوری بنزینی

اره موتوری بنزینی بیشترین توان و قدرت را نسبت به سایر اره ها دارد و از 27 سی سی الی 150 سی سی تولید می شوند. این نوع اره برای برش هر چیزی مناسب است. از شاخه های کوچک درختان تا درختان بزرگ.موتور این اره ها دو زمانه بوده و حتماً با نسبت استاندارد مشخص شده با روغن مخلوط شود.

اره موتوری هیدرولیکی

این نوع اره جهت برش شاخه هایی که لا به لای خطوط برق رشد می کنند و حتی برای برش زیر آب مورد استفاده قرار می گیرند. به طور کلی این نوع اره، اره ای خاص بوده و استفاده از آن رواج ندارد و از عیوب آن نیاز همیشگی به یک منبع تامین توان هیدرولیک می باشد.

انتخاب برند اره موتوری

هر برند اره موتوری دارای ویژگی ها و مشخصات منحصر به فردی است. برای مثال برندهای Homelite و Poulan ارزان قیمت هستند و برای اکثر کارهای کوچک مناسب اند. اما اگر قصد برش های بزرگ و انجام پروژه های سنگین را دارید باید پول بیشتری خرج کنید. در این صورت خرید اره موتوری اشتیل آلمان، اره موتوری هسکوارنا سوئد و اره موتوری Echo انتخاب بهتری است.

پیدا کردن نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش برند انتخابی

مهم نیست که شما نهایتاً چه برندی را انتخاب می کنید. شما در آینده به قطعات یدکی اره موتوری نیاز پیدا خواهید کرد. از همین رو در انتخاب برند اره موتوری دقت کنید که آیا لوازم یدکی و نمایندگی فروش آن در محل زندگی تان وجود دارد یا خیر. حتماً قبل از خرید در بازار تحقیق کنید و از کسانی که اره موتوری خریدند درباره برند و نوع اره موتوری که خریدند پرس و جو کنید.

انتخاب اره موتوری

ویژگی ها و مزایایی را انتخاب کنید که برای شما مهم است. در اینجا به چند نمونه اشاره می کنیم:

  • اره موتوری چه نوع تیغه ای دارد؟ انواع تیغه های اره موتوری تیغه ساده، تیغه دندانه دار و سایر تیغه هایی است که برای کاربری های خاص مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ویژگی ها و نکات ایمنی که فکر می کنید اهمیت دارد. اکثر اره موتوری ها دارای ترمز بر روی زنجیر اره هستند اما با این حال ممکن است اره ای که خریداری می کنید چنین ویژگی را نداشته باشد.لگد نزدن تیغه که به آن ویژگی Anti-kickback می گویند دیگر ویژگی است که ممکن است شما خواهان آن باشید. جرقه گیر بر روی انباره اگزوز و سایر تجهیزات ایمنی مواردی هستند که در اکثر اره موتوری های امروزی وجود دارد.

در نظر گرفتن وزن اره موتوری

وزن دستگاه نکته مهمی است. این را در نظر بگیرید شخصی با جثه کوچک هیچ وقت نمی تواند با یک اره اشتیل 165 سی سی با سایز تیغه 36 اینچ کار کند. این اره بیش از 45 پوند وزن دارد.

در مورد نو یا دست دوم بودن دستگاه تصمیم بگیرید

در صورت استفاده از اره موتوری نو می توانید از مزایایی نظیر گارانتی و وارانتی محصول استفاده کنید و در صورت خرید دستگاه دست دوم مبلغی کمتر از نصف دستگاه نو می پردازید. در رابطه با خرید دستگاه نو یا دست دوم نمی توان نظر درست و کارشناسی ارائه کرد. در این باره می توانید از نظرات و تجارب اشخاصی که با دستگاه دست دوم کار کرده اند بهره ببرید.

کشتیرانی
حمل زمینی
وانت
حمل هوایی
نظر شما
نام و نام خانوادگی:

شماره تماس (نمایش داده نمی شود):

کد امنیتی: captcha

متن پیام: (نظر شما پس از بررسی منتشر خواهد شد)


مطالب مرتبط:
مخفی کردن >>